تعمیر موتور بی ام و

موتور بی ام و

بی ام و یکی از اتومبیل هایی می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد و موتور های این خودرو ها به ندرت دچار خرابی می شوند اما برای این که تعمیر موتور بی ام و را انجام دهید می توانید به تعمیرگاه بی ام و مراجعه کنید.

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد به تعمیرگاه بی ام دبلیو مراجعه می کنند برای تعمیر موتور این خودرو میباشد. همانطور که گفتیم موتور های این نوع خودرو ها به ندرت خراب می شود اما اگر دچار خرابی شوند می بایست آنها را با دقت و تجهیزات بسیار مناسب درست کرد و اگر تعمیرکاری دانش و آگاهی لازم جهت تعمیر موتور bmw را نداشته باشد ممکن است که خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد.

امروزه بیشتر افرادی که می خواهند اتومبیل های بی ام و خود را تعمیر کنند به تعمیرگاه های معمولی نمی روند، چرا که تعمیرگاه های معمولی همه امکانات مورد نیاز تعمیر بی ام و را ندارند و در تعمیر این خودرو دچار مشکل خواهند شد.

 

نحوه تعمیر موتور بی ام و BMW

موتور های بی ام و دارای پیچیدگی های خاصی می باشد. موتور این خودرو ها با ظرافت ساخته شده است و برای اینکه بتوان آن را درست کرد می بایست با دقت بالایی این کار را انجام داد. برای تعمیر موتور بی ام و ابتدا می بایست آن را از روی بدنه خودرو جدا نمود و این کار توسط جرثقیل هایی که در تعمیرگاه های بی ام و وجود دارد صورت می گیرد. بعد از اینکه موتور از بدنه جدا شد کار کردن روی آن راحت تر می شود و مکانیک می تواند به راحتی کار خود را شروع کند.

نحوه تعمیر موتور BMW

مکانیک با بررسی موتور می تواند بفهمد که کدام قسمت از موتور آسیب دیده است و برای اینکه بتواند آسیب را درست کند معمولا یا به یک قطعه جدید نیاز خواهد بود یا اینکه می بایست همان قطعه قبلی را دوباره تعمیر کند. بعد از اینم که مکانیک موتور را بررسی کرد و ایرادات آن را برطرف کرد می بایست آن را امتحان کند و این کار توسط سیستم های تعمیرگاه بی ام و صورت می پذیرد و سپس بعد از اینکه امتحان با موفقیت انجام شد می توان موتور را روی بدنه خودرو سوار کرد.

در واقع تعمیر موتور بی ام و نیازمند صرف زمان بسیار می باشد تا مکانیک بتواند کار خود را با دقت انجام دهد. اگر این کار با دقت انجام نشود نمی توان از تعمیر درست موتور مطلع شد و ممکن است بعدا خرابی های بسیاری به وجود بیاورد.

انواع خرابی های موتور بی ام و

همانطور که میدانید موتور یک خودرو از سیستم های مختلفی تشکیل شده است که قلب ماشین و یا همان موتور را تشکیل می دهند. هر کدام از این سیستم ها اگر دچار مشکل شوند در کارکرد موتور تاثیر خواهند گذاشت و می توانند باعث از کار افتادن موتور بی ام و شوند. موتور این نوع خودرو های خرابی های مختلفی را تجربه می کنند که ز این خرابی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاب برداشتن فلایویل
  • تاب برداشتن میل لنگ
  • خرابی پیستون ها
  • خرابی گیربکس
  • خرابی سوپاپ

هرکدام از این قسمت ها اگر دچار مشکل شوند می بایست حتما آنها را به مکانیک نشان بدهید تا با تعمیر موتور بی ام و از پیامد های بعدی جلوگیری کند. خرابی هایی که گفته شد از مهم ترین عامل های خرابی در موتور می باشند و می بایست رفع آنها را در اولویت قرار دهید.

انواع خرابی های موتور بی ام و

خرابی موتور بی ام و

چه زمانی می بایست برای تعمیر موتور بی ام و به تعمیرگاه برویم؟

شما می بایست در زمان هایی به تعمیرگاه بروید که احساس کردید یک مشکلی در اتومبیلتان وجود دارد. در این هنگام شما قطعا متوجه تغییر عملکرد اتومبیل خود می شوید و یا با  شنیدن صدای ناهنجار از اتومبیل می توانید بفهمید که حتما خودروی شما دچار یک مشکل می باشد.

اما برای اینکه بفهمید موتور نیاز به تعمیر دارد یا خیر می بایست به تعمیرگاه BMW مراجعه کنید و نسبت به تعمیر موتور بی ام و اقدام کنید.

مشکلات موتور بی ام و

نشانه های نیاز به تعمیر موتور بی ام و

شکستگی رینگ پیستون، استهلاک زود و بیش از حد رینگ و پیستون و خروج بنزین از موتور بی ام و، مهم ترین علائم مشکل و نیاز به تعمیر موتور بی ام و هستند. علاوه بر این ها، موارد دیگری ممکن است وجود داشته باشند که خبر از ایراد در کارکرد موتور می دهند و بایستی بررسی شوند که عبارت اند از:

نشانه های نیاز به تعمیر موتور بی ام و

  • روشن شدن چراغ های هشدار دهنده

خاموش نشدن چراغ های هشدار دهنده خودرو پس از روشن کردن و کار کردن ماشین، نشانه خوبی نیست از وجود مشکلی خبر می دهد. این چراغ ها به سنسورهایی متصل هستند که بر تمام اجزای خودرو نظارت دارند، لذا روشن ماندن هر یک از آن ها، نشانه وجود مشکلی خاص می باشد.

حال اگر در تشخیص مشکل موتور خودروی BMW خود دچار سردرگمی می شوید، بهترین راه، مراجعه به تعمیرگاه معتبر و دیاگ زدن ماشین است، چرا که با این کار، تمامی اجزای دستگاه بررسی می شود و مشکل به طور دقیق شناسائی خواهد شد.

  • لرزش بدنه خودرو

موتور خودروی بی ام و شما بایستی در طول رانندگی به طور آرام کار کند و ماشین را دچار لرزش ننماید، وگرنه نیاز به تعمیر دارد. البته لرزش بدنه خودرو ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد. عدم کارکرد مناسب شمع ها، گرفتگی لوله های بنزین و… می تواند از مهم ترین دلایل این اتفاق باشند.

اگر در حین رانندگی با خودروی BMW با لرزش زیاد بدنه مواجه هستید، حتماً به تعمیرکار مراجعه کنید. معمولاً این مشکل با تعویض روغن موتور یا تسمه ها رفع خواهد شد.

  • سر و صدای زیاد ماشین

ممکن است احساس کنید که خودروی شما نسبت به قبل سر و صدای بیشتری تولید می کند به طوری که اصلاً عادی به نظر نمی رسد! در چنین مواقعی نیز ممکن است نیاز به تعمیر موتور BMW باشد. مهم ترین دلایل بروز این مشکل، آسیب پیستون، آسیب گیربکس، ساییدگی دنده ها و مشکلاتی در عملکرد موتور BMW به حساب می آیند.

  • عدم کشش خودروی BMW در سر بالایی ها

زور زدن ماشین به هنگام عبور از سربالایی ها، از ناتوانی موتور خبر می دهد. البته این مشکل ممکن است آنقدرها جدی نباشد و با اقداماتی ساده توسط تعمیرکار برطرف گردند.

یکی از مهم ترین دلایل این اتفاق، گرفتگی فیلتر بنزین می باشد، چرا که وقتی این فیلتر به تدریج کثیف می شود، عملکرد آن دچار افت شده و در نتیجه پمپ بنزین برای عبور از فیلتر، شدیدتر کار می کند. همچنین ممکن است آلودگی های بنزین در باک رسوب کرده باشد.

  • استشمام بوی سوختگی و بد از خودرو

بوی حاصل سوختن گازوئیل و یا داغ شدن قطعات فلزی زیر کاپوت، در هنگام کار کردن خودرو طبیعی هستند، اما هنگامی که بوی سوختگی وارد کابین و استشمام شود، مشکل جدی در کارکرد خودروی بی ام و شما وجود دارد.

نشت روغن خنک کننده یا رادیاتور، شل یا پاره شدن تسمه های موتور و در تماس قرار گرفتن لوله های لاستیکی حمل کننده مایعات ضروری موتور با قسمتی از بدنه موتور، مواردی اند که نیاز این قطعه خودروی BMW به تعمیر را ضروری می نمایند.

  • خروج دود غیر عادی از اگزوز BMW

اگر از قسمت جلو یا عقب خودروی لسکوس بی ام و شما دود سفید (به دلیل جوش آوردن موتور) یا آبی (سوختن روغن موتور) خارج شود، هر دو نشانه خرابی های مربوط به موتور این خودرو هستند.

  • توان پایین موتور در هنگام گاز دادن

اگر سیستم سوخت رسانی موتور BMW دچار مشکل شود، خودرو هنگام گاز دادن به سرعت مورد نظر نمی رسد. انژکتور کثیف، نشتی لوله های سوخت رسان، فیلتر بنزین کثیف یا پمپ بنزین از کار افتاده، مهم ترین دلایل بروز این مشکلات در عملکرد موتور بی ام و و نیاز آن به تعمیر می باشند.

 

تعمیر موتور بی ام و

تعمیر موتور بی ام و توسط اتوداکار

تعمیر موتور بی ام و، یکی از مواردی است که با توجه به نوع و سری این خودروهای مسابقه ای، عملکرد متغیری را در بر دارد. در چنین شرایطی، تعمیر موتور بی ام و بایستی به افراد کار آزموده و متخصص در این زمینه سپرده شود تا فرآیندی اشتباهی صورت نگیرد و خرابی موتور رفع گردد. تعمیرگاه تخصصی خودرو اتوداکار، بزرگ ترین مجتمع خدمات خودرویی یکپارچه کشور، افتخار دارد خدمات تخصصی تعمیر قطعات خودروی بی ام و شما را عهده دار باشد.

در تعمیرگاه کاملاً پیشرفته اتوداکار که متناسب با استانداردهای روز دنیاست، موارد ذیل جهت رفع مشکل، عیب یابی خودروی  بی ام و تعمیر موتور بی ام و مورد بررسی قرار می گیرند:

  • کارکرد موتور
  • آماده سازی خودرو جهت معاینه فنی
  • صداهای غیر نرمال و زیاد در محدوده موتور
  • لرزش و یا ریپ زدن موتور
  • عوامل داغ شدن بیش از حد و جوش آوردن موتور دستگاه
  • گیربکس اتوماتیک
  • جلوبندی دستگاه
  • اتصالات برقی دستگاه
  • دیگر آپشن های مربوط به موتور

تکنسین اتوداکار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و مهارت کافی که دارند به راحتی می‌توانند ایرادات موتور، تعمیر موتور رنو و همچنین تعمیر خودرو های ژاپنی مثل تعمیر موتور جوک .. را برطرف کرده و شما دغدغه و نگرانی نداشته باشید.

در نظر داشته باشید که این مجموعه نه تنها برای تعمیر موتور بلکه برای تعمیرات تخصصی موتور، صافکاری و نقاشی بی رنگ و با رنگ همچنین سرویس دوره ای اتومبیل ها و … در خدمت شما مشتریان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان اتوداکار تماس بگیرید.

تعمیر موتور بی ام و

هزینه های تعمیر موتور بی ام دبلیو

هزینه های تعمیر موتور بی ام و را می توانید زمان مراجعه به تعمیرگاه متوجه شوید و این تعمیرکار و مکانیک می باشد که نرخ تعمیر را برای شما تعیین می کنند.

اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که به تعمیرگاهی بروید که منصف باشد تا از گرفتن هزینه اضافی از شما پرهیز کند.

امروزه در بسیاری از تعمیرگاه ها تعمیرکاران از نا آگاهی افراد سواستفاده میکنند و هزینه های اضافی از شما دریافت میکنند اما اگر شما آگاه باشید و کمی در مورد اتومبیل خود اطلاعات داشته باشید می توانید از صرف هزینه های اضافی بپرهیزید.

هزینه های تعمیر موتور معمولا از 500 هزار تومان شروع می شود و به بالا می رود اما برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جمع بندی

در آخر می بایست گفت که تعمیر موتور بی ام و یکی از کار هایی می باشد که در تعمیرگاه های بی ام و به بهترین نحو صورت می پذیرد و شما می توانید با مراجعه به این تعمیرگاه ها اتومبیل خود را تعمیر کنید.

از آنجایی که موتور خودرو های بی ام و دارای سیستم پیچیده ای می باشند می بایست تعمیر موتور آنها را با دقت و ظرافتی انجام داد و بدانید که این کار هر کسی نمی باشد و برای اینکه بتوانید موتور بی ام و را به درستی تعمیر کنید می بایست به تعمیرگاه بی ام و بروید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یک =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸