تعمیرگاه تخصصی ولوو

تعمیرگاه تخصصی ولوو

ولوو یک شرکت خودرو ساز سوئدی که از سال ۱۹۲۴ شروع به فعالیت کرد. این شرکت چند ملیتی با نام اصلی ولوو آ.ب شهرت زیادی در ساخت خودرو های سنگین مانند کامیون و اتوبوس دارد. علاوه بر موارد گفته شده، ولوو به ساخت موتورهای دیزلی، تجهیزات سنگین، سامانه های پیش ران دریایی و تجهیزات هوا فضا مشغول است.

شرکت ولوو در شهر یوتبری کشور سوئد قرار دارد. دفتر مرکزی این شرکت نیز در همین شهر واقع شده است. جالب است بدانید خودروهای سبک ولوو، پس چند بار انتقال سهام، اکنون زیر مجموعه شرکت چینی جیلی است. این انتقال سهام در سال ۲۰۱۰  از سوی شرکت خودرو سازی فورد به جیلی صورت گرفت.

خدمات تعمیرگاه ولوو اتوداکار

تعمیرگاه تخصصی ولوو اتوداکار میزبان تعمیرات اتوموبیل ولوو شما در بسیاری از زمینه ها خواهد بود.‌ اگر خودرو شما در بخش موتور، گیربوکس، صافکاری، رنگ، سرامیک و سایر خدمات به تعمیر و تغییرات نیاز داشت، مجموعه اتوداکار اینجاست که به بهترین نحو ممکن آن ها را انجام دهد.

صافکاری خودروهای ولوو

صنعت صافکاری از سال ۱۳۰۵ در ایران توسط جابر حلبی ساز آغاز شد. اولین صافکاری خودرو در ایران توسط این شخص در زمان حکومت مظفرالدین شاه قاجار صورت گرفت. جالب است بدانید، اولین خودرو صافکاری شده در ایران متعلق به شاه قاجار بود. اما به طور کلی اولین صافکاری خودرو در جهان به سال ۱۸۶۰ میلادی بر می‌گردد. امروزه با وجود تولید خودروهای مختلف و آمار بالای تصادفات، صافکاری خودرو یکی از مشاغل مهم به شمار می‌رود.

این نکته را باید بدانید که صافکاری هر خودرو و مدل، نیازمند تخصص و کاربلد بودن شخص صافکار می‌باشد. تعمیرگاه تخصصی ولوو ما با داشتن کادر دوره دیده و حرفه‌ای، تمامی خدمات صافکاری خودروهای ولوو را انجام می‌دهد. این خدمات شامل، صافکاری بدون رنگ، صافکاری با مکش، صافکاری با میله و صافکاری با لیزر می‌باشد.

داشتن دستگاه‌های حرفه‌ای و پیشرفته روز دنیا باعث شده، بتوانیم انجام این خدمات را به بهترین نحو ممکن برای مشتریان انجام دهیم. به خاطر داشته باشید بهترین صافکاری آن گونه خواهد بود که، هیچ شخصی متوجه آن نشود.

صافکاری خودروهای ولوو

تمامی این امور پس از کارشناسی دقیق صورت خواهد گرفت. پس از انجام کارشناسی بهترین روش برای انجام صافکاری انتخاب خواهد شد.

رنگ آمیزی و پولیش ولوو

به طور کلی پس‌ از صافکاری خودرو، قطعاً نیازمند یک رنگ آمیزی عالی خواهید بود. تمامی امور مربوط به رنگ آمیزی خودرو در مجموعه اتوداکار، به صورت مجزا در اتاق‌های رنگ آمیزی انجام خواهند شد.

اما اگر خودرو ولوو شما دچار آفتاب سوختگی شده و ظاهر اتومبیل شما را از بین برده است، تعمیرگاه تخصصی ولوو اتوداکار با داشتن رنگ های با کیفیت و ویژه، و داشتن کادر رنگ آمیزی فوق حرفه ای و دستگاه های پیشرفته، خودرو شما مانند روز اول به شما تحویل خواهد داد.

به طور کلی هر نوع خودرویی، نیاز به مراقبت دارد. به همین دلیل، پولیش خودرو یکی از موارد حائز اهمیت به شمار می‌رود. اما پولیش خودرو دقیقاً به چه معنی است؟

بگذارید به ساده ترین شکل پولیش را شرح دهیم. پولیش خودرو مانند کرم پوست بدن است که برای مراقبت استفاده می‌کنید. پولیش هم ماده‌ای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مانند کرم پوست است که با روشی خاص برای خودرو به کار می‌رود. این ماده خودرو شما را براق کرده و هرگونه خط و خش را از بین خواهد برد.

بدنه خودرو نیز پس از مدتی دچار آفتاب سوختگی خواهد شد و رنگ آن دچار پراکندگی و آسیب می‌شود. در مجموعه اتوداکار پس از انجام خدمات پولیش، واکس نیز صورت می‌گیرد. چرا که جذابیت خودرو شما را دو چندان کرده و کاملاً براق خواهد کرد. خودروهای ولوو نیز از قائده‌ی رنگ آمیزی، پولیش و واکس مستثنی نیستند. این نکته مهم را بدانید که، پس از سپردن خودرو ولوو خود به مجموعه اتوداکار نباید نگران آسیب رسیدن به خودرو خود از طریق پولیش باشید.

تمامی مواد و دستگاه‌های پولیش ولوو در این مجموعه از کیفیت بالا و مرغوبیت بسیاری برخوردار هستند. از طرفی تعمیرکاران اتوداکار نیز با وسواس بسیار و دقت تمام کلیه این امور را انجام خواهند داد.

در این تعمیرگاه تخصصی ولوو انواع پولیش ولوو از جمله؛ پولیش نرم و پولیش زبر صورت می‌گیرد. پولیش نرم برای آسیب های سطحی خودروی ولوو می‌باشند. این موارد شامل رنگ پریدگی بدنه، برطرف سازی خط و خش، براق کننده و از بین بردن مات شدن خودرو ولوو می‌باشند.

تعمیرگاه موتور و گیربوکس ولوو

همین‌طور که می‌دانید خودروهای ولوو در ایران عمدتاً در دسته کامیون ها، اتوبوس ها و خودروهای دیزلی قرار می‌گیرند. با توجه به مونتاژ شدن برخی خودروهای ولوو در ایران، اهمیت تعمیر موتور آن نیز بیشتر از قبل افزایش یافته است.

تعمیرگاه تخصصی ولوو اتوداکار در زمینه تعمیر موتور ولوو، بزرگ‌ترین و پیشرفته ترین مجموعه در کشورمان می‌باشد. داشتن تعمیرکاران دوره دیده و حرفه‌ای باعث شده خیالتان از سپردن خودرو به ما راحت باشد. در مجموعه اتوداکار پس از کارشناسی دقیق، خدماتی به شرح زیر ارائه خواهد شد.

ابتدا تمامی تنظیمات موتور ولوو توسط متخصصان ما صورت می‌گیرد. اما پس از بررسی، هرگونه خدمات اعم از؛ دیاگ تخصصی، سرویس کامل دریچه گاز، سرویس کامل شمع‌ها، تست موتور با دستگاه چهار گاز، تعویض صافی بنزین و آنالیز کلیه سنسور های موتور در این مجموعه صورت می‌گیرد. هم‌چنین شستشوی کامل انژکتورها و مدار سوخت رسانی بخش دیگری از خدمات اتوداکار برای خودروهای ولوو خواهد بود.

تعمیرگاه موتور و گیربوکس ولوو

 گیربوکس نیز از جمله موارد مهم در تعمیرات خودروهای ولوو به شمار می‌رود. در مجموعه اتوداکار تمامی تعمیرات گیربوکس‌های دستی و خودکار (اتوماتیک) صورت می‌گیرد. کارشناسان و تعمیرکاران اتوداکار، پس از تشخیص مشکلات گیربوکس ولوو به برطرف سازی آن می‌پردازند.

مجموعه اتوداکار با تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب کلیه خدمات مربوط به تعمیرات خودروهای VOLVO را با کمترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. با مراجعه شما، مراحال انجام خدمات پس از کارشناسی دقیق صورت خواهد گرفت.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”سرویس گیربوکس هر چند مدت یکبار باید انجام شود؟” answer-0=”به صورت میانگین، خودروهای دنده ای پس از طی مسافت ۴۰ تا ۵۰ هزار کیلومتر نیاز به سرویس کلی دارند.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”هزینه صافکاری خودروهای ولوو به چه صورت محاسبه می‌شود؟” answer-1=”به طور میانگین، بسته به مدل خودرو، هزینه صافکاری نیز متغییر خواهد بود. برای درب ها و صندوق ۴۰۰ هزار تومان به بالا، و برای گلگیر و سپر از ۲۵۰ هزار تومان به بالا” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”موتور ولوو چه زمانی نیاز به تعمیر دارد؟” answer-2=”بهتر است با بروز اولین مشکل از سوی کارکرد خودرو، موتور ولوو چک شود. چرا که با بی توجهی به آن مشکلات بزرگ‌تر و پر هزینه تری پیش خواهد امد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − دو =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸