تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز S کلاس

تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز S کلاس

آیا از دارندگان خودروی های مرسدس بنز s کلاس هستید و از عدم تخصص خیلی از تعمیرگاه هایی که به آن ها مراجعه می کنید، عاصی شده اید؟! بهتر است از این پس به دنبال تعمیرگاه هایی که به منظور انجام مشکل یابی و سرویس های مختلف به صورت تخصصی برای این خودرو به وجود آمده اند، باشید.

تنها تعمیرگاه تخصصی است که می تواند مشکل یابی درست و اصولی خودروی شما را انجام داده تا از مراجعه های مکرر و صرف هزینه های اضافی جلوگیری به عمل آید.

ما در اتوداکار، قرار است تا از چالش های شما دارندگان خودروهای مرسدس بنز S CLASS کاسته تا مشتری ثابت ما شوید! در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با خدمات و مزایای مرکز ما آشنا شوید.

در تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز، چه خدماتی ارائه می شوند؟

هر یک از دارندگان این خودروها ممکن است به دلیل خاصی به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه نماید. در کل نیاز به این تعمیرات در دو دسته اصلی قطعات داخلی و خدمات مربوط به زیباسازی و نوسازی خودرو خلاصه می شوند.

در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار برای خودروی مرسدس بنز اس کلاس، خدماتی همچون نقاشی، پولیش، تعمیر موتور، تعمیر گیربوکس، سرامیک و کاور، قابل درخواست هستند. مطمئن باشید هر یک از این خدمات به صورت کاملاً استاندارد و اصولی در مجموعه ما انجام می پذیرند.

در تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز، چه خدماتی ارائه می شوند؟

  • صافکاری

مرسدس بنز اس کلاس از زیبایی خارق العاده ای برخوردار است. حال کافیست کوچک ترین آسیبی ناشی از تصادف به بدنه آن وارد شود تا ریخت آن به طور کامل از حالت نرمال خارج شود! اما دلیلی بر نگرانی وجود ندارد، چرا که در تعمیرگاه تخصصی این خودروها، امکانات ویژه ای جهت صافکاری و ترمیم این آسیب ها به طور کامل، اختصاص داده شده اند.

  • نقاشی

مرسدس بنز S کلاس، خودرویی است با خاص ترین رنگ ها و طرح ها، لذا بایستی امکانات ویژه ای در زمینه نقاشی مجدد این خودرو همچون رنگ های با کیفیت و زیبا و همچنین تجهیزات مورد نیاز در تعمیرگاه های تخصصی این خودروها در نظر گرفته شوند.

اتوداکار، مرکزی است که می توانید به منظور انجام این مورد از خدمات تخصصی خودروی مرسدس بنز کلاس اس نیز به آن اعتماد کنید.

  • پولیش و واکس

برخورداری خودروی مرسدس بنز اس کلاس از ظاهری بی نقص، بیشترین اهمیت را برای دارندگان این خودرو به همراه دارد، لذا به طور یقین این افراد سالانه یک الی دو بار (در حالت ایده آل) جهت انجام پولیش و واکس خودروی خود به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه می نمایند.

به طور کلی عملیات پولیش به دو صورت قابل انجام است. پولیش نرم برای سطحی ترین آسیب ها با استفاده از دستمال و ماده مخصوص کاربرد دارد، اما پولیش زبر معمولاً با دستگاه های پیشرفته ای قابل انجام هستند.

  • تعمیر موتور

این نیروی موتور است که با همیاری متقابلانه دیگر اجزای داخلی، خودروی مرسدس بنز s کلاس را به حرکت در می آورد. اهمیت این قطعه آن چنان زیاد است که در صورت وارد شدن کوچک ترین آسیبی به آن، عملکرد کل خودرو تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

موتورها با توجه به بنزینی، بخاری و یا برقی بودن سوخت خود، هر یک سیستم و در نتیجه، تعمیر خاص خود را می طلبند. در تعمیرگاه تخصصی خودروی مرسدس بنز کلاس اس، تمامی مشکلات مربوط به کارکرد موتور شناسائی و برطرف می شوند.

  • تعمیر گیربکس

پیشگیری از سرعت های ناخواسته، تنظیم جهت حرکت خودرو و کار کردن خودرو بدون حرکت آن، از جمله وظایفی است که بر دوش این قطعه حیاتی قرار دارند. در واقع جعبه دنده، سیستمی مکانیکی و کاملاً پیچیده است که وظیفه آن کنترل عملکرد نیرو از موتور به میل لنگ می باشد. نیاز به تعمیر گیربکس، از معمول ترین دلایل مراجعه دارندگان خودروی مرسدس بنز اس کلاس به تعمیرگاه های تخصصی است.

این قطعه ممکن است به دلیل گرما و اصطکاک ناشی از بسیاری از اجزای متحرک، به مرور زمان دچار فرسودگی و خرابی گردد. مهم آن است که بتوانید به موقع وجود اشکال در عملکرد این قطعه را تشخیص داده و در اسرع زمان به تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز S کلاس مراجعه نمایید.

  • سرامیک

پوشش های نانوی از جنس سرامیک، می توانند خودروی شما را در برابر هر آسیب احتمالی محیط خارجی از جمله انواع خط و خش، رطوبت زدگی و پوسیدگی حاصل از زنگ زدگی حفظ نمایند. مزیت این کاورها نسبت به دیگر عملیات هایی همچون پولیش و واکس، برخورداری از مقاومت دائمی می باشد.

تعمیرگاه تخصصی خودروی مرسدس بنز کلاس s، انجام حرفه ای کلیه کاورهای رنگی و غیر رنگی شفاف و غیر شفاف از جمله کاستوم، گلاس و مات را بر عهده خواهند گرفت.

هر یک از این کاورها بر حسب نیاز مشتری قابل ارائه هستند، اما در کل اگر بیشتر به دنبال حفاظت سازی خودروی خود هستید تا زیباسازی جلوه آن، پیشنهاد می کنیم کاور بی رنگ را سفارش دهید.

  • دیتیلینگ

و اما آخرین و یکی از محبوب ترین خدمات تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز اتوداکار، انجام دیتیلینگ می باشد. علت اصلی پرطرفدار بودن این عملیات، کاهش وقت و هزینه ناشی از انجام همزمان عملیات های پولیش و واکس، سرامیک و نظافت کامل اجزای خودرو به صورت یک پکیج می باشد.

تجربه تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز اس کلاس در اتوداکار

تجربه تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز اس کلاس در اتوداکار

همانند هر خودروی لوکس و گران قیمت دیگری، انجام کامل خدمات مخصوص خودروی مرسدس بنز s کلاس نیز در اتوداکار به طور کامل پذیرفته می شود. در مرکز تخصصی اتوداکار، از تجهیزات باکیفیت روز دنیا توسط خبره ترین افراد در زمینه انواع خدمات تعمیرات خودرو، استفاده می گردد.

هم اکنون می توانید شماره تماس و همچنین آدرس دو شعبه فعال ما در تهران را از طریق وب سایت پیگیری نموده و جهت رزرو نوبت با ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا موجودی کاورهای تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز اس کلاس اتوداکار کامل می باشد؟” answer-0=”بله، در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار، تمامی کاورها اعم از رنگی و بی رنگ بسته به نیاز و هدف مشتری، قابل سفارش و انجام می باشند.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”چگونه از هزینه های مربوط به تعمیرات تخصصی خودروی مرسدس بنز s کلاس مطلع شویم؟” answer-1=”کافیست با شماره های تعمیرگاه تخصصی اتوداکار تماس حاصل فرمایید و نرخ تمامی خدمات ما را جویا شوید.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”در تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز اتوداکار، از چه نوع پولیشی استفاده می شود؟” answer-2=”بسته به میزان آسیب ها، عملیات پولیش در تعمیرگاه ما در انواع نرم و زبر و با استفاده از پد یا دستگاه مخصوص قابل انجام می باشد. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شانزده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸