صافکاری خودرو با مدرن ترین روش

صافکاری خودرو با مدرن ترین روش

همانطور که میدانید امروزه صافکاری خودرو یکی از کارهایی است که بیشتر افراد می خواهند آن را به نحو احسن انجام دهند ولی این کار نیاز به توانایی های بالایی دارد و برای اینکه بتوانید این کار را درست انجام دهید می بایست سال ها کار کنید و تجربه به دست بیاورید و همچنین دانش و مهارت بسیار بالایی را می طلبد. همچنین امروزه مدرن ترین روش های صافکاری خودرو به وجود آمده اند که می توان با استفاده از این روش ها خودرو های تصادفی را به راحت ترین روش صافکاری کرد و به هیچ وجه نگران کم شدن قیمت آنها نباشید.

این روش ها به شما کمک می کنند تا بتوانید خودروهایی که دچار فرورفتگی شده اند را به راحت ترین روش ممکن صافکاری کنید و با استفاده از آن هزینه های کمتری را پرداخت کنید. به طور کلی این روش ها بسیار کارآمد هستند و باعث می شوند که افرادی که این کار را انجام می دهند از مهارت بالایی برخوردار باشند.

استفاده از این روش ها به دلیل اینکه از تکنولوژی روز بهره مند است به دانش و مهارت بالایی نیازمند می باشد و برای اینکه شما بتوانید از این روش ها استفاده کنید می بایست ابتدا این روش ها را آموزش ببینید و در صورت نیاز به آموزشگاه های صافکاری بروید تا بتوانید آنها را یاد بگیرید.

صافکاری خودرو با مدرن ترین روش

انواع روش های مدرن صافکاری

همانطور که گفتیم امروزه صافکاری روش های بسیار پیچیده ای دارد که این روش ها از تکنولوژی روز استفاده میکنند و برای اینه بتوانید از این روش ها استفاده کنید می بایست دانش و اطلاعات کافی در مورد این روش ها داشته باشید و از آنجایی که صافکاران علاقه مند به این روش ها حتما آنها را آموزش دیده اند می توانید برای صافکاری خودرو خود به آنها رجوع کنید.

تعمیرگاه مدرن

از انواع این روش ها می توان به صافکاری بدون رنگ با دستگاه چسب، صافکاری با ساکشن، صافکاری با میله پی دی آر اشاره کرد.

این سه روشی که در بالا برای شما گفته شد از مدرن ترین روش های صافکاری می باشند و در بسیاری از صافکاری های خودرو های لوکس از آنها استفاده میشود. این روش ها قیمت های مناسب تری نسبت به سایر روش ها و متد های کلاسیک دارند و حتی با استفاده از روش های مدرن صافکاری می توانید سریع تر این کار را انجام دهید. همانطور که میدانید صافکاری شغلی است که وقت زیادی را می طلبد و می توان با استفاده از این روش ها در وقت و هزینه صرفه جویی کرد.

صافکاری با دستگاه مکش یا ساکشن

همانطور که از اسم این دستگاه معلوم است با استفاده از نیروی مکش می تواند عمل صافکاری را انجام دهد. این روش دستگاه های مختلفی دارد و ساده ترین آنها دستگاه تلمبه می باشد که آن را روی محل فرورفتگی می گذارند و می کشند.

 اما این روش از دستگاه های پیچیده ای هم استفاده می کند که بسیار گران قیمت هستند و این دستگاه ها با ایجاد یک خلع می توانند به بدنه خودرو بچسبند و میتوان آنها را توسط دستگیره ای که در آن تعبیه شده است بکشید. در این صورت فرورفتگی بدنه خودرو به سره جای اصلی اش باز میگردد اما مانند روز اولش نمی شود در این هنگام صافکار حرفه ای می بایست با قلم و چکش برآمدگی های بسیار کوچک را به حالت اول خود باز گرداند.

صافکاری با دستگاه مکش یا ساکشن

این روش یکی از مدرن ترین روش های صافکاری می باشد که امروزه ر سراسر دنیا از آن استفاده می شود.

استفاده از چسب در صافکاری

این یکی از به روز ترین روش های صافکاری می باشد که به تازگی به روی کار آمده است با استفاده از چسب های حرارتی شکل میگیرد. حتما تا به امروز چسب های حرارتی را دیده اید با استفاده از آنها می توان بدنه خودرو را به حالت اولیه باز گرداند و این را بدانید که کار بسیار ساده ای می باشد اما به مهارت بالایی نیاز دارد و برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید نیاز دارید که حتما خودروی خود را به پیش یک صافکار ماهر ببرید تا این کار را برای شما انجام دهد.

استفاده از چسب در صافکاری

توجه داشته باشید که اگر از این روش هم که یکی از مدرن ترین روش های صافکاری خودرو می باشد استفاده کنید باز هم برآمدگی هایی روی بدنه خودرو به وجود خواهد آمد که می بایست با استفاده از ابزار مخصوص آنها را به حالت اول بازگردانید.

استفاده از میله های پی دی آر (PDR)

میله های پی دی آر (PDR) یکی دیگر از مدرن ترین روش های صافکاری خودرو می باشد که با استفاده از آن می توانید بدنه خودرو را به حالت اول بازگردانید و این را بدانید که امروزه بیشتر صافکاری ها از این روش استفاده میکنند و یکی از روش های محبوب صافکاران می باشد.

با استفاده از این روش توسط یک میله می توانند بر آمدگی ها و فرورفتگی های روی بدنه خودرو را برطرف کنند.

استفاده از میله های پی دی آر (PDR)

این میله ها متناسب با هر قسمت از بدنه خودرو مدل های مختلفی دارند و می توانید برای هر قسمت از یک نوع میله استفاده کنید.

سخن پایانی

مدرن ترین روش های صافکاری خودرو امروزه در بسیاری از تعمیرگاه ها استفاده می شود اما اگر می خواهید به یک تعمیرگاه بروید که بتواند خودروی شما را به درستی تعمیر و صافکاری کند بهتر است که به تعمیرگاه بنز یا بی ام و بروید چرا که این تعمیرگاه ها دارای بهترین امکانات می باشند و می توانند خودروی شما را به بهترین شکل ممکن صافکاری کنند.

اگر از آن دسته از افراد هستید که میخواهند اتومبیل خود را صافکاری کنند اما نمی دانید که از چه روشی استفاده کنید باید به شما بگوییم که امروزه روش هایی به وجود آمده اند که با استفاده از آن ها می توانید خودروی خود را به صورتی صافکاری کنید که کسی متوجه آن نشود و از قیمت اتومبیل کم نشود.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸