تعمیرگاه تخصصی بنز

تعمیرگاه تخصصی بنز

شرکت بنز تاکنون خودروهای زیادی در سری‌های مختلف به تولید رسانده است. مرسدس بنز زیر مجموعه Daimler AG ( دایملر آگ) قرار دارد ولی به صورت مستقل نیز فعالیت می‌کند. برای نخستین بار در سال ۱۸۹۰ میلادی،  گوتلیب دایملر و پیلهام مایباخ اقدام به تاسیس شرکت دایملر موتورن گیزلشافت ( دایملر امروزی ) کردند.

در ماه آپریل سال ۱۹۰۰ سرمایه گذار بزرگ آلمانی با نام یلینگ، طی قرار دادی به مبلغ ۵۵۰ هزار مارک در این شرکت سرمایه گذاری کرد. به موجب این قرار داد، شرکت متعهد شد یک اتوموبیل برای این شخص بسازد. به دلیل علاقه زیادی یلینگ به دخترش، قرار شد نام این خودرو مرسدس قرار بگیرد. پس از موفقیت در ساخت خودروهای سری مرسدس، صاحب شرکت مایباخ (میباخ) تصمیم گرفت تمامی مدل‌های تولیدی را مرسدس نام گذاری کند.

از آن زمان تا به امروز سری های زیادی از خودروهای ساخت این شرکت روانه بازار شده است. از سری A گرفته تا سری X، همگی در میان بهترین ماشین های جهان قرار دارند. شرکت BENZ علاوه بر ساخت و تولید اتومبیل های سوخت فسیلی اهم از دیزل و بنزین، در ساخت خودروهای برقی نیز یکی از پیشتازان این صنعت به شمار می‌رود. هر ساله در نمایشگاه های جهانی شاهد حضور خودروهایی با نام مرسدس بنز هستیم که درخشش بسیاری نیز در بین رقبا دارند.

تعمیرگاه تخصصی بنز اتوداکار

تمامی مدل‌های تولید شده توسط مرسدس بنز در مجموعه اتوداکار تعمیر می‌شوند. از خودروهای اقتصادی گرفته تا سری‌های گران قیمت همه در این مجموعه به صورت دقیق توسط تعمیرکاران حرفه ای مورد بررسی و تعمیر قرار خواهند گرفت.

تعمیرات بنز در اتو داکار

اما هر شخصی با هر مدل ماشین، روزی ممکن است به تعمیرگاه تخصصی و تعمیرکار حرفه‌ای نیاز داشته باشد. حادثه خبر نمی‌کند و ممکن است برای هر شخصی اتفاق دلخراش تصادف پیش بیاید. از طرفی بهترین بازدهی هر خودرو، مخصوصاً محصولات بنز زمانی در بهترین حالت ممکن قرار می‌گیرد که در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

از طرفی تعمیر خودروهای این شرکت به سبب پیچیدگی در ساخت، نیازمند تخصص و گذراندن دوره های پیشرفته مکانیک می‌باشد. سرویس کردن، تعمیرات موتور، صافکاری، رنگ آمیزی و سایر امور مربوط به بنز توسط مجموعه اتوداکار انجام می‌شود.

تعمیرگاه تخصصی بنز اتوداکار با داشتن کادر متخصص و مجرب، آماده است تا کلیه امور مربوط به بنز را در زمینه های صافکاری و نقاشی، تنظیمات برقی، تعمیر گیربوکس، کاور و پولیش و سرامیک را برای مشتریان انجام دهد. با وجود تغییر در روند تنظیم موتور و سایر بخش های خودرو، اتوداکار در این زمینه با بهره بردن از دانش و تجهیزات پیشرفته، تمامی این امور را به صورت کامپیوتری و دستی انجام می‌دهد.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس بنز

مواردی که در بخش تعمیرات گیربکس صورت می گیرند شامل مواردی چون: ساعت گیربکس، توربین، پروفام فیبر، گاز هرز وصدای بد دنده می‌باشد. همان طور که می دانید خودروهای بنز در دو نوع دنده ای و خودکار ساخته می‌شوند. از این رو تعمیر این قطعه حیاتی بسیار ریسکی و حائز اهمیت است. مهم است که بدانید خودرو بنز شما چگونه تعمیر می‌شود.

مجموعه اتوداکار با روش های نوین و دستگاه های روز دنیا، آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر گیربکس بنز می‌باشد.

تعمیرات سیستم فنی بنز

 در مجموعه اتوداکار که تعمیرگاه تخصصی بنز بشمار می آید، تعمیرات فنی بنز به  چند روش انجام می‌شود. تعمیر سیستم تعلیق بنز در راستای کاهش هزینه تعمیرات کلی، تعمیر موتور و قطعات آن، کارشناسی و عیب یابی کلیه سیستم های خودرو، تعمیر گیربکس و ساعت آن با به‌کار گیری ریز قطعات درونی گیربکس و بررسی و تعمیر سیستم برقی خودرو تعمیرات فنی خودروهای بنز در این مجموعه هستند.

تعمیرات سیستم فنی بنز

خدمات تیونینگ بنز

ویژگی های ظاهری و داخلی ( آیرودینامیک ) در بین تمامی دارندگان خودرو به خصوص صاحبان بنز، یک مورد مهم و جذاب بوده و خواهد بود. از طرفی تیونینگ خودرو، به معنی افزایش قدرت موتور و بازدهی کلی اتومبیل است. مجموعه این تغییرات باعث خواهد شد حس رضایت بیشتری از خودرو بنز خود داشته باشید.

به طور کلی افزایش گنجایش موتور، ایجاد تغییرالت در میل سوپاپ و جایگزین کردن با سوپاپ های مخصوص اتومبیل رانی، بخش مورد علاقه ماشین بازان می‌باشد. ایجاد این تغییرات بدون داشتن تکنولوژی مخصوص امکان پذیر نخواهد بود. مجموعه اتوداکار با داشتن بهترین تکنولوژی روز دنیا، تخصص ویژه‌ای در این زمینه دارد.

رفع مشکل سوییچ خودرو، بالانس خودرو، تعویض قطعات یدکی و موارد مصرفی از جمله لنت ترمز، روغن، فیلتر هوا، باطری و سایر موارد دیگر تنها بخشی از خدمات این مجموعه می‌باشد.

صافکاری و نقاشی بنز

حتی جدیدترین خودروهای بنز با امکاناتی برای آینده نیز، ظاهر کلاسیک و وقار خود را حفظ کرده‌اند. طرفداران بنز خوب می‌دانند که نکات ظاهری خودرو تا چه اندازه مهم و مؤثر است. اما اگر این ظاهر زیبا و جذاب دچار مشکل شد، چه باید کرد؟ هر روزه حوادث جاده ای و شهری باعث ایجاد تصادفات بسیاری خواهد شد. قطعا اگر خودروی گران قیمتی مانند بنز، آسیب ببیند باید آن را به بهترین تعمیرکاران بسپارید.

صافکاری و نقاشی بنز

از طرفی بدنه ماشین ارتباط کاملا مستقیمی با ظاهر آن دارد. مجموعه اتوداکار در این زمینه کاملا حرفه‌ای ‌بوده و هر نوع نقص در بدنه را با تمیز ترین صافکاری و رنگ برطرف خواهد کرد. طوری باورتان نشود خودرو شما روزی آسیب دیده بوده است. صافکاری بدون رنگ و صافکاری PDR در مجموعه اتوداکار به گونه ای انجام می‌شود که مطمئن خواهید بود به رنگ نیازی نخواهید داشت.

از طرفی داشتن رنگ های فوق العاده با کیفیت و روش های رنگ امزی روز دنیا،‌ همگی باعث شده مجموعه اتوداکار در زمینه صافکاری و رنگ خودروهای بنز بهترین نتیجه را برای مشتریان عزیز به ارمغان بیاورد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”چرا باید موتور خودروهای بنز را پس از طی ۵۰ الی ۶۰ هزار کیلومتر سرویس کنیم؟ ” answer-0=”به طور کلی بیشترین بازدهی هر خودرو به نحوه کارکرد موتور ان بستگی دارد. بهتر است برای جلوگیری از هزینه های اضافی تعمیرات سرویس موتور را انجام دهیم.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”خودروهای بنز هر چند وقت نیاز به سرویس دارد؟ ” answer-1=”به طور معمول هر ۴ تا ۶ ماه یک‌بار، خودروهای بنز باید مورد بررسی قرار گیرد.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”صافکاری PDR چگونه به عدم نیاز رنگ آمیزی کمک می‌کند؟” answer-2=”صافکاری PDR از طریف میله‌هایی با همین نام صورت می‌گیرد. به دلیل لسافاده اتوداکار از بهترین میله‌های PDR نیاز شما به رنگ آمیزی را از بین می‌برد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸