تعمیر گیربکس جک

تعمیر گیربکس جک

گیربکس یکی از تجهیزات و قطعات بسیار مهم اتومبیل ها می باشد که سالم بودن و درست کار کردن آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در ادامه این مطلب قصد داریم تعمیر گیربکس جک را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تعمیر تخصصی گیربکس انواع مدل های اتومبیل وارداتی و گران قیمت توسط تعمیرگاه تخصصی اتوداکار با به روز ترین امکانات و دانش تخصصی در زمینه تعمیرات و عیب یابی گیربکس های اتوماتیک ارائه می گردد. تعمیر گیربکس جک تخصص تعمیرکاران زبده و خبره مجموعه اتوداکار می باشد. بهتر است بدانید تعمیر گیربکس اتوماتیک اتومبیل های چینی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

با توجه به اینکه هزینه تعمیرات آن ها بسیار بالا می باشد؛ انتخاب تعمیرگاه مناسب و متخصص جهت صرفه جویی در هزینه ها بسیار مهم می باشد. شایان ذکر است تعمیرگاه تخصصی اتوداکار در خیابان پاسداران تهران واقع شده است که با سال ها تجربه خودروهای چینی را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تعمیر کرده و با تست سالم بودن اتومبیل را به مشتریان تحویل می دهد.

تعمیر گیربکس جک

مراحل تعمیر گیربکس جک

تست و عیب یابی

تست و عیب یابی گیربکس اولین مرحله و مهم ترین مرحله جهت تعمیر گیربکس می باشد. توجه داشته باشید در صورتی که به درستی عیب یابی و تست آن انجام شود کمترین هزینه را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. اما با توجه به پیچیده بودن سیستم اتومبیل های چینی برخی از افراد و تعمیرکاران در تست و عیب یابی این اتومبیل ها اشتباه خواهندکرد. بنابراین انتخاب تعمیرگاه تخصصی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در تعمیرگاه تخصصی اتودارکار تست و عیب یابی توسط تجهیزات مدرن و به روز انجام شده تا کوچکترین اشتباهی رخ ندهد. پس از تشخیص درست مشکل گیربکس بهترین راه حل را برای برطرف کردن آن انتخاب می کنیم تا هزینه تعمیرات برای مشتریان به حداقل برسد. توجه داشته باشید شما دارندگان اتومبیل های جک با اطمینان خاطر می توانید با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار جهت تعمیر گیربکس اتومبیل اقدام نمایید.

تعمیر و تعویض قطعات معیوب

پس از اینکه مشکل گیربکس به راحتی تشخیص داده شد و عیب یابی آن انجام شد؛ باید نسبت به تعمیرگاه خودرو و تعویض قطعات معیوب اقدام کرد. هدف ما تا حد امکان تعمیر گیربکس می باشد سعی می‌کنیم تا با تعمیر مشکل را برطرف کنیم.

در صورتی که مشکل گیربکس به گونه‌ای باشد که نیاز به تعویض قطعات داشته باشد همواره در تلاش هستیم تا از قطعات اورجینال و اصلی استفاده نماییم. بهتر است بدانید تعویض قطعات نیز با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا انجام خواهد شد و بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای اتومبیل ایجاد شود قطعات آسیب دیده را  تعویض می کنند.

تست خودرو گیربکس پس از تعمیر

پس از این‌که تعمیر و تعویض قطعات معیوب انجام شد و تعمیر گیربکس اتومبیل به پایان رسید مرحله پایانی آن آغاز خواهد شد که باید خودرو یا گیربکس تست شود. تنها در صورتی که پس از تعمیران مشکلی وجود نداشته باشد می توان اتومبیل را به مشتری تحویل داد.

بهتر است بدانید مجموعه تخصصی اتوداکار در خدمت مشتریان تست خودرو و یا گیربکس تعمیر شده را انجام خواهد داد و به مشتری تحویل می دهد بدون اینکه کوچکترین مشکلی داشته باشد.

مشکلات رایج گیربکس جک

  • احساس لرزش در جعبه دنده
  • گاز هرز خوردن گیربکس
  • تقه زدن گیربکس های اتوماتیک
  • خلاص شدن گیربکس اتوماتیک
  • شنیدن صدای وزوز از گیربکس
  • تاخیر در عملکرد گیربکس
  • کم شدن قدرت خودرو
  • روشن شدن چراغ چک خودرو
  • تکان های خودرو
  • سر و صدای خودرو در حالت خلاص
  • مکث
  • نشتی روغن گیربکس
  • بوی سوختگی از روغن گیربکس
  • تعویض خود به خود دنده ها

گیربکس اتوماتیک جک

گیربکس های اتوماتیک معمولاً نسبت به گیربکس های دستی نیاز بیشتری برای سرویس و بررسی نیاز دارند. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات داشته باشد باید به موقع تعویض نمایید.

توجه داشته باشید استفاده از زمان و عملکرد مناسب برای تغییر روغن گیربکس با توجه به نوع ماشین و همچنین شرایط رانندگی دارد که در حدود ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر است. اما شما برای تعویض روغن گیربکس می توانید به دفترچه راهنمای ماشین مراجعه نمایید تا میزان زمان دقیق آن را اطلاع داشته باشید.

هنگامی که در سرازیری می باشید دنده را خلاص نکنید. چرا که این کار باعث می‌شود تا فشاری که به گیربکس وارد می شود افزایش پیدا کند. بهتر است برای قرار دادن ماشین در حالت دستی و استفاده از دنده های سنگین و سرعت اتومبیل را کنترل و کم نماید که باعث می شود تا فشار ترمز کاهش پیدا کرده و سایش لایه های ترمز نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

توجه داشته باشید دور‌ موتور نباید بالا باشد چرا که سرعت دور موتور بیش از حد بالا برود باعث می‌شود تا به باندهای کلاچ و گیربکس فشار وارد شود. برخی از رانندگان فکر می کنند که رها کردن دنده در سرازیری مصرف سوخت را کاهش خواهد داد. در حالی که پس از مدتی که موتور و قدرت به انژکتور وارد خواهد کرد متوقف می‌شود.

تعمیر گیربکس جک

پس از قرار دادن دنده در حالت پارک باید ترمز دستی را برای جلوگیری از درگیر شدن دنده پارک استفاده نمایید. اگر دنده پارک درگیر شود به دنده انتهای گیربکس فشار وارد شده و باعث می‌شود تا بشکند. نکته بسیار مهم دیگری که باید مد نظر قرار گیرد این است که اگر دنده در حالت پارک باشد ماشین دیگری با ماشین شما برخورد کند باعث می شود تا تنش بیشتری به گیربکس وارد شود. پس توجه داشته باشید که دنده انتهای گیربکس در حالت پارک نباید به صورت تخت باشد.

زمانه که برای تعویض روغن گیربکس اقدام می کنید توجه داشته باشید که نباید به صورت کامل روغن گیربکس را خالی کنید. در صورتی که روغن گیربکس را به صورت کامل خالی کنید باعث می شود تا به کامپیوتر گیربکس آسیب وارد شود.

خدمات تیم تخصصی اتوداکار

تیم تخصصی اتوداکار سالهاست که در زمینه تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک اتومبیل های خارجی مشغول است و از تعمیرکاران با تجربه و ماهر استفاده می کند. به گونه‌ای که کار یک گیربکس را با کیفیت بالا و بدون کوچکترین مشکلی انجام داده و به مشتریان تحویل خواهد داد. در زمان تعمیر گیربکس جک اولین اقدامی که تعمیرکاران تخصصی این مجموعه انجام می دهند این است که خود را تحویل گرفته و بلافاصله به صورت دقیق آن را بررسی خواهند کرد.

مشکلات احتمالی اتومبیل را بررسی کرده و به مشتریان اعلام می‌کنند تا جهت تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعات با صاحب خودرو هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. سپس هزینه رفع مشکلات را به همراه هزینه‌های دستمزد اعلام می‌کنند. با توجه به استفاده از تجهیزات به روز و مدرن جهت برطرف کردن مشکل اقدام می‌کنند و در اسرع وقت اتومبیل را بدون اینکه کوچکترین مشکلی داشته باشد به مشتریان تحویل خواهند داد.

تعمیرات گیربکس جک را به مجموعه تخصصی بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://autodakar.ir/ مراجعه نمایید و یا با کارشناسان در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”مشکلات رایج گیربکس جک کدامند؟” answer-0=”شنیدن صدای وزوز، روشن شدن چراغ چک خودرو، تکان های خودرو، نشتی روغن گیربکس و .. از جمله رایج ترین مشکلات گیربکس جک می باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”تعمیرگاه تخصصی تویوتا کار در کجا واقع شده است؟” answer-1=”تعمیرگاه تخصصی اطلاعات در خیابان پاسداران تهران واقع شده است.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”مراحل تعمیر گیربکس جک کدامند؟” answer-2=”تست و عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات معیوب، تست خودرو یا گیربکس پس از تعمیر” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸