تعمیرگاه تخصصی بی ام و سری 7

تعمیرگاه تخصصی بی ام و سری 7

دارندگان خودروی بی ام و سری 7 در کشور ما کم نیستند. با این حال ممکن است خیلی از تعمیرکاران نسبت به تجهیزات این خودرو و نحوه درست تعمیر و سرویس آن کاملاً ناآشنا باشند و مشکل خودرو را به طور تضمینی و درست رفع ننمایند.

تعمیرگاه تخصصی BMW اتوداکار، افرادی را با هدف آشنایی کامل نسبت به قطعات این خودرو و انجام درست عیب یابی و تعمیر آن ها را جمع نموده تا شما دارندگان عزیز این سری از خودروهای بی ام و در یافتن مناسب ترین مرکز دچار مشکل نشوید. شما عزیزان می توانید در ادامه همراه ما باشید تا با خدمات و مزایای این تعمیرگاه تخصصی بیشتر آشنا شوید.

مجموعه خدمات مرکز تخصصی تعمیرات بی ام و سری 7

مجموعه خدمات مرکز تخصصی تعمیرات بی ام و سری 7

قابل توجه تمامی دارندگان بی ام سری 7، شما عزیزان با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی خودروی خود در مرکز اتوداکار، از خدمات زیر به باکیفیت ترین شکل ممکن برخوردار خواهید شد:

پرسنل اتوداکار با برخورداری از علم و مهارت کامل نسبت به قطعات خودروی شما و فرآیند هر یک از تعمیرات بالا، به صورت تخصصی قادر به ارائه خدمات می باشند. در ادامه به صورت مفید و خلاصه به هر یک از این خدمات پرداخته ایم تا به صورت تئوری وار با آن ها آشنا شوید.

عملیات صافکاری در تعمیرگاه تخصصی بی ام و سری 7

صافکاری بی ام و سری 7 در تعمیرگاه تخصصی این خودرو در مجموعه اتوداکار، قابل انجام است. متخصصان ما قادرند با پیاده سازی نهایت دقت و حرفه خود با استفاده از امکانات لازم، آسیب دیدگی های ناشی از تصادفات وارد شده بر قطعات خودرو همچون سپرها، ستون ها، سرشاسی ها سینی ها، سقف، درب ها، گل گیرهای جلو و عقب، در صندوق، کاپوت و… را به طور کامل رفع نمایند.

عملیات صافکاری در تعمیرگاه تخصصی بی ام و سری 7

تغییر رنگ خودروی بی ام و سری 7

نیاز به نقاشی مجدد خودروی بی ام و سری 7، عاملی است که باعث شده خیلی از دارندگان این خودروها را روانه تعمیرگاه های تخصصی خود نمایند. در مرکز تخصصی اتوداکار نیز انجام نقاشی خودروی شما در هر رنگی با استفاده از جدیدترین شیوه ها و با کیفیت ترین رنگ ها انجام پذیر می باشد.

پولیش و واکس

نیازی نیست به محض مشاهده خط خوردگی یا رنگ پریدگی کوچکی، فوراً نسبت به تعویض رنگ کامل خودروی خود اقدام کنید، بلکه در تعمیرگاه تخصصی بی ام و سری 7، امکان برخورداری از مزایای عملیات پولیش و واکس نیز فراهم شده است.

فرآیند این عملیات بایستی به درستی انجام پذیرد و همچنین لازم است از مواد و تجهیزات اصل و باکیفیتی استفاده شود، لذا حتماً انجام آن را به افراد باتجربه تعمیرگاه تخصصی اتوداکار بسپارید.

خیلی ها همچنان از عملیات کاورینگ و مزایای آن مطلع نمی باشند. اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که از مراجعه های مکرر خود به تعمیرگاه تخصصی بی ام و سری 7 جهت پولیش یا واکس خسته شده اید، بد نیست یک بار خودروی خود را کاور کنید.

پوشش های نانوی کاور یا سرامیک با هدف ایجاد حفاظت تقریباً دائمی (چند ساله) و علاوه بر آن تغییر رنگ و جلوه خودرو بدون نیاز به نقاشی آن، مورد درخواست قرار می گیرند.

بسته به اولویت مشتری، هر یک از انواع رنگی و بدون رنگ شفاف و غیر شفاف این پوشش ها در تعمیرگاه تخصصی خودروی شما قابل انجام هستند.

تعمیر قطعات داخلی و فنی

بیشترین درخواست دارندگان خودروی بی ام و سری 7 نسبت به تعمیر تخصصی قطعات فنی خودرو، تعمیر موتور و گیربکس آن به حساب می آید. لذا بخش ویژه ای از امکانات و تخصص مجموعه ما به عیب یابی و تعمیر این قطعات اختصاص داده شده اند.

تعمیر قطعات داخلی و فنی

شما دارندگان خودروی بی ام و سری 7، کافیست با مشاهده علائم زیر در عملکرد موتور خودروی خود، هر چه زودتر به تعمیرگاه تخصصی ما مراجعه نمایید:

  • روشن شدن چراغ های هشدار دهنده
  • لرزش بدنه خودرو
  • سر و صدای زیاد ماشین
  • عدم کشش خودروی مینی کوپر در سر بالایی ها
  • استشمام بوی سوختگی و بد از خودرو
  • خروج دود غیر عادی از اگزوز
  • توان پایین موتور در هنگام گاز دادن

و اما گیربکس یا به عبارتی دیگر جعبه دنده، سیستمی مکانیکی و کاملاً پیچیده است که وظیفه آن کنترل عملکرد نیرو از موتور به میل لنگ می باشد. نیاز به تعمیر این قطعه زمانی مشخص خواهد شد که به دلیل گرما و اصطکاک ناشی از بسیاری از اجزای متحرک، به مرور زمان دچار فرسایش و کاهش عملکرد ایده آل خود شود.

خدمات بی ام و سری 7 خود را به کدام تعمیرگاه تخصصی بسپاریم؟

حال که به خوبی با انواع خدمات قابل ارائه در تعمیرگاه تخصصی خودروی خود آشنا شده اید، با چالش بعدی که یافتن مناسب ترین مرکز ارائه دهنده این خدمات می باشد، رو به رو خواهید بود.

اگر تجربه های تلخ و ناگواری نسبت به مراجعه به برخی مراکز به علت سودجویی و یا عدم تخصص فرد تعمیرکار دارید، وقت آن رسیده که هر چه زودتر به اتوداکار مراجعه و تفاوت را حس کنید.

تمامی خدمات فوق به صورت کامل در تعمیرگاه تخصصی بی ام و سری هفت اتوداکار قابل ارائه هستند. همچنین برای هر یک، حرفه ای ترین تجهیزات و باکیفیت ترین مواد توسط خبره ترین افراد در نظر گرفته شده است.

اعتبار مجموعه اتوداکار در سطح پایتخت کشور، به سادگی به دست نیامده است. شما عزیزان نیز تنها با یک بار مراجعه خود به تعمیرگاه تخصصی ما، شاهد کیفیت کار ما از نزدیک خواهید بود.

خدمات بی ام و سری 7 خود را به کدام تعمیرگاه تخصصی بسپاریم؟

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

پیش از مراجعه به تعمیرگاه تخصصی بی ام و سری 7، استشمام کدام بوها را بایستی جدی گرفت؟

بوی حاصل سوختن گازوئیل و یا داغ شدن قطعات فلزی زیر کاپوت، در هنگام کار کردن خودرو طبیعی هستند، اما هنگامی که بوی سوختگی وارد کابین و استشمام شود، مشکل جدی در کارکرد خودروی دوو وجود دارد.

آیا صافکاری نیز از مراحل دیتیلینگ خودروی بی ام و سری 7 در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار به حساب می آید؟

معمولاً عملیات دیتیلینگ شامل پولیش، واکس و سرامیک سطوح داخلی و خارجی بوده و صافکاری پروسه ای جدا در نظر گرفته می شود.

چگونه از هزینه های تعمیرگاه تخصصی بی ام و سری 7 اتوداکار خبردار شوم؟

کافیست تا با شماره مجموعه تخصصی اتوداکار تماس حاصل فرمایید تا به طور کامل نسبت به هزینه ها و عملیات های تعمیرگاه ما توسط کارشناس راهنمایی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + شانزده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸