تعمیرگاه تخصصی بنز c200

تعمیرگاه تخصصی بنز c200

شرکت بزرگ مرسدس بنز از سال ۱۹۰۰ میلادی شروع به ساخت خودرو کرد و امروزه یکی از برترین سازندگان این زمینه می‌باشد. تنوع مدل ها و امکانات جذاب این برند اصیل آلمانی، باعث شده طیف وسیعی از خریداران را در بر بگیرد. تولیدات کمپانی بنز از ارزان ترین ماشین ها شروع می‌شود و تا گران قیمت ترین آن ها مانند سری G ادامه دارد.

این شرکت به ماشین های سواری اکتفا نکرده و حتی کامیون و آمبولانس نیز در بین محصولات آن قرار دارد. راحتی و ویژگی های بسیار خودروهای ساخت این شرکت، باعث شده یک شعار از سوی مردم ساخته شود. ” یکبار در بنز بنشینید، دیگر پیاده نمی‌شوید. “

مرسدس بنز C200 خودروی محبوب شرکت آلمانی، که از سال ۱۹۹۳ توسط دایملر بنز شروع به تولید کرد. این خودرو در کلاس C ماشین های کمپانی مرسدس بنز قرار دارد. کلاس C خودرو های مرسدس در دسته کوچک ترین سدان های تولیدی این شرکت قرار می گیرند. بیشترین تعداد وارد شده از این کلاس، مدل C200 بود که به ایران وارد شده است.

در دو نسل اول از کلاس C، همه مدل ها به دو صورت استیشن و سدان عرضه می شدند، اما با گذشت دو نسل از تولید تغییرات کمی در مدل ها صورت گرفته است. در نسل سوم کلاس C مدل کوپه و دو در این سری به بازار معرفی و عرضه شد. جالب است بدانید سری C در ابتدا در دسته بندی کلاس A خودروهای benz عرضه می‌شد.

در نسل چهارم کلاس C شرکت مرسدس بنز، برای اولین بار قوای محرکه هیبرید بنزینی – الکتریکی را در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد. مدل C200 شباهت زیادی به سری S خودروهای مرسدس بنز دارد. سادگی در طراحی این مدل باعث شده به جذابیت ظاهری آن افزوده شود. یک طراحی ساده با خطوط برجسته، تماشای آن را بیش از پیش دلچسب کرده است.

مشخصات بنز C200

حجم موتور توربو شارژ بنز C200 برابر با ۱۷۹۶ سی سی بوده و ۴ سیلندر می‌باشد. قدرت موتور ۱۶ سوپاپ این خودرو، ۱۸۱ اسب بخار با حداکثر قدرت ۵۲۵۰ دور در دقیقه است. این موتور حداکثر سرعت ۲۳۵ کیلومتر در ساعت به همراه شتاب صفر تا صد ۷.۸ ثانیه را به همراه خواهد داشت.

این مشخصات موتور، مصرف سوخت ۶.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر به صورت ترکیبی دارد. از طرفی وزن بنز C200 برابر با ۱۵۰۵ کیلوگرم ( ۱.۵ تن ) است. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و دارای جنس بدنه پکیج AMG می‌باشد.

مشخصات بنز C200

گیربکس این خودرو از نوع خودکار 7G – Tronic Plus ( تیپ ترونیک ۷ دنده ) است. باید بدانید سیستم دنده این ماشین، تعویض از روی فرمان است. حجم باک بنز C200 برابر با ۶۷ لیتر بوده و مصرف سوخت ۹.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را برای درون شهر دارد. از طرفی مصرف سوخت خارج از شهر ( جاده ای ) آن ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

میزان تولید CO2  در هر صد کیلومتر، ۱۶۸ گرم بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر است. همچنین داشتن ترمز ABS و ترمز دستی پدالی بنز C200 را به یکی از پایدارترین خودروهای جهان تبدیل کرده است.

تعمیرات تخصصی بنز C200

اما هر شخصی با هر مدل ماشین، روزی ممکن است به تعمیرگاه تخصصی و تعمیرکار حرفه‌ای نیاز داشته باشد. حادثه خبر نمی‌کند و ممکن است برای هر شخصی اتفاق دلخراش تصادف پیش بیاید. از طرفی بهترین بازدهی هر خودرو، مخصوصاً محصولات بنز زمانی در بهترین حالت ممکن قرار می‌گیرد که در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

از طرفی تعمیر خودروهای این شرکت به سبب پیچیدگی در ساخت، نیازمند تخصص و گذراندن دوره های پیشرفته مکانیک می‌باشد. سرویس کردن، تعمیرات موتور، صافکاری، رنگ آمیزی و سایر امور مربوط به بنز C200 توسط مجموعه اتوداکار انجام می‌شود.

چه خدماتی در اتوداکار ارائه می‌شود؟

مجموعه اتوداکار با داشتن کادر متخصص و مجرب، آماده است تا کلیه امور مربوط به بنز C200 را در زمینه های صافکاری و نقاشی، تنظیمات برقی، تعمیر گیربوکس، کاور و پولیش و سرامیک را برای مشتریان انجام دهد. با وجود تغییر در روند تنظیم موتور و سایر بخش های خودرو، اتوداکار در این زمینه با بهره بردن از دانش و تجهیزات پیشرفته، تمامی این امور را به صورت کامپیوتری و دستی انجام می‌دهد.

رفع مشکل سوییچ خودرو، بالانس خودرو، تعویض قطعات یدکی و موارد مصرفی از جمله لنت ترمز، روغن، فیلتر هوا، باطری و سایر موارد دیگر تنها بخشی از خدمات این مجموعه می‌باشد.

تعمیرات تخصصی بنز C200

نحوه محاسبه هزینه تعمیر تخصصی بنز C200

هزینه تعمیرات بنز بسته به انجام امور مختلف متغیر است. پس از کارشناسی و عیب یابی دقیق خودرو، هزینه تعمیر متقابلاً به مشتری اعلام می‌شود. به طور معمول هزینه تعمیر هر مدل بنز سالانه ۹۰۸ دلار می‌باشد. اما در مدل های جدیدتر ممکن است هزینه تعمیر کامل هر قطعه به ۴۰۰ دلار نیز برسد.

مجموعه اتوداکار با بهترین میزان هزینه، اتومبیل بنز شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و به شما تحویل خواهد داد. تمامی هزینه های نهایی تعمیرات بنز در این مجموعه، برابر با نرخ مصوب شده از سوی اتحادیه می‌باشد.

مدت زمان تعمیرات بنز C200

مانند بخش هزینه تعمیرات، مدت زمان تعمیر خودرو نیز بسته به موارد مورد نیاز متغیر است. اتوداکار با توجه به سابقه درخشان، کادر متخصص و سرعت عمل بالا، در سریع‌ترین زمان ممکن مرسدس بنز شما را تحویل خواهد داد.

هزینه تعمیر تخصصی بنز C200

شما می‌توانید با خیال آسوده، اتوموبیل خود را به مجموعه اتوداکار بسپارید و مطمئن باشید تمامی امور به صورت تخصصی و دقیق کارشناسی خواهند شد. پس از کارشناسی، با سرعت هرچه تمام تعمیرات خودرو شما آغاز شده و در سریع‌ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت و هزینه‌ای کاملاً منصفانه، اتوموبیل تحویل داده خواهد شد. منتظر دیدار شما در مجموعه اتوداکار هستیم. امید به اینکه بهترین کیفیت را به شما عزیزان تقدیم کنیم.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”چه زمانی به اتوداکار مراجعه کنیم؟ ” answer-0=”در طول روز هر زمان، می‌توانید با مراجعه حضوری از خدمات ما بهره‌مند شوید.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”بنز C200 هر چند وقت نیاز به سرویس دارد؟ ” answer-1=”به طور معمول هر ۴ ماه یک‌بار، بنز C200 باید مورد بررسی قرار گیرد.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا تخفیف برای انجام خدمات وجود دارد؟ ” answer-2=”قطعاً برای انجام کلیه امور مربوطه در مجموعه اتوداکار، تخفیفات بسیاری برای مشتریان در نظر گرفته خواهد شد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸