تعمیر گیربکس سانگ یانک

تعمیر گیربکس سانگ یانک

بهتر است در صورت بروز هرگونه مشکلی در گیربکس خودروهای خودکار از جمله گیربکس خودرو های سانگ یانگ حتما به یک تعمیرگاه گیربکس کار ماهر و باتجربه مراجعه کرده و کار خود را به او بسپارید.

علت اصلی این کار هم این است که معمولا خدمات تخصصی تعمیرات گیربکس سانگ یانگ باید با پیشرفته ترین و باکیفیت ترین دستگاه های مدرن انجام گردد. اگر تعمیر گیربوکس سانگ یانگ را به دست هرکسی بسپارید می تواند مشکلات ادامه داری در سایر قطعات داخلی خودروی شما ایجاد کند.

برند سانگ یانگ (Ssangyang) درواقع شرکت خودروسازی در کره جنوبی است و از آنجایی که قیمت مناسبی دارد این ماشین توانسته به فروش و سود خوبی در ایران برسد بنابراین نباید از این موضوع غافل شد که در خصوص بروز هرگونه مشکل فنی در خودرو باید حتما متخصصین ماهر مانند افراد متخصص در مرکز تعمیرگاهی اتوداکار، در این زمینه باشد.

علت خرابی گیربکس سانگ یانک

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است گیربکس ماشین سانگ یانگ دچار مشکل شود. علت اصلی این مشکل می تواند به دلیل استفاده مداوم و روزمره از این خودرو در سطح شهر باشد و یا اینکه ماشین سانگ یانگ خود را به خوبی و منظم سرویس نکرده باشید زیرا بدون سرویس کردن چند ماه یکبار در طول سال های این خودرو، باعث بروز مشکلاتی می شود.

همچنین علت دیگر آن می تواند شامل تصادف یا استفاده نادرست از دنده در حین رانندگی باشد که باعث بروز مشکل در گیربکس این اتوموبیل می شود.

اگر به هر دلیلی، گیربکس اتومبیل سانگ یانگ (Ssangyang) شما دچار مشکل، خرابی و … شد می توانید بدون هیچ نگرانی برای تعمیر گیربکس سانگ یانک، اتومبیل خود را در اختیار تیم حرفه ای گیربکس کار سپرده و بستگی به میزان آسیب وارد شده، آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

مشکل در گیربکس سانگ یانگ

همچنین بخوانید : تعمیر موتور بورگارد

علائم بروز مشکل در گیربکس سانگ یانگ Ssangyang

یکی از علائم بروز مشکل فنی در گیربکس سانگ یانگ، ایجاد یک صدای ناخوشایند و عجیبی در حین رانندگی است مانند صدای ناله که گاهی اوقات قطع می شود ولی دوباره اتفاق می افتد.

علاوه بر سر و صدای ناخوشایند، سایر علائم مانند استشمام بوی سوختگی، جا نرفتن درست دنده به صورت مکرر و بسیاری موارد دیگر می تواند نشانه بروز مشکل در گیربکس سانگ یانگ باشد.

این موارد هشدار می دهد که گیربکس سانگ یانگ نیاز به تعمیر دارد و باید سریعا به دست یک متخصص برسد تا هر چه سریع تر اقدام به تعمیر گیربکس سانگ یانک نماید. در نظر داشته باشی در صورتی که اقدام به تعمیر گیربکس سانگ یانک ننمایید، اتومبیل این پتانسیل را دارد که شما و سایر افراد سرنشین را در جاده به خطر اندازد و همچنین در دراز مدت باید مبلغ بیشتری را برای تعمیر آن بپردازید.

همچنین بخوانید : آموزش رفع فرورفتگی بدنه خودرو 

هزینه تعمیر گیربوکس اتوماتیک سانگ یانگ

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ (Ssangyang) با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ زیاد نیست اما برخی شرکت های تعمیر می توانند گیربکس سانگ یانگ را با هزینه مطلوب و 12 ماه گارانتی تعمیر کنند تا با توجه به شرایط اقتصادی موجود، همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند.

لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ خود با شماره های موجود در صفحه تماس با ما در سایت اتوداکار ، تماس حاصل فرمایید.

سرویس‌های دوره‌ای گیربکس کی باید انجام شود؟

سرویس‌های دوره‌ای بنا به توصیه کمپانی سازنده وابسته به کارکرد کیلومتر یا زمان باید صورت گیرد. تعویض روغن، فیلتر و سرویس‌ های دوره‌ ای گیربکس به موقع، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس و به طور کلی طول عمر یک خودرو دارد.

لازم به توضیح است زمان توصیه شده برای تعویض روغن و سرویس‌ های دوره‌ ای گیربکس اتوماتیک بین 20000 کیلومتر تا 45000 کیلومتر میباشد که هر زمانی که مسافتی حدود همین میزان را رانندگی کردید حتما به یک تعمیرگاه ماهر و حرفه ای مراجعه کرده و اقدام به سرویس خودرو خود نمایید.

لازم به ذکر است یکی از عوامل تعیین زمان تعویض روغن و سرویس‌‌های دوره‌‌ای، شرایط رانندگی می‌باشد یعنی شما به طور میانگین در یک روز چندبار از خودروی خود برای تردد استفاده می کنید و یا روزانه حدودا چه مدتی را در ترافیک می مانند زیرا برای مثال رانندگی در ترافیک، باعث افزایش دمای روغن و کاهش عمر آن می شود.

لذا توصیه ما به هموطنان تهرانی تعویض روغن گیربکس بین 30000 کیلومتر تا 20000 کیلومتر می‌باشد.

آیا گیربکس‌های هیبرید (هایبرید) هم نیاز به تعویض روغن دارند؟

در جواب این سوال باید بگوییم بله، گیربکس هیبریدی هم نیاز به تعویض روغن دارد و در خودرو‌های نظیر تویوتا پریوس، 75 هزار کیلومتر و در خودروهای نظیر هیوندای سوناتا، 45 هزار کیلومتر تعویض روغن انجام می‌گردد.

فقط این نکته را در نظر داشته باشید که روغن گیربکس سانگ یانگ هم مانند سایر روغن ها در ماشین از جمله روغن موتور نیاز به تعویض و بررسی دارد.

علت تقه زدن گیربکس سانگ یانگ چیست؟

علت اصلی تقه زدن گیربکس سانگ یانگ می‌تواند ناشی از ایراد برقی در خودرو باشد. همچنین میزان نبودن فشار روغن گیربکس که ناشی از ایراد در ساعت می‌باشد هم بی تاثیر نیست. در بعضی موارد می‌تواند اشکال و یا پارگی در دسته موتورهای گیربکس از جمله یکی از دلایل اصلی تق زدن گیربکس سانگ یانگ باشد.

علت گاز هرز خوردن گیربکس سانگ یانگ چیست؟

علت اصلی هرز خوردن گاز گیربکس سانگ یانگ، به علت کمبود روغن، نرسیدن روغن کافی پشت کاسه کلاچ‌ها و فرسودگی و مستهلک شدن صفحه کلاچ‌ها در این خودرو می باشد. لذا در درجه اول حتما این موارد را چک کنید و اقدام به حل و فصل آن نمایید.

علت اصلی خلاص شدن گیربکس سانگ یانگ؟

در خلاص شدن گیربکس سانگ یانگ موارد بسیاری دخیل هستند که در ادامه به ظور کامل آن ها شرح خواهیم داد. بریدن دنده اویل پمپ، خراب شدن توربین، هرز شدن پلوس، خالی بودن گیر بکس از روغن و یا معیوب شدن چرخ دنده‌های داخل گیربکس از جمله دلایل اصلی خلاص شدن گیربکس سانگ یانگ باشد لذا در صورت مشاهده هر یک از موارد اقدام به رفع آن نمایید.

مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار همچنین به عنوان تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی آماده خدمت رسانی و تعمیر گیربکس سانگ یانک و سایر خودروها می باشد. لذا شما می توانید با خیالی راحت و آسوده تعمیر تخصصی انواع خودروی خود را به تیم ما بسپارید . تیم اتوداکار با یک تیم حرفه ای و ماهر آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”علت تقه زدن گیربکس سانگ یانگ چیست؟” answer-0=”علت اصلی تقه زدن گیربکس سانگ یانگ می‌تواند ناشی از ایراد برقی در خودرو باشد. همچنین میزان نبودن فشار روغن گیربکس که ناشی از ایراد در ساعت می‌باشد هم بی تاثیر نیست. در بعضی موارد می‌تواند اشکال و یا پارگی در دسته موتورهای گیربکس از جمله یکی از دلایل اصلی تق زدن گیربکس سانگ یانگ باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”علت گاز هرز خوردن گیربکس سانگ یانگ چیست؟” answer-1=”علت اصلی هرز خوردن گاز گیربکس سانگ یانگ، به علت کمبود روغن، نرسیدن روغن کافی پشت کاسه کلاچ‌ها و فرسودگی و مستهلک شدن صفحه کلاچ‌ها در این خودرو می باشد. لذا در درجه اول حتما این موارد را چک کنید و اقدام به حل و فصل آن نمایید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”علت اصلی خلاص شدن گیربکس سانگ یانگ؟” answer-2=”در خلاص شدن گیربکس سانگ یانگ موارد بسیاری دخیل هستند که در ادامه به ظور کامل آن ها شرح خواهیم داد. بریدن دنده اویل پمپ، خراب شدن توربین، هرز شدن پلوس، خالی بودن گیر بکس از روغن و یا معیوب شدن چرخ دنده‌های داخل گیربکس از جمله دلایل اصلی خلاص شدن گیربکس سانگ یانگ باشد لذا در صورت مشاهده هر یک از موارد اقدام به رفع آن نمایید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸