کاور مینی کوپر

کاور مینی کوپر

به تازگی بایستی شاهد خودروهای لوکس و اسپرت با ظاهر و بدنه بسیار جالب چند رنگه، تمام مات و یا بسیار براق آن ها بوده باشید و با خود بگویید که این تنوع های رنگی و ساختاری چگونه ممکن می باشند! کاور، نام اصلی این پوشش های نانو و بسیار منحصر به فرد می باشد که استفاده از آن ها در خودروهایی همچون مینی کوپر، بسیار باب شده است.

دارندگان مینی کوپر به خوبی می دانند که ظاهر بدون نقص خودروی آن ها بیشترین اهمیت را برای آن ها دارد و وجود کوچک ترین خط و خش یا رنگ پریدگی برای آن ها بسیار ناخوشایند خواهد بود، لذا ممکن است به تعداد دفعاتی در سال جهت انجام عملیات های پولیش و واکس روانه تعمیرگاه های مخصوص این کار شوند.

از سویی دیگر، پروسه های جداگانه وقت گیر و متعدد این عملیات ها باعث شده تا دارندگان این خودروها از مراجعه های دوباره فراری شوند، چرا که علاوه بر صرف زمان زیاد، هزینه های مربوطه نیز بسیار بالا خواهند رفت. می خواهیم تا اکنون به شرح یکی از بهترین و مناسب ترین خدمات تعمیر ظاهری خودروی مینی کوپر شما تحت عنوان کاور بپردازیم. پیشنهاد می کنیم اگر با پروسه کاور مینی کوپر به خوبی آشنا نیستید، تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

کاور مینی کوپر

کاور و انواع آن

اصولاً کسانی که ایرادهای سطحی خودرویشان برایشان آزار دهنده شده است، به دو دسته تقسیم می شوند: آن هایی که سنت گرا هستند و تنها می خواهند با ایجاد پوششی بر روی رنگ بدنه اصلی خودرو، رفع نواقص و محافظت دائمی را برای خودروی خود داشته باشند و کسانی که کمی تنوع طلب بوده و ممکن است یک آن تصمیم به تغییر رنگ خودرو داشته باشند!

عملیات کاور MINI-COPER، طیف گسترده ای شامل هر دو دسته از این افراد را پوشش خواهد داد! به طور کلی کاورهای خودرو در دو دسته بندی رنگی و بی رنگ جای می گیرند البته تفاوت هایی نیز میان این دو کاور وجود دارند که در ادامه به طور کامل توضیح داده ایم.

  • کاور بی رنگ مینی کوپر

همانطور که اشاره کردیم، هدف اصلی از انجام کاور برای برخی از افراد، تنها محافظت از بدنه خودروی مینی کوپر است، لذا بر روی ساختار این کاورها طوری کار شده است که ماندگاری آن ها بسیار بیشتر از کاورهای رنگی خواهد بود.

جالب است بدانید در صورت انجام استاندارد و اصولی این کاور، تا حتی 5 سال از هرگونه تمدید کاور، پولیش و یا واکس خلاص خواهید شد!

طیف تحت پوشش کاورهای بسیار محبوب نانو، تنها به رنگ خودرو محدود نمی شود، در واقع کاورها به طور مشترک دارای انواع شفاف و غیر شفاف هستند. حتماً در این روزها شاهد خودروهایی بسیار لوکس دارای بدنه بدون درخشندگی و مخملی فرم بوده اید!

  • کاور رنگی مینی کوپر

درست است که نقش این کاورها نیز محافظتی است، اما چون اولویت و دلیل اصلی استفاده از آن ها جنبه ظاهری دارد، بر روی دوامشان خیلی کار نشده است، لذا مقاومت کمتری نسبت به کاور بی رنگ مینی کوپر خواهند داشت. این کاورها در انواع کاستوم، مات و براق موجود هستند که در ادامه به شرح خلاصه وار هر یک پرداخته ایم:

کاور کاستوم (Custom)

اگر به دنبال چند رنگه نمودن بدنه خودروی خود به صورت جداگانه، ترکیبی و یا طرح های گرافیکی خارق العاده دارید، بایستی برترین و طبیعتاً گران ترین نوع کاور رنگی مینی کوپر را سفارش دهید. بهتر است بدانید محبوب ترین کاور کاستوم، طلایی کروم هفت رنگ می باشد.

کاور مات (Matt) مینی کوپر

خودروهای مات و تیره، بی شک خاص ترین و منحصر به فرد ترین ظاهر را در سطح شهر دارند و توجه هر کسی را به خود جلب می نمایند. اگر سنگینی و در عین حال زیبایی و محافظت خودرو برایتان مهم است، می توانید از مزایای کاوت مات مینی کوپر بهره مند شوید.

کاور براق (Gloss)

اگر سلیقه شما فانتزی بوده و ترجیح می دهید خودرویتان درخشان و براق تر از همیشه به نظر آید، بایستی کاورهای براق یا گلاس مینی کوپر را امتحان کنید. رنگ های این کاورها معمولاً روشن و شاد هستند، اما می توانید هر رنگی را به طور کلی سفارش دهید.

مهم ترین دلایل کاور مینی کوپر

مهم ترین دلایل کاور مینی کوپر

دلایلی که در ادامه عنوان نموده ایم، اصلی ترین عللی است که دارندگان خودروهای اسپرت مینی کوپر جهت انجام کاور و برخورداری از مزایای آن به تعمیرگاه های سطح کشور مراجعه می کنند:

  • محافظت خودرو در برابر آفتاب سوختگی های متعدد
  • محافظت خودرو در برابر زنگ زدگی بدنه
  • محافظت خودرو در برابر انواع رطوبت
  • محافظت خودرو در برابر باران اسیدی و که علت اصلی تغییر رنگ بدنه به حساب می آید
  • فراهم آوردن ظاهری مدرن و خیره کننده برای خودروی خود

اتوداکار، یکی از برترین ارائه دهنده خدمات خودروی مینی کوپر

اگر هنوز هم نسبت به کاور خودروی مینی کوپر خود اقدام ننموده اید، وقت آن رسیده تا به تیم حرفه ای و با تجربه اتوداکار در تهران اعتماد نموده و بهترین تجربه کاور خودروی خود را با ما تجربه نمایید. در این تعمیرگاه، متخصصین کار کشته با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا، قادرند مشکل خودروی شما را به صورت اصولی برطرف نمایند.

هم اکنون جهت اطلاع از شرایط، هزینه و زمان بندی مجموعه اتوداکار برای گرفتن نوبت، می توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید تا به طور کامل تر در خصوص عملیات کاور مینی کوپر راهنمایی شوید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”اصلی ترین مزیت کاور مینی کوپر نسبت به پولیش و واکس معمولی چه می باشد؟” answer-0=”اصلی ترین مزیت آن ها این است که اگر به درستی انجام شوند و به خوبی نگهداری شوند، تقریباً به عنوان پوششی دائم عمل خواهند نمود، در نتیجه نیازی به مراجعه های متعدد در سال جهت تمدید نخواهد بود. ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”چرا برخی از کاورها دارای ظاهری لب به لب و نامناسب بر روی خودروی مینی کوپر اند؟” answer-1=”اگر به دلیل محدودیت عرض رول های کاور، نتوان آن را به درستی بر روی ابعاد بدنه خودرو قرار داد، ممکن است قسمت هایی از کاور به صورت لب به لب کنار یکدیگر قرار گیرند و ظاهر نه چندان جالبی را بر روی بدنه مینی کوپر به وجود آورند.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا احتمال نفوذ آب در داخل کاور خودروی مینی کوپر نیز وجود دارد؟” answer-2=”بله! در واقع اگر نصب این پوشش ها بر روی خودروی مینی کوپر به درستی صورت نگیرد، امکان نفوذ آب و هوا به میان کاور و بدنه اصلی خودرو وجود داشته و باعث زنگ زدگی و پوسیدگی خواهد شد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دو =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸