تعمیر موتور اوتلندر

تعمیر موتور اوتلندر

کشور ژاپن یکی از کشور های پیشرفته می‌باشد که اکثر شرکت های خودرو سازی متعلق به این کشور می‌باشند خودروی اوتلندر متعلق به یک شرکت خودروسازی در ژاپن است که توانسته است خودروهای لوکس و گران قیمتی را به بازار عرضه کند. در این مقاله قصد داریم تعمیر موتور اوتلندر را مورد بررسی قرار دهیم.

در سال ۲۰۰۱ شرکتی به نام میتسوبیشی در ژاپن ماشینی را به نام Airtrek طراحی و رونمایی کرد و در سال ۲۰۱۲ نیز نسل سوم اوتلندر را رونمایی کرد این ماشین توانست ۵ ستاره ایمنی را دریافت کند بهتر است بدانید که اوتلندر یکی از قدرتمندترین اتومبیل ها می‌باشد که موتور آن با استاندارد آلایندگی یورو ۵ مطابقت خواهد کرد.

 

تعمیر موتور میتسوبیشی اوتلندر

تعمیر موتور اتومبیل اوتلندر

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار یکی از قدیمی ترین مراکز تعمیر اتومبیل های خارجی در تهران می‌باشد که تعمیرات را به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌دهد و با بهره گیری از تکنولوژی و دستگاه های به روز دنیا و همچنین بکارگیری تعمیرکاران مجرب و کارآزموده خدمات تعمیرات و تعویض قطعات اتومبیل های خارجی و لوکس از جمله تعمیر موتور میتسوبیشی اوتلندر را به مراجعین ارائه می‌دهد.

در نظر داشته باشید که در تعمیرگاه اتوداکار تعمیرات به صورت تخصصی و اساسی انجام می‌شود یعنی اگر موتور خودروی شما دچار آسیب و مشکل شده باشد آن را به خوبی بررسی و ارزیابی می‌کنند که بسیار در تعمیرات و تعویض قطعات موثر خواهد بود در برخی از تعمیرگاه ها عیب یابی آن به درستی انجام نشده و تشخیص اشتباه باعث می‌شود تا شما هزینه بیشتری را پرداخت کنید تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با کادری آموزش دیده و متخصص به صورت تضمینی مشکل موتور اتومبیل شما را برطرف کرده و تامین می‌کند.

موتور اتومبیل امکان دارد از لحاظ مکانیکی و یا از لحاظ برقی دچار آسیب شود همان طور که می‌دانید بخش اصلی اتومبیل ها موتور آن می‌باشد که در صورتی که مشکلی برای موتور ایجاد شود اتومبیل از کار افتاده و عملکرد مناسبی نخواهد داشت. در نظر داشته باشید که بخش مکانیکی و الکتریکی موتور خودروها به صورت مستقیم به یکدیگر وابسته بوده و پیچیده می‌باشد که باعث می‌شود تا تعمیرات موتور اتومبیل از حساسیت بالایی برخوردار باشد و هر شخصی نمی‌تواند تعمیر موتور اوتلندر را انجام دهد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که موتور اتومبیل گران قیمت شما دچار آسیب و مشکل شد حتماً به تعمیرگاه های تخصصی همچون اتواداکار مراجعه کرده چرا که این تعمیرگاه از تعمیرکاران و کارشناسانی که دانش و تخصص کافی در این زمینه دارند استفاده کرده و خدمات را به صورت تضمینی ارائه می‌دهند.

مشکلات رایج موتور اتومبیل اوتلندر

  • روغن سوزی
  • یاتاقان زدن موتور
  • واشر سر سیلندر
  • ایراد کوئل
  • از کار افتادن دینام
  • مشکل کاتالیزور
  • و …

در صورتی که هر کدام از این قطعات موتور اتومبیل خراب شود امکان دارد تا عملکرد موتور اتومبیل شما دچار اختلال شود در صورتی در هر کدام از این قطعات مشکلی ایجاد شد برای برطرف کردن مشکل به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه کنید. تا در یک زمان بندی مناسب موتور خودروی شما را عیب یابی کرده و مشکل آن را با کیفیت بالا برطرف کند.

 

تعمیر موتورهای اوتلندر

مشکلات تنفس موتور اوتلندر

یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود تا موتور اتومبیل اوتلندر عملکرد مناسبی نداشته باشد این است که اگر فیلتر هوا دارای ذرات گرد و غبار باشد باعث می‌شود تا تنفس موتور با اختلال روبرو شده و عملکرد مناسبی نخواهد داشت و هر وقت موتور اتومبیل سرحال نبود فیلتر هوا را بررسی کنید و در صورتی که کثیف باشد آن را تمیز کرده و دوباره قرار دهید.

در برخی مواقع توان موتور اتومبیل افت خواهد کرد که این بر اساس شل شدن سیم گاز می‌باشد در صورتی که سیم گاز شل شود هوای کافی به درون سیلندر را پیدا نمی‌کند و باعث می‌شود تا توان موتور افت پیدا کند.

مبدل کاتالیست یکی از اجزای اصلی موتور است که باعث می‌شود تا گاز های حاصله بعد از سوختن مسیر موتور تا دهانه اگزوز را بپیماید و به بیرون هدایت شود در صورتی که در مسیر مبدل کاتالیست ذرات و جرم جمع شوند در مسیر خروج گاز ها ایجاد می‌شود.

سایر مشکلات تنفس موتور اوتلندر

خرابی انباره یکی دیگر از مشکلاتی است که اگر به وجود آید باعث اختلال در عملکرد موتور اتومبیل خواهد شد. اگر گازها نتوانند از اگزوز خارج شوند باعث می‌شود تا در بخش انتهایی سیستم اگزوز صدای خفه کن ایجاد شود که پس از مدتی این انباره دچار فرسودگی شده و کارایی خود را از دست می‌دهد.

در صورتی که گاز ها به راحتی نتوانند از اگزوز خارج شوند در عملکرد موتور اختلال ایجاد شده که باعث کاهش راندمان موتور خواهد بود. در این موارد میتوانید تعمیر موتور اوتلندر میتسوبیشی را به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار بسپارید. تعویض روغن اتومبیل از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

اگر شما روغن اتومبیل خود را به موقع تعویض نکنید باعث می‌شود تا مشکلات فراوانی برای اتومبیل شما ایجاد شود البته در نظر داشته باشید که شما باید سعی کنید از روغن های مناسب و با کیفیت عالی برای اتومبیل های گران قیمت استفاده کنید اگر روغنی که مورد استفاده می‌باشد نامرغوب باشد باعث می‌شود تا در اثر گذشت زمان اتومبیل شما شده و مشکلات فراوانی را به همراه داشته باشد.

شما می‌توانید جهت انتخاب روغن مرغوب مناسب با اتومبیل خود با تعمیرگاه تخصصی اتوداکار تماس گرفته تا روغن مرغوب را به شما معرفی کرده و جهت تعویض روغن و یا هر مشکل دیگری در زمینه اتومبیل در تهران به این تعمیرگاه مراجعه کرده و از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه ما بهره مند شوید.

هزینه نگهداری و تعمیر میتسوبیشی اوتلندر

اتومبیل میتسوبیشی اوتلندر وارداتی بوده که قیمت قطعات و لوازم یدکی آن با توجه به تغییرات نرخ ارز شرایط واردات خودرو متغیر می‌باشد و به همین خاطر نمی‌توان در مورد لوازم یدکی اتومبیل اوتلندر قیمت قطعی را ذکر کرد. اما در نظر داشته باشید که اتومبیل میتسوبیشی اوتلندر مدل ۲۰۱۷ آن حدود ۸۰۰ میلیون تومان می‌باشد که از اتومبیل های لوکس و گران قیمت خارجی بوده که بدون شک قطعات و لوازم یدکی آن نیز از قیمت بالایی برخوردار هستند.

توجه داشته باشید که اوتلندر خودروهای آفرودی می‌باشد. که این خودرو ها در بین مردم از جمله آفرود سواران حرفه ای از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”خروج دود سفید از اگزوز موتور اوتلندر، نشانه چه نوع خرابی است؟” answer-0=”خروج دود سفید رنگ از زیر کاپوت، به دلیل جوش آوردن موتور می باشد. بی توجهی به خروج دود سفید از اگزوز، باعث بروز این مشکل خواهد شد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”خروج دود آبی از اگزوز موتور اوتلندر، نشانه چه نوع خرابی است؟” answer-1=”انحراف روغن موتور از مسیر اصلی و سوختن به همراه بنزین، موجب تولید دود آبی و خروج آن از جلوی خودرو خواهد شد. تعمیر اتصالات فرسوده یا قطع شده موتور اوتلندر توسط تعمیرکار، درست ترین اقدام در چنین شرایطی است.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”کدام چراغ های هشدار دهنده در صورت نیاز به تعمیر موتور اوتلندر روشن می شوند؟” answer-2=”مهم ترین چراغ هایی که در صورت عملکرد نامناسب موتور اوتلندر ممکن است روشن شوند، چراغ روغن، چراغ فشار روغن و چراغ چک موتور (مهم ترین آن ها) هستند. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 3 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸