راهنمای مراقبت بی ام و سری 7

راهنمای مراقبت بی ام و سری 7

بی ام و سری 7 گل سرسبد شرکت بی ام و است. این خودرو بزرگ و پرکار است، ما در تعمیرگاه بی ام و اتوداکار با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و کادری مجرب آماده ارائه انواع خدمات و تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی هستیم.

  • برای اینکه خودرویی سالم داشته باشید به راهنمای مراقبت بی ام و سری 7 توجه نمایید:

روغن‌موتور: برای عملکرد روان BMW از سری 7 تعویض روغن امری حیاتی است، روغن‌موتور احتمالاً مهم‌ترین مایع در کنار بنزین در داخل BMW 7 شما است. درحالی‌که استفاده از روغن‌موتور معمولی کاملاً خوب است، باید تلاشی هماهنگ انجام دهید. تا آن و فیلتر روغن آن را هر 5000 کیلومتر عوض کنید.

  • ملزومات اضافی در راهنمای مراقبت بی ام و سری 7 برای داشتن خودرویی سالم:

اول‌ از همه: قبل از انجام این کار، در راهنمای مراقبت بی ام و سری 7  توصیه می‌کنیم که قبل از انجام خدمات تراز، ابتدا تایرهای خود را بچرخانید. این الگوی سایش را که در هر گوشه ماشین متفاوت است برابر می‌کند. دفترچه راهنمای مالک BMW سری 7 شما اطلاعات بیشتری خواهد داشت.

رنگ ماشین نیاز به محافظت دارد – در برابر خط‌وخش، فضله پرندگان و شستشوی ماشین. راهنمای مراقبت بی ام و سری 7 متخصص BMW ColorSystem، بهترین نکات را برای مراقبت از رنگ و شستشوی وسیله نقلیه شما نشان می‌دهد. به‌این‌ترتیب ماشین شما واقعاً می‌درخشد.

راهنمای مراقبت بی ام و سری 7

  • آسیب به رنگ: فضولات پرندگان و غیره

همه نعمت‌ها از بالا نمی‌آیند. مدفوع پرندگان و دیگر انواع فضولات حیوانات خورنده هستند. به همان اندازه به رنگ خودرو آسیب می‌رساند، لایه چسبنده‌ای است که اتومبیل‌های پارک شده زیر درختان لیمو را در بهار می‌پوشاند. این پدیده به عسلک معروف است. ممکن است شیرین به نظر برسد، اما رانندگان را تلخ می‌کند، زیرا عسلک فضولات شته‌ها است. شیره برگ‌های لیموترش را می‌مکند و قند چسبنده ترشح می‌کنند.

در مورد حشرات هم همین‌طور. یک پاک‌کننده تخصصی حشرات از چسبیدن بقایای حشرات به رنگ خودرو جلوگیری می‌کند و پس از شستن خودرو می‌توان آنها را به‌سادگی پاک کرد.

  • بی‌توجهی به رنگ خطایی بزرگ

کسانی که عاشق ماشین‌هایشان هستند حداقل در فواصل زمانی هفتگی آنها را می‌شویند. به گفته، عدم ارائه مراقبت‌های منظم رایج‌ترین اشتباهی است که صاحبان خودرو مرتکب می‌شوند.

او می‌گوید: «اگر رنگ خودرو به‌درستی مراقبت شود، به‌طورکلی در برابر تأثیرات خارجی مقاوم‌تر می‌شود». این بدان معناست که تعمیرات گران‌قیمت با اسپری رنگ ماشین یا رنگ لمسی می‌تواند به میزان قابل‌توجهی کاهش یابد.

  • عاشق رنگ: کارواش عالی

برخی از کارواش‌ها دارای برس و برخی دارای پارچه هستند. راهنمای مراقبت بی ام و سری 7 می‌گوید که یک نوع ذاتاً بهتر از دیگری نیست. اما آیا برس‌ها یا پارچه‌ها با ماسه کثیف شده‌اند، به‌طوری‌که مانند کاغذ سنباده عمل می‌کنند و به سطح رنگ آسیب می‌رسانند؟ به همین دلیل بسیار مهم است که خود کارواش تمیز و به‌خوبی نگهداری شود.

چه کسی دوست دارد وارد حمام کثیف شود؟ همچنین باید زمان بگذارید و نگاه دقیق‌تری به برس‌ها داشته باشید. اگر نخ‌های نایلونی شکننده یا پاره شده باشند، خاک می‌تواند در آنها جمع شود.

راهنمای مراقبت بی ام و سری 7

در چه فواصلی باید واکس تراپی کرد؟

قانون سرانگشتی متخصص این است که تا زمانی که آب باران به طور معمول ازروی رنگ خودرو می‌چکد، نیازی به اپیلاسیون تازه نیست. بااین‌حال، آب‌وهوا نیز عامل مهمی است. اگر ماشین خود را در گاراژ نگه دارید، از کت مومی برای مدت طولانی‌تری نسبت به زمانی که زیر گاراژ یا در فضای باز محافظت می‌کنید محافظت می‌کنید. اگر می‌خواهید در امنیت باشید، متخصص فاصله دو بار را توصیه می‌کند: یک‌بار در بهار و یک‌بار قبل از زمستان ماشین خود را واکس بزنید.

  • رنگ و پارچه: روش صحیح شستشو با دست

آیا ترجیح می‌دهید خودتان ماشین خود را بشویید؟ شما یک شهروند نمونه هستید! در راهنمای مراقبت بی ام و سری 7 می‌گوییم: در بین دوستداران خودرو، شستن با دست مهربان‌ترین راه برای انجام آن محسوب می‌شود. نکته مهم در اینجا استفاده از مواد پاک‌کننده ملایم با مقدار pH پایین و همچنین اسفنج‌ها، برس‌ها و پارچه‌های نرم و تمیز است.

  • بازگشت به جاده، درخشان: صیقل دادن

آیا رنگ ماشین شما دیگر مانند روز اول براق نیست؟ یا می‌توانید خراش‌های جزئی را ببینید؟ اگر چنین است، زمان پولیش فرارسیده است. پولیش خودرو حاوی مواد ساینده میکرو ریز است. سطح رنگ را به‌آرامی بدون آسیب رساندن به آن تمیز می‌کنند. پولیش به طور هم‌زمان رنگ تازه را حفظ کرده و از آن در برابر آب‌وهوا محافظت می‌کند.

  • دست زدن به رنگ: تعمیر خش ماشین با قلم یا اسپری

آیا حتی پس از اینکه ماشین خود را پولیش کردید، خراش همچنان قابل‌مشاهده است؟ سپس گام بعدی این است که آن را لمس کنید – یا بهتر بگوییم، آن را لمس کنید. راهنمای مراقبت بی ام و سری 7 می‌گوید: بهترین راه برای انجام تعمیر رنگ همیشه به شرایط خاص بستگی دارد. به همین دلیل تعمیر رنگ خودرو باید توسط کادر متخصص آموزش‌دیده اتوداکار انجام شود.

شما فقط به کد رنگی مناسب برای وسیله نقلیه خود نیاز دارید که در تمام مدل‌های BMW می‌توانید آن را پیدا کنید، به‌عنوان‌مثال، بر روی پلاک شناسایی که بسته به مدل روی ستون B یا داخل محفظه موتور چسبانده شده است. اما می‌توانید کد رنگ را از نمایندگی BMW خود نیز دریافت کنید. رنگ‌های رنگ معمولاً به‌راحتی ازروی شماره شناسایی خودرو قابل‌شناسایی هستند.

  • بدون درخشش: رنگ مات یک مورد خاص است

رنگ‌های مات باید به روشی کاملاً متفاوت مراقبت شوند. به‌عنوان‌مثال، پولیش یک نه است. این به این دلیل است که ساینده‌های موجود در پولیش‌ها سطح زبر متمایز رنگ مات را از بین می‌برند. در درازمدت، برس‌های کارواش روی رنگ مات نیز اثر صاف‌کننده‌ای دارند و درزگیرهای مومی به رنگ مات نیز آسیب می‌رسانند. به همین دلیل، شستن با دست یا ماشین لباسشویی تحت‌فشار، با محصولات تمیزکننده و مراقبت تخصصی را به‌شدت توصیه می‌کنیم.

بااین‌حال، سایر انواع رنگ خودرو مانند رنگ متالیک یا افکت، نیازی به درمان خاصی ندارند. راهنمای مراقبت بی ام و سری 7 می‌گوید: “آنها یک‌لایه پوشش شفاف دارند، به این معنی که از نظر نوع مراقبتی که نیاز دارند با رنگ‌های جامد تفاوتی ندارند.”

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

آیا تمیز نگه‌داشتن ماشین جز کارهای مهم در مراقبت بی ام و سری 7 است؟

بله به دلیل اینکه رنگ و ظاهر ماشین بسیار مهم است.

آیا در تعمیرگاه اتوداکار صافکاری خودرو هم انجام می‌شود؟

بله ما در اتوداکار با استفاده از کادری مجرب صافکاری انواع خودرو نیز انجام می‌دهیم.

آیا می‌توان از کارشناسان تعمیرگاه اتوداکار مشاوره و راهنمایی گرفت؟

بله کارشناسان ما همیشه آماده ارائه خدمات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پنج =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸