راهنمای مراقبت چانگان

راهنمای مراقبت چانگان

راهنمای مراقبت چانگان به شما کمک می کند تا بتوانید در طولانی مدت از این خودروی فوق العاده زیبا با طراحی منحصر به فردی که دارد، به نحو احسن استفاده نمایید. این خودرو که توسط شرکت باسابقه چینی تولید شده است، امروز از لحاظ ظاهری و فنی جزء محصولات پرفروش بازار آسیا قرار گرفته است.

بدون شک چانگان توانسته به خاطر تبلیغات پر بازده خود جزء یکی از پر فروش ترین خودروهای چینی در بازار ایران به حساب آید. در ادامه قصد داریم شما را با نکات مهمی که می‌تواند در مراقبت این خودرو بسیار کاربردی باشد، هرچه بیشتر آشنا کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

راهنمای مراقبت چانگان

خرید لوازم یدکی باکیفیت

در زمان خرید خودرو چانگان صددرصد با دریافت دفترچه راهنمای صادر شده از سوی کمپانی می‌توانید با دستورالعمل های نگهداری خودروی خود به صورت کلی و جزئی آشنا شوید و این چنین، برای جلوگیری از هرگونه خرابی و کاهش استهلاک وسیله نقلیه خود، از راهکارهای اصولی استفاده کنید. البته راهنمای مراقبت چانگان به شما کمک می کند تا به عنوان مالک خودرو قادر باشید، اطلاعات کافی را کسب کنید و به بهترین شکل ممکن با هزینه بسیار کم در طولانی مدت از خودروی خود مراقبت نمایید.

اما در این بین، شما چنانچه قصد خرید لوازم یدکی را داشته باشید، بهتر است از تعمیرگاه تخصصی همچمون تعمیرگاه اتوداکار برای این کار اقدام کند؛ چرا که تمامی لوازم یدکی به صورت اورجینال و با قیمت مناسب عرضه می‌شود و بدون شک در شرایط حساس استفاده از لوازم یدکی مرغوب و با کیفیت می‌تواند به طول عمر اصلی خودروی شما به صورت آشکار کمک کند.

متأسفانه برخی از مالکین آنچنان که باید و شاید به اهمیت استفاده از لوازم یدکی با کیفیت توجهی ندارند. این چنین است که استهلاک خودروی خود را به شدت افزایش می دهند. از جمله لوازم یدکی‌هایی که توسط مجموعه اتوداکار عرضه می شود شامل:

  • لاستیک خودرو
  • باتری خودرو
  • لنت ترمز
  • مکمل های سوخت و روغن
  • روغن موتور
  • فیلتر خودرو

چک کردن باتری و سطح روغن

چک کردن باتری از جمله روش‌هایی است که در راهنمای مراقبت چانگان بسیار به آن توجه می‌شود؛ چرا که باتری که از جمله قطعات بسیار مهم خودرو به شمار می آید که خرابی آن صددرصد می‌توانند هزینه و خسارت های بالایی را برای شما برآورد کند. البته در صورت خرید باتری خودرو می توانید از محصولات خوش قیمت و پرفروش دیدن کنید.

 به هیچ عنوان در طی روزهای متوالی به خاموش ماندن خودروی خود فکر نکنید؛ چون که این کار صدمه جدی به خودرو چانگان شما وارد می آورد. معمولاً باتری های خشک به نگهداری خاصی نیاز ندارند اما باتری های آبی به صورت ماهانه مورد بررسی قرار می گیرند.

 اما اگر بخواهیم به نگهداری خودرو با کنترل روغن موتور آن اشاره داشته باشیم، هنگامی که خودرو گرم است، شما باید آن را به صورت هفتگی مورد بررسی قرار دهید. به گونه ای که با خارج کردن میله روغن سنج آن را تمیز کرده و با قرار دادن درون محفظه روغن و سپس بیرون کشیدن مابین Add و Full  مشاهده کنید.

شفافیت شیشه های چانگان

با توجه به راهنمای مراقبت چانگان، شستشوی مرتب شیشه های خودرو یکی دیگر از موارد کلیدی است که نباید آن را نادیده گرفت. البته شما با پر کردن مخزن و همچنین اطمینان یافتن بابت سالم بودن شلنگ ها می توانید شفافیت شیشه خودرو خود را همیشه تضمین شده بدانید و این چنین یک دید مناسب را در طی رانندگی در نظر بگیرید.

به هر حال استفاده از شیشه شویی مناسب صددرصد باعث می شود شیشه ای شفاف را بتوانید برای ظاهر فوق العاده خاص و زیبای این خودرو در طولانی مدت به نمایش بگذارید. البته استفاده روزانه از شیشه شوی باعث می‌شود تا از هرگونه رسوب جلوگیری به عمل آید.

راهنمای مراقبت چانگان

نگهداری بدنه خودرو

باتوجه به راهنمای مراقبت چانگان بدنه خودرو به شدت در معرض انواع آسیب قرار دارد و به همین دلیل، استفاده از روکش مناسب برای محافظت هرچه بیشتر آن می تواند در راهنمای مراقبت چانگان مورد توجه قرار گیرد. یکی از آسیب زا ترین مواردی که باعث میشود بدنه خودرو با فرسودگی زود هنگام روبرو شود نور مستقیم خورشید است. استفاده از روکش مناسب بدون شک می‌تواند این مشکل را به راحتی حل کند.

معمولاً پارک کردن خودرو در زیر یک سقف که البته هوای آزاد نیز در آن جریان داشته باشد، می تواند بهترین راهکار برای نگهداری از این خودروی منحصر به فرد باشد. البته توصیه ما را بهتر است که جدی بگیرید و در مکانی که رطوبت بالا وجود دارد به هیچ عنوان به پارک خودرو فکر نکنید. معمولاً استفاده از واکس بدنه در کارواش ها نیز از جمله راهکارهایی است که می‌تواند در نگهداری از بدنه خودرو یک راهکار مقرون به صرفه به حساب آید.

همان طور که در مورد راهنمای مراقبت چانگان با شما کاربران عزیز صحبت کردیم، به راحتی با رعایت نکت ساده و خرید لوازم یدکی مناسب و مرغوب می توانید عمر اصلی خودروی چانگان خود را افزایش دهید. این خودرو با طراحی زیبا و منحصر به فرد ظاهری خود جزء شیک ترین خودروهای چینی در بازار ایران به حساب می آید. به همین دلیل نگهداری بدنه خودرو جزء مسائل بسیار مهم و البته کلیدی به شمار می آید.

همچنین شما به طراحی داخلی اگر توجه کنید، متوجه می شوید که از لوازم یدکی های قابل توجهی برای بالا بردن کیفیت طراحی داخلی خودرو نیز می توانید به نحو احسن استفاده کنید. امروزه با وجود سایت های معتبری همچون https://autodakar.ir/  دیگر لازم نیست تا مدت زمان زیادی را در فروشگاه های مختلف سپری کنید، تنها باید از خدمات یک وب سایت اینترنتی معتبر با قیمتی مناسب و کمتر از بازار استفاده نمایید.

معرفی تعمیرگاه تخصصی اتوداکار

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار یکی از برترین و معتبر ترین تعمیرگاه در سطح تهران می باشد تمامی پرسنل این مجموعه با سیستم پیچیده اتومبیل های وارداتی از جمله چانگان مسلط می باشند. تمامی خدمات تعمیرات از جمله تعمیرات گیربکس، تعمیرات موتور، تعویض روغن و … را با اطمینان خاطر به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت  https://autodakar.ir/ مراجعه نمائید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”برای نگهداری از بدنه خودرو چانگان چه راهکاری مدنظر است؟” answer-0=”واکس بدنه و استفاده از روکش برای محافظت هرچه بیشتر، پارک در فضای مناسب.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”برای استاندارد سطح روغن باتری میله سنج باید چه چیزی را نشان دهد؟” answer-1=” مابین Add و Full قرار بگیرد.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا خرید لوازم یدکی مرغوب در طول عمر خودرو نقشی دارد؟” answer-2=”بله استفاده از لوازم یدکی های با کیفیت صددرصد در طول عمر اصلی خودرو نقش به سزایی را به خود اختصاص می دهند.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یازده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸