تعمیر موتور کیا

تعمیر موتور کیا

یکی از خودروهای گران قیمت و لوکس خارجی اتومبیل کیا است که اولین بار در سال ۲۰۱۰ کیا اپتیما وارد ایران شد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است در این مقاله قصد داریم تعمیر موتور کیا را توسط تیم اتو داکار مورد بررسی قرار دهیم.

تعمیر موتور کیا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که افراد کمی در ایران هستند که توانایی تعمیر موتور کیا را داشته باشند. نگهداری و مراقبت از موتور اتومبیل ها بسیار مهم است. توجه داشته باشید که هر تعمیرکاری توانایی تعمیر موتور کیا را نداشته و در صورتی که شما تعمیر موتور کیا KIA را به این تعمیرکاران واگذار کنید امکان دارد به موتور شما آسیب جدی وارد شود.

 

تعمیر موتور کیا

تعمیرگاه معتبر کیا

یکی از تعمیرگاه های معتبر و با سابقه های طولانی مدت برای تعمیر موتورهای کیا بدون شک تعمیرگاه اتوداکار می‌باشد. این تعمیرگاه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین به کارگیری تعمیرکاران ماهر و زبده توانایی تعمیر موتور کیا را داشته و در زمان بندی مناسب تعمیر آن را انجام داده و به شما تحویل خواهد داد. کارشناسان اتوداکار پس از بررسی و عیب یابی اتومبیل، ایراد اتومبیل را به شما گفته و نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات اقدام خواهند کرد.

همچنین در صورتی که شما نیاز به تعمیر کار در محل خود داشته باشید می‌توانید با تعمیرگاه اتو داکار تماس گرفته و درخواست کنید تا نیروی ماهر و حرفه‌ای را جهت تعمیر موتور کیا به محل شما اعزام کنند. موتور اتومبیل کیا از حساسیت بالایی نسبت به روغن برخوردار است و اگر شما تعویض روغن را به صورت درست و اصولی و یا در زمان لازم سرویس نکنید امکان رسیدن آسیب جدی به موتور کیا وجود دارد.

تعمیر موتور کیا تخصصی بوده و نیاز به دانش و تجربه کافی دارد شما می‌توانید با اطمینان خاطر اتومبیل را جهت سرویس و تعمیر به تعمیرگاه اتوداکار بسپارید و تعمیر به صورت حرفه ای انجام شده و در طی زمان مشخص اتومبیل خود را سالم تحویل بگیرید.

مشکلات رایج موتور اتومبیل کیا

یکی از مشکلات اساسی اتومبیل کیا تولید صدا های غیر عادی موتور خودرو می‌باشد. در صورتی که شما از موتور‌خودرو صداهای غیر عادی احساس می‌کنید نسبت به آن بی تفاوت نباشید. بلافاصله به تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید تا اتومبیل شما را عیب یابی کرده و علت صدا را تشخیص و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

در صورتی که شما نسبت به صدا های غیرعادی موتور خودرو بی تفاوت باشید به مرور زمان خودرو یاتاقان زده و همچنین امکان دارد یک طرف پیستون به داخل جداره ی سیلندر سایش پیدا کند. این مشکل بر اثر یاتاقان زدن اتومبیل است و پس از آن موتور در آستانه شاتون زدن قرار می‌گیرد که در این صورت آسیب جدی به موتور اتومبیل شما وارد می‌شود.

توجه داشته باشید که خودرو کیا یکی از گران قیمت ترین خودروهای وارداتی بوده که قطعات و لوازم یدکی آن نیز از قیمت بالایی برخوردارند. سعی کنید در صورتی که کوچک ترین صدایی از موتور اتومبیل احساس کردید نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

همچنین بخوانید  : سرامیک کیا 

سایر مشکلات رایج موتور اتومبیل کیا

البته به هیچ عنوان خود شما نباید دست به موتور اتومبیل بزنید چرا که یکی از پیچیده ترین موتور ها معمولاً موتور اتومبیل کیا بوده که در صورت کوچک ترین اشتباهی آسیب جدی به آن وارد شده و شما باید به صورت کلی موتور اتومبیل را تعویض کنید که پیدا کردن موتور اتومبیل در ایران تا حدودی دشوار می‌باشد و هزینه های زیادی نیز برای شما به همراه دارد.

یکی دیگه مشکلات اساسی این اتومبیل ها روغن سوزی و یاتاقان زدن اتومبیل می‌باشد توجه داشته باشید که این مشکل در اثر تعویض نکردن به هنگام روغن اتومبیل می‌باشد و همچنین استفاده از روغن های نامرغوب برای موتور اتومبیل است.

پس توجه داشته باشید که بهترین و با کیفیت ترین روغن موتور را بصورت مرتب و دوره ای جهت اتومبیل های کیا مورد استفاده قرار دهید تا از روغن سوزی و یاتاقان زدن اتومبیل خود جلوگیری کنید.

خدمات قابل ارائه در تعمیرگاه اتو داکار

  • یکی از خدماتی که به صورت اساسی در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار ارائه می‌شود تعمیر موتور کیا و دیگر اتومبیل های خارجی به صورت اساسی و تخصصی است، می‌توانید بدون اینکه نگرانی داشته باشید تعمیر موتور اتومبیل کیا را به تعمیرگاه تخصصی اتو داکار بسپارید.
  • در صورتی که موتور کیا دچار روغن سوزی شده باشد به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه کنید البته توجه داشته باشید که تعمیرگاه اتوداکار نه تنها تعمیرات تخصصی اتومبیل کیا را انجام می‌دهد بلکه شما می‌توانید تمامی اتومبیل های خارجی را جهت تعمیر به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار بسپارید.
  •  خدمات صافکاری و نقاشی اتومبیل های خارجی از جمله اتومبیل کیا به صورت تخصصی و با کیفیت عالی.
  • تعمیرات اساسی سیستم تعلیق تمامی اتومبیل های خارجی.
  • تعمیرات تخصصی جلوبندی خارجی اتومبیل خارجی از جمله کیا اپتیما.
  • در صورتی که استارت میزنید اگر موتور اتومبیل شما صدا می‌دهد بلافاصله به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه کنید.

 هزینه تعمیر موتور کیا

هزینه تعمیر موتور کیا

در صورتی که اتومبیل کیا که یکی از گران قیمت ترین اتومبیل های وارداتی می‌باشد دچار آسیب و خرابی شد به تعمیرگاه اتو داکار واقع در منطقه پاسداران تهران مراجعه کنید. کارشناسان اتوداکار با عیب یابی موتور توسط دستگاه های مدرن و به روز دنیا در صورتی که موتور اتومبیل نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات داشته باشد هزینه را برآورد کرده و به شما اعلام می‌کنند.

موتور اتومبیل ها از لحاظ مکانیکی و الکتریکی امکان دارد دچار آسیب شود که باید قبل از اینکه اقدام به تعمیر موتور کیا KIA کنید، موتور و قطعات آن توسط افراد زبده و ماهر بررسی و عیب یابی شود تا قطعه ای که دچار مشکل شده است را به خوبی تشخیص داده و نسبت به تعمیر آن اقدام کرد.

توجه داشته باشید که اگر قطعه به درستی تشخیص داده نشود امکان دارد تا هزینه بیشتری را برای شما داشته باشد پس در مرحله اول سعی کنید به یکی از تعمیرگاه های مجاز و معتبر از جمله تعمیرگاه اتو داکار در تهران مراجعه کنید تا عیب یابی و قطعه معیوب اتومبیل شما به درستی انجام شده و هزینه اضافه تری را برای شما به همراه نداشته باشد.

همچنین تکنسین اتوداکار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و مهارت کافی که دارند به راحتی می‌توانند ایرادات گیربکس، تعمیر موتور رنو و همچنین تعمیر خودرو های ژاپنی مثل تعمیر موتور جوک .. را برطرف کرده و شما دغدغه و نگرانی نداشته باشید.

در نظر داشته باشید که این مجموعه نه تنها برای تعمیر گیربکس بلکه برای تعمیرات تخصصی موتور، صافکاری و نقاشی بی رنگ و با رنگ همچنین سرویس دوره ای اتومبیل ها و … در خدمت شما مشتریان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان اتوداکار تماس بگیرید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”روغن ریزی موتور کیا توسط تعمیرکار چگونه برطرف خواهد شد؟” answer-0=”بسته به نوع خرابی، ممکن است اعمالی همچون تعویض کاسه نمدها، آب بندی سنسور با نوار تفلون، ترمیم شکستگی با چسب و جوش و رفع خراب یپیچ ها با تعویض آن ها صورت گیرند.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”مشکل موتور کیا از سوخت رسانی ناقص آن است. دلیل آن چه می تواند باشد؟” answer-1=”اختلال در عملکرد انژکتور و یا ضعیف شدن پمپ بنزین، مهم ترین دلایل عدم سوخت رسانی مناسب خودروی کیا به حساب می آیند.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”استشمام بوی سوختگی از خودروی کیا نشانه چیست؟” answer-2=”نشت روغن خنک کننده یا رادیاتور، شل یا پاره شدن تسمه های موتور و در تماس قرار گرفتن لوله های لاستیکی حمل کننده مایعات ضروری موتور با قسمتی از بدنه موتور، نیاز موتور کیا به تعمیر را ضروری می نمایند.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸