دستگاه صافکاری بدون رنگ

کار با دستگاه صافکاری بدون رنگ

صافکاری عملی است که از ان برای بیرون آوردن فرورفتگی های بدنه اتومبیل استفاده میکنند وشما می توانید برای اینکار از دستگاه هایی استفاده کنید که به بدنه خودرو می چسبند و بدنه را بدون آسیب دیدن درست می کنند. دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی یا ساکشن دستگاهی است که با استفاده از آن میتوان فرورفتگی های بدنه خودرو را بهراحتی در آورد و دیگر نیازی به ابزار های قدیمی و حرارت دادن و کشیدن نیست.

شما با استفاده از این دستگاه ها می توانید با کمترین هزینه بهترین کیفیت را در یافت کنید، از آنجایی که این دستگاه ها جدید هستند می توانید آنها را در تعمیرگاه هایی که خدمات و امکانات بالایی دارند پیدا کنید و نمی توانید این دستگاه ها را در همه تعمیرگاه ها استفاده کنید. صافکاری یکی ا  کار هایی است که بسیار سخت می باشد و به مهارت و دقت بسیار بالایی نیاز دارد. از همین رو نمی توان خودرو را برای صافکاری به دست هر کسی داد چرا که اگر فرد ناشی باشد ممکن است به بدنه خودرو آسیبی براسند که درست کردن آن هزینه ها ی سنگینی در بر داشته باشد.

اما خوشبختانه کار با این نوع دستگاه ها راحت می باشد و کمتر کسی است که نتواند با آن ها کار کند. در ادامه می خواهیم در مورد دستگاه صافکاری بدون رنگ  توضیحات بیشتری بدهیم.

دستگاه صافکاری بدون رنگ اتوماتیک

همانطور که از اسم این دستگاه پیدا است صافکاری را به صورت اتو ماتیک انجام میدهد و تعمیرگاه یا صافکار می تواند با استفاده از این دستگاه به راحتی صافکاری را انجام دهد. هنگامی که از صافکاری بدون رنگ صحبت می شود به این معنی است که رنگ بدنه خودرو از بین نرفته باشد و همچنین در هنگام صافکاری به رنگ خود رو آسیب نرساند. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی روز ساخته شده است و بدون فشار وارد کردن به رنگ خودرو فرورفتگی هارا درست می کند.

دستگاه صافکاری بدون رنگ اتوماتیک

این دستگاه با استفاده از امواج ماکروویو بدنه خودرو را گرم کرده و صافکار می تواند به راحتی آن را به حالت اولیه خود برگرداند این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و دیگر نیازی به روش های قدیمی برای صافکاری وجود ندارد و شما می توانید با استفاده از این دستگاه ها عمل صافکاری را به راحتی انجام دهید.

گفتنی است که از این دستگاه ها برای صافکاری های کوچک می توان استفاده کرد و برای اتومبیل هایی که تصادف های سنگین را تجربه کرده اند نمی توانید از این دستگاه ها استفاده کنید. تصادفات سنگین معمولا کم تر پیش می آیند و تصادفات ریز معمولا بیشتر هستند و با این دستگاه می توان فرورفتگی هارا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن درست کرد.

دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی

دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی از آن دسته از دستگاه ها است که امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد این دستگاه ها با خلع کار می کنند، به این صورت که به آن قسمت که فرور فتگی دارند می چسبند که این چسبندگی به دلیل ایجاد خلع می باشد و صافکار با استفاده از دسته ای که روی این دستگاه تعبیه شده است می تواند فرورفتگی را جبران کند.

دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی

این کار بسیار آسان بوده و دیگر نیازی به صرف هزینه های بسیار بالا نارید و می توانید با استفاده از این دستگاه ها از هزینه های خود بکاهید و در وقتتان صرفه جویی کنید. به زودی تمامی تعمیرگاه ها برای صافکاری می بایست از این دستگاه ها استفاده کنند و روش های قدیمی را کنار بگذارند. با استفاده از این دستگاه دیگر لازم نیست که بدنه خود رو را رنگ کنید بلکه می توانید صافکاری را بدون رنگ در بیاورید.

مزایای استفاده از دستگاه صافکاری بدون رنگ

این دستگاه ها مزایایی بسیار زیادی دارند که می توانید از همه آنها استفاده کنید این مزیت ها می توانند به راحتی کار با آنها کمک کنند. مثلا اگر از آن دسته از افراد هستید بسیار مشکل پسند هستند می توانید از این دستگاها ها استفاده کنید.

از مزایای این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کم هزینه بودن

این دستگاه ها به نسبت به صافکاری های قدیمی دارای هزینه های کمتری هستند و دیگر نیازی نیست هزینه های زیادی را بپردازید.

سرعت انجام کار

این دستگاه ها  سرعت انجام عمل صافکاری را بالا می برند، در صورتی که در صافکاری سنتی این عمل ساعت ها یا روز ها وقت میگرفت.

بدون رنگ بودن

با استفاده از این دستگاه ها دیگر لازم نیست که بدنه اتومبیل را رنگ کنید بلکه می توانید صافکاری را بدون رنگ در بیاورید.

استفاده راحت

برای استفاده از این ستگاه ها نیاز  به دانش خاصی ندارید و به راحتی می توانید از این آنها استفاده کنید.

راحتی حمل و نقل

این دستگاه ها به گونه ای هستند که می توانید آنها را به راحتی حمل و نقل کنید و در سفر ها نیز از آنها استفاده کنید.

جمع بندی

به طور کلی دیگر روش های قدیمی صافکاری منسوخ شده است و کمتر صافکاری را پیدا میکنید که از روش های قدیمی برای صافکاری استفاده می کنند، امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزار هاییبه کمک انسان آمده اند که می توانیم از آنها برای راحتی کار خود استفاده کنیم.

از جمله این دستگاه ها و ابزار ها می توان به دستگاه ها ی صافکاری بدون رنگ اشاره کرد، به دلیل اینکه صافکاری در گذشته بسیار سخت بود و کار بسیار زیادیمی برد هزینه های صافکاری نیز به مراتب سخت تر بوده است بنابر این دیگر از این روش ها استفاده نمی شود آنها جای خود را به تکنولوژی روز داده اند.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”هزینه های این دستگاه ها به چه صورت است؟” answer-0=”هزینه های این دستگاه ها به نسبت به روش های قدیمی بسیار کمتر است و اگر اتومبیل شما نیاز به صافکاری دارد دیگر نگران نباشید هزینه های این دستگاه ها و استفاده از ان ها پایین می باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”آیا این روش ها کار برد دارند؟” answer-1=”امروزه بیشتر از این رووش ها استفاده می شود، بنابر این کاربرد آن ها بسیار زیاد است و می توانید با استفاده از این دستگاه ها به بهترین خدمات برسید. ” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”آیا با استفاده از این دستگاه ها می توان از اتومبیل هایی که تصادف سنگی را تجربه کرده اند استفاده کرد؟” answer-2=”خیر این دستگا ها برای فرورفتگی های تصادفات معمولی می باشند اما خود رو هایی که دچار تصادف سنگین شده اند را با روش های دیگر درست می کنند. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸