صافکاری درب bmw

صافکاری درب bmw

صافکاری bmw یکی از تخصصی ترین انواع صافکاری می باشد. زیرا صافکاری خودرو های کمپانی بی ام و یکی از پیچیده ترین طراحی و ساخت را دارند. برآمدگی ها و خطوط موجود در بدنه خودرو های بی ام و که برای بهبود وضعیت آیرو دینامیک خودرو تعبیه شده اند یکی از بخش هایی است که برای صافکاری bmw ایجاد مشکل می کند.

در نتیجه صافکاری خودرو های بی ام و یکی از ظریف ترین و مشکل ترین انواع صافکاری می باشد. یکی از بخش هایی که بیشتر در خطر آسیب دیدگی می باشد، درب خودرو می باشد. تعمیرگاه بی ام و اتوداکار تمامی خدمات از جمله صافکاری، تعمیر گیربکس، تعمیر موتور و … ارائه می دهد.

صافکاری bmw

صافکاری bmw

صافکاری درب bmw

همانطور که گفته شد درب های خودرو بیشتر در معرض آسیب دیدگی در هنگام تصادف می باشند. صافکاری درب bmw دارای پیچیدگی های مخصوص خود می باشد. برای بررسی صافکاری درب بی ام و ابتدا باید صدمات وارده را ارزیابی کنیم. برای ارزیابی خسارت وارد شده ابتدا صافکاری درب خودرو را به دو دسته اصلی تقسیم می کنیم:

  • صافکاری بدون رنگ درب خودرو bmw
  • صافکاری با رنگ در ب خودرو bmw

صافکاری بدون رنگ درب bmw

صافکار زمانی از این روش برای صافکاری درب خودرو استفاده می کند که درب خودرو آسیب جدی ندیده باشد و یا رنگ درب خودرو به اصطلاح نریخته باشد. در این زمان صافکار برای صافکاری درب خودرو مراحل زیر را طی می کند:

  1. جدا کردن درب خودرو از شاسی
  2. باز کردن رو دری
  3. پیدا کردن محل تو رفتگی و محل دقیق وارد شدن ضربه
  4. صافکاری درب خودرو با استفاده از ابزار صافکاری بدون رنگ مخصوص
  5. پولیش کاری و رفع ایرادات احتمالی
  6. بستن رو دری
  7. قرار دادن درب خودرو و ریگلاچ کردن درب بر روی شاسی خودرو
صافکاری بدون رنگ بی ام و

صافکاری بدون رنگ بی ام و

ابزار صافکاری بدون رنگ درب bmw

با توجه به مراحل ذکر شده در بخش قبلی متوجه می شویم که اصلی ترین مرحله صافکاری بدون رنگ درب خودرو استفاده از ابزار مناسب صافکاری بدون رنگ می باشد. برای صافکاری بدون رنگ درب خودرو با توجه به محل فرو رفتگی از ابزار مختلفی استفاده می شود. یکی از ابزار پر کاربرد در این روش از صافکاری مشتی و قالب تنه می باشد. بعد از جدا کردن رو دری از درب خودرو صافکار به پوسته درب خودرو دسترسی پیدا می کند. در این مرحله با استفاده از ابزار مشتی که در پشت درب قرار می گیرد و ابزار قالب تنه که با ضربه زدن به پوسته بیرونی درب خودرو عملیات صافکاری را کامل می کند، اقدام به صافکاری درب خودرو می نمایند.

صافکاری با رنگ درب bmw

صافکاری با رنگ درب bmw بسیار سخت تر از صافکاری بدون رنگ آن می باشد. زیرا در این نوع صافکاری درب خودرو آسیب شدید تری دیده است و رنگ درب هم از بین رفته است. در نتیجه علاوه بر صافکاری نیاز به نقاشی هم دارد. رنگ خودرو های کمپانی های بزرگ دنیا مانند کمپانی bmw بسیار خاص می باشد. به این معنا که ساختن رنگی مثل رنگ اصلی بدنه کار بسیار پیچیده و دشواری است. علاوه بر ساختن رنگ، روش نقاشی هم در این کمپانی ها کاملا منحصر به فرد بوده و نیاز به تخصص و تجربه بسیار زیاد می باشد.

مراحل صافکاری با رنگ درب bmw

صافکار برای شروع صافکاری با رنگ درب خودرو بی ام و باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهد:

  1. جدا کردن درب خودرو از شاسی خودرو
  2. باز کردن تمام تجهیزات درب (شیشه خودرو، سیستم های کنترلی درب خودرو و …)
  3. صافکاری و باز سازی درب خودرو
  4. سمباده کاری و بر طرف کردن برآمدگی های احتمالی
  5. بتونه کاری و زیر سازی
  6. آستر پاشی
  7. نقاشی
  8. پولیش
ابزار صافکاری با رنگ درب bmw

همانطور که گفته شد صافکاری با رنگ ابزار های مخصوص به خود برای صافکاری نیاز دارد. برای صافکاری با رنگ با توجه به صدمات وارد شده گاهی نیاز است قسمت از پوسته درب بازسازی شود و یا برای پاره شدن ورقه پوسته نیاز به جوشکاری باشد. در نتیجه ابزار استفاده شده در صافکاری با رنگ متناسب با میزان آسیب و نحوه آسیب انتخاب می شود.

بعد از اتمام مراحل صافکاری، درب خودرو در اختیار نقاش قرار میگیرد تا مرحله نهایی را تکمیل کند. نقاش در ابتدا با استفاده از بتونه کار زیر ساخت رنگ آستر را می سازد و سطح پوسته درب را یک دست می کند. بعد از اتمام بتونه کاری و خشک شدن بتونه، بر روی درب آستر می پاشد. و در نهایت رنگ ساخته شده را بر روی درب می پاشد. برای پرداخت و یک دست شدن رنگ خودرو و رنگ درب خودرو پولیش کاری می کند.

نقاشی بی ام و

صافکاری درب bmw در اتوداکار

در تعمیرگاه اتوداکار یک بخش تخصصی به نام تعمیرگاه bmw وجود دارد که به طور تخصصی به صافکاری انواع خودرو های کمپانی بی ام و می پردازیم. همانطور که متوجه شده اید صافکاری و نقاشی خودرو های مانند خودرو های کمپانی bmw نیاز به تخصص و تجربه بسیار بالا می باشد.

در تعمیرگاه bmw با استفاده از تعمیرکاران متخصص و باتجربه که هر کدام در تعمیر و صافکاری قسمت های مختلف برای خود استادکار هستند و سال ها تجربه دارند فعالیت می کنند. با استفاده از این استادکاران بهترین خدمات را به تمام مشتریان خود ارائه می دهیم. رضایت صد در صدی مشتریان ما دلیلی بر این ادعا می باشد.

نمونه صافکاری درب بی ام

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”بهترین روش صافکاری درب bmw کدام است؟” answer-0=”برای صافکاری درب bmw راه ها و روش های متعددی وجود دارد و انتخاب هرکدام از این روش ها به میزان آسیب دیدگی و نواحی ضربه خورده بستگی دارد. تشخیص اینکه کدام روش باید اجرا شود، بر عهده ی کارشناسان و صافکاران می باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”آیا اتوداکار صافکاری درب bmw انجام می دهد؟” answer-1=”یکی از سوالات متداول کاربران اتوداکار صافکاری درب bmw می باشد که این موضوع به نوع و شدت آسیب های وارد شده بستگی دارد و باید کارشناسان ما آن را بررسی کنند و نیاز است که با ما تماس بگیرید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”صافکاری درب bmw با دستگاه بهتر است یا به صورت دستی؟” answer-2=”این مورد بستگی به نظر صافکار و کارشناسان دارد که با توجه به میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودروی شما تصمیم بگیرد که صافکاری و نقاشی را با دستگاه انجام دهد یا به صورت دستی. در هردو صورت نیازی به نگرانی نیست چون در مرکز اتوداکار هر دوی این خدمات را با بالاترین کیفیت توسط افراد متخصص و دستگاه ها و تجهیزات میشرفته صورت می گیرد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸