صافکاری بنز C200 در تهران

صافکاری بنز C200 در تهران

همانطور که می دانید کمپانی خودرو سازی بنز مدل های مختلفی دارد. کمپانی بنز خودرو های خود را در کلاس های مختلفی دسته بندی کرده است. کلاس C یکی از محبوب ترین کلاس بنز می باشد. دلیل این محبوبیت کوچک بودن این کلاس نسبت به کلاس های دیگر بنز می باشد. کلاس C  در ایران با مدل C200 شناخته می شود. این مدل از کلاس C شباهت زیادی به خودرو های کلاس S دارد. خودرو های کلاس S  از کلاس های پرچم دار خودرو های کمپانی بنز می باشد. در این مطلب در مورد صافکاری بنز سری C با هم صحبت خواهیم کرد.

بنز کلاس C

اولین بار کمپانی بنز در سال 1993 از کلاس Cرونمایی کرد و برای اولین بار این کلاس را معرفی کرد. در ابتدا کمپانی بنز خودرو های کلاس C را به صورت سدان و استیشن تولید کرد و تا نسل سوم این کلاس تنها تولیدات کلاس C به صورت سدان و استیشن ادامه پیدا کرد. در مقدمه اشاره شد که خودرو های نسل سوم به بعد خودرو های کلاس C جز کوچکترین خودرو های کمپانی بنز شناخته می شد تا زمانی که کلاس A طراحی و تولید شد.

مدل C200  امروزی را می توان محبوب ترین و تنها مدل از نسل چهارم کلاس C که به ایران وارد شده دانست. جالب است بدانید مدل C200 در ایران بیشترین تعداد را دارد و همین تعداد زیاد و محبوبیت باعث شد این مطلب را در مورد صافکاری بنز C200 صحبت خواهیم کرد.

بنز کلاسC

بنز کلاسC

بنز C200

قبل از اینکه به سراغ صافکاری بنز C200 برویم ابتدا باید در مورد مدل C200 مطالعات کافی را به دست بیاوریم. به لحاظ ساختار ظاهری به سری S مدل ۲۰۱۴ شباهت بسیار زیادی دارد. این خودرو به لحاظ ظاهری با بهره گیری از طراحی ساده، با استفاده صحیح خطوط برجسته، نمایی خاص را به نمایش می‌گذارد. در طراحی این خودرو تناسب اجزا هم در نمای روبرو هم در قسمت عقب دیدنی است.در نتیجه می توان گفت یکی دیگر از دلایل محبوبیت این مدل بنز طراحی بی نظیر ظاهر و زیبای این مدل از سری C می باشد.

مرسدس بنز C200

مرسدس بنز C200

بنز C200 به موتور ۲ لیتری توربو شارژر با قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر مجهز است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۷ دنده اتوماتیک به چرخ ‌های عقب منتقل می‌کند.در نتیجه می توان گفت این خودرو دیفرانسیل عقب می باشد و نیروی حرکت خود را از محور چرخ های عقب می گیرد.

همچنین این خودرو از شیفتر مخصوصی در پشت فرمان برخوردار است که امکان تعویض دنده به صورت دستی را نیز به راننده می‌دهد. به پشتوانه این پیشرانه قدرتمند و گیربکس منحصر به فرد آن، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر مرسدس بنز C200 حدود ۷٫۳ ثانیه و بیشینه سرعت آن نیز ۲۳۷ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو از امکاناتی نظیر ۹ کیسه هوای ایمنی، دوربین دید عقب، سیستم پارک هوشمند، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم هشدار خروج از خط و ترمز خودکار برخوردار است.

صافکاری بنز C200

همانطور که گفته شد این مدل محبوب ترین و پر استفاده ترین کلاس C در ایران می باشد. همین تعداد زیاد احتمال تصادفات را بالا می برد. در نتیجه نیاز به صافکاری این نوع بنز در ایران بالا می رود. صافکاری خودرو های کمپانی های معروف مانند مرسدس بنز بسیار پیچیده و سخت تر می باشد. زیار همانطور که که در توضیحات ظاهری مدل C200 گفته شد، طراحی بدنه این خودرو بسیار ظریف و دقیق می باشد.

تمام این جزئیات در بدنه بنز C200 کاملا فکر شده طراحی شده است. دلیل این شیار ها و برآمدگی ها این است که آیرو دینامیک خودرو های بنز بسیار مهم و اساسی می باشد. صافکاری خودرو هم ارتباط مستقیم با ظاهر خودرو دارد و ساده تر اگر بخواهیم بگوییم صافکاری به صورت تخصصی بر روی ظاهر و بدنه خودرو تمرکز دارد. در نتیجه صافکاری بنز C200 یکی از دغدغه های اصلی داندگان این مدل از مرسدس بنز در ایران می باشد.

صافکاری بنز C200

صافکاری بنز C200

بهترین تعمیرگاه بنز C200 (تخصصی )

یکی از بخش های مهم تعمیرگاه اتوداکار، تعمیرگاه تخصصی بنز می باشد. در تعمیرگاه بنز صافکاری و تمام خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو های بنز ارائه می شود. بنز C200 هم جز مدل هایی می باشد که در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود. خدمات بهترین تعمیرگاه بنز C200  در تهران را می توانید در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار در یافت کنید.

در این بخش از تعمیرگاه اتوداکار با بهره گیری از مجرب ترین و متخصص ترین تعمیرکاران و همچنین به روز تهرین و مجهز ترین ابزار و دستگاه ها خدمات صافکاری بنز را در بالاترین کیفیت ممکن به شما مشتریان عزیز ارائه می کند.

تعمیرگاه تخصصی بنز در تهران

تعمیرگاه تخصصی بنز در تهران

همانطور که مطالعه کردید کلاس C یکی از محبوب ترین کلاس های مرسدس بنز در ایران می باشد و به خصوص مدل C200 از این کلاس تنها مدل واراداتی به ایران می باشد. همین امر باعث شد که ما بخش تخصصی برای صافکاری مرسدس بنز C200 در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار راه اندازی کنیم و به شما مشتریان عزیز ارائه خدمات نمائیم. بهترین خدمات تخصصی تعمیر و نگهداری مرسدس بنز را می توانید در تعمیرگاه تخصصی بنز تجربه کنید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

روند ثبت سفارش صافکاری بنز C200 در تهران چگونه می باشد؟

ثبت سفارش صافکاری بنز C200 در تهران در اتوداکار کاملا رایگان می باشد و با یک تماس ساده می توانید سفارش خود را ثبت و از متخصصان ما کمک دریافت کنید.

صافکاری بنز C200 در تهران بهتر است یا تعویض قطعات آن؟

به طور کلی اگر صدمات وارد شده به خودروی شما شدید نیست بهتر است که با صافکاری مشکل را رفع کنید تا کمتر دچار افت قیمت خودرو بشوید و هزینه تعمیر ماشین برای شما کمتر باشد.

صافکاری بدون رنگ یا با رنگ؟

تا جایی که ممکن است بهتر است بدنه ی خودروی خود را رنگ نکنید و از طریق صافکاری و نقاشی خودرو بنز خودروی خود را ترمیم نمایید تا دچار افت قیمت نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸