تعمیر گیربکس بی ام و

تعمیر گیربکس BMW

بی ام و یکی از اتومبیل هایی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد از این اتومبیل استفاده می کنند. این نوع اتومبیل انواع مختلفی دارد که هر کردام قیمت خاص خودشان را دارند اما این خودرو ها در کشورمان جزو خودرو های لوکس به حساب می آیند. تعمیر گیربکس بی ام و یکی از مشکلاتی است که امروزه کسانی که از این اتومبیل استفاده می کنند درگیر آن هستند و به دنبال بهترین تعمیرگاه و تعمیرکار گیربکس این نوع خودرو ها هستند.

کارکرد گیربکس

گیربکس یا جعبه دنده وظیفه ی تعویض دنده ها را دارد. هنگامی که شما می خواهید دنده اتومبیل را عوض کنید ابتدا کلاج را می گیرید و سپس دنده را عوض میکنید. دنده های اتومبیل ها به دو صورت اتوماتیک و دستی هستند که در مدل های بی ام و گیربکس به هر دو صورت تعبیه شده است.

کارکرد گیربکس بی ام و

 

با درست استفاده کردن از گیربکس شما نیازی به تعمیر آن نخواهید داشت اما در مواردی پیش می آید که گیربکس به تعمیر نیاز داشته باشد. این قطعه از مهم ترین اجزای یک اتومبیل به شمار می آید و شما باید حتما حواستان به جعبه دنده باشد که دچار مشکل نشود.

گیربکس اتوماتیک

این قطعه از اتومبیل بی ام و از آنجایی که دارای پیچیدگی هایی است نمی توان به سادگی تعمیر کرد. و اگر دچار آسیب دیدگی شود تعمیر کردن آن کار سختی است. گیربکس اتوماتیک به دلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن نسبت به خود رو هایی با دنده دستی مستلزم دقت و حساسیت بیشتری است.

همچنین بخوانید : عیب یابی خودروی بی ام و

تعمیر گیربکس

از آنجایی که گیربکس یکی از اجزای مهم خودرو به حساب می آید تعمیر کردن آن کار هر شخصی نیست و می بایست به دست متخصصان و استاد کاران سپرده شود. آنها با استفاده از دانشی که در باره ی گیربکس بی ام و دارند می توانند به راحتی آن را تعمیر کنند اما تعمیر گیر بوکس بی ام و و به امکانات و تجهیزات خاصی نیاز دارد که در هر تعمیر گاهی نمی توان آن را پیدا کرد.

چگونگی تعمیر گیربکس بی ام و و در تعمیر گاه

اگر تعمیر گیر بکس بی ام و و را به یک فرد ناشی بسپارید عواقب آن جبران ناپذیر خواهد بود و هزینه های بسیاری را به همراه دارد پس بهتر است که برای این کار به تعمیر گاه هایی که از این امکانات و تجهیزات مناسب برخوردارند رجوع کنید.

استاد کار با استفاده از این امکانات شروع به بررسی مشکل گیربکس می کند و پس از عیب یابی نسبت به رفع مشکل اقدام میکند.
این استاد کاران می بایست به تمامی آپشن های این نوع از اتومبیل ها آگاهی داشته با شند و از تکنولوژی روز بهره ببرند تا بتوانند نسبت به تعمیر گیربکس بی ام و  اقدام کنند.

تعمیر گیربوکس بی ام و اتومات

گیربکس بی ام و های امروزی از سیستم اتوماتیک برخوردار هستند و همانطور که می دانید این سیستم ها دارای پیچیدگی هایی نیز می باشند و هنگامی که این سیستم دچار مشکل شود ممکن است که اتومبیل شما دیگر حرکت نکند.
یک تعمیر گاه خوب باید خدماتی در مورد گیربکس ارائه دهد که کسانی که از این نوع خود رو ها استفاده می کنند بتوانند به آن رجوع کنند این خدمات شامل موارد زیر است:

  • تعمیرات اساسی و یا تعویض گیربکس
  • تعمیرات ساعت گیربکس ، توربین و رفع تقه ی
  • تعویض دنده ها و گاز هرز
  • عیب یابی و تعمیرات کامپیوتر گیربکس

هزینه تعمیر گیربکس بی ام و و BMW

از آنجایی که این نوع اتومبیل ها کاملا وارداتی هستند و قطعات این خودرو ها از خارج از کشور وارد می شوند و همچنین قیمت آنها بسیار بالا است به تبع هزینه های تعمیر و تعویض ناشی از تعمیر گیربکس بی ام و و نیز بالا می رود.

هزینه تعمیر گیربکس بی ام و و

گفتنی است به دلیل اینکه تعمیر گیربکس بی ام وو به تخصص و مهارت نیاز دارد و این تخصص را یک روزه نمی توان به دست آورد و لازمه ی سال ها کار کردن و کسب دانش در مورد رفع ایرادات این نوع گیربکس ها می باشد متخصصان نیز هزینه های بالایی را برای این کار و این نوع خودرو ها می گیرند.

تعمیر گیربکس بی ام و و در تعمیر گاه اتو داکار

تعمیرگاه بی ام و اتو داکار  تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی یکی از تعمیر گاه هایی است که خدمات بسیاری را برای خودرو های بی ام و ارائه می دهد و یکی از این خدمات تعمیر گیربکس بی ام و است. این تعمیر گاه با استفاده از متخصصان و استاد کاران ماهر نسبت به رفع مشکلات گیربکس شما اقدام می کند و همچنین این تعمیر گاه نسبت به سایرین هزینه های کمتری از مشتریان گرفته و اتومبیل شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر و تحویل می دهد.

تعمیر-گیربکس-بی-ام-و

جمع بندی

به طور کلی طرفداران خودرو های بی ام و روز به روز در حال بیشتر شدن است و به همان میزان نیاز به تعمیر این خود رو ها در حال افزایش است. از آنجایی که تعمیر گیربکس بی ام و و به تخصص و مهارت لازم دارد نمی توان آن را به دست افراد ناشی سپرد و حتما باید افراد با تجربه این کار را انجام دهند.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

نقش گیربکس بی ام و در خودرو چیست؟

گیربکس یا جعبه‌دنده در خودرو مسئول تغییر دنده‌ها است. زمانی که می‌خواهید دنده را تغییر دهید اول کلاچ را می‌گیرید و بعد دنده‌ها را تغییر می‌دهید. چرخ‌دنده‌های گیربکس ها، هم اتوماتیک و هم دستی هستند، که در خودرو بی ام و از هر دو نوع گیربکس استفاده شده است.

نشانه های خرابی گیربکس اتوماتیک بی ام و چیست؟

به طور کلی گیربکس اتوماتیک بی ام و باید در فواصل زمانی تعیین شده توسط شرکت سرویس و بخش های مختلف آن چک و بررسی شوند تا هر مشکل و عیبی در صورت وجود داشتن به سرعت رفع شود. تعیین زمان سرویس دوره ای در هر خودرو با خودرو ی دیگر متفاوت است و در دفترچه راهنمایی که همراه خودرو داده می شود زمان سرویس دوره ای به ازای ماه یا میزان کیلومتر استفاده شده از ماشین مشخص شده است.

هزینه تعمیر گیربکس بی ام و به چه صورت است؟

از آنجا که این نوع خودرو به طور کامل وارداتی هستند و قطعات این خودروها از خارج وارد می‌شوند و همچنین قیمت آن‌ها بسیار بالا است، تمامی قطعات و بخش های مختلف حتی روغن گیربکس که برای توعیض روغن بی ام و به کار برده می شوند وارداتی هستند و با توجه به افزایش قیمت ارز، نرخ این قطعات نیز بالا می رود. به همین دلیل است که گفته می شود گیربکس اتوماتیک بی ام و باید توسط افراد متخصص و دارای مهارت در این زمینه تعمیر شود و این تخصص نمی‌تواند در یک روز به دست آید، و سال‌ها کار و دانش لازم است تا فرد بتواند نقص‌های این نوع گیربکس را شناسایی و رفع کند. به همین دلایل است که هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و در مقایسه با سایر خودرو ها بالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پانزده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸