صافکاری و نقاشی تیانا

صافکاری و نقاشی تیانا

اتومبیل نیسان تیانا در سال 2003 در ژاپن تولید گردید، اولین نسل اتومبیل تیانا در فاصله سال های بین 2003 تا 2008 تولیدگردید، نسل دوم این خودرو ابعاد کوچک تری داشت و در سال 2009 به بازار ورود پیدا کرد. نام اصلی این خودرو نیسان تیانا است، ولی در بازار های مختلف جهانی نام های گوناگونی دارد.

به عنوان مثال در بازار های خودروی استرالیا به نیسان ماکسیما معروف هستند ولی در بازار های آمریکای شمالی به اسم نیسان آلتیما شناخته شده است. تاکنون برای ماشین تیانا 3 موتور مختلف ساخته شده و روی این خودرو نصب گردیده که تمام اینمتور ها مجهز به گیربکس اتوماتیک سی وی تی (CVT) هستند.

نیسان تیانا تا به حال در قالب سه نسل مختلف به بازار های جهانی خودرو عرضه شده است که نسل دوم این خودرو به ایران وارد گردید که در سال 1389 شرکت پارس خودرو توانست مدل های مونتاژ شده به صورت نیمه فول و فول آپشن اتومبیل تیانای ساخت ایران را تولید و وارد بازار داخلی خودرو کند.

صافکاری و نقاشی تیانا یکی از پر نیاز ترین شاخه های تعمیرات نیسان تیانا می باشد. صافکاری و نقاشی تیانا بیشتر روی ظاهر و زیبایی بدنه ی نیسان تیانا تمرکز دارد. این نوع از تعمیرات خودرو نوعی هنر می باشد و کسی که این نوع از تعمیرات را انجام می دهد باید فردی بسیار خلاق باشد و تمام دقت و تلاش خود را انجام دهد تا خودرو های تصادفی و آسیب دیده را به شکل اولیه خودشان باز گرداند.

این حرفه یا شغل از زمانی که اتومبیل اختراع شد، تا کنون وجود داشته و بازار پر رونقی دارد. البته صافکاری خودش جدا یک دسته است و همچنین نقاشی دسته ی دیگر است.

صافکاری و نقاشی تیانا

صافکاری نیسان تیانا

صافکاری عملیاتی است که فرد صافکار برای بازسازی، ترمیم و تعمیر تو رفتگی ها، خط و خش، قر شدگی‌های بدنه خودرو و… انجام می‌دهد تا ماشین به شکل اول خوش باز گردد. اتومبیل نیسان تیانا نیز مانند تمام ماشین ها ممکن است دچار سانحه و یا صدمات ناشی از تصادفات شود و به صافکاری نیاز پیدا کند.

بدنه ی ماشین نیسان تیانا  از چند لایه ی فلزی  محکم تولید شده که  بعد از طی کردنم مراحل گوناگون، تبدیل به این خودرو شده است این بدنه‌های فلزی به گونه ایست که افراد معمولی قادر به رفع خراش‌ها، فرورفتگی‌ها و قر شدگی‌ها و حتی آسیب‌های رنگی بدنه نیستند و لازم است به یک صافکار باتجربه و ماهر مراجعه کنید.

جهت مشاوره و دریافت راهنمایی و پاسخ سوالات تخصصی خود راجب صافکاری و نقاشی تیانامی توانید با مرکز تعمیرگاهی اتوداکار تماس بگیرید.

انواع روش های صافکاری نیسان تیانا

  • صافکاری بدون رنگ یا با رنگ تیانا
  • صافکاری تیانا با مکش (صافکاری مکشی)
  • صافکاری تیانا توسط لیزر
  • صافکاری تیانا توسط میله
  • صافکاری نیسان تیانا با چسب حرارتی
  • صافکاری تیانا با دستگاه مغناطیسی

نقاشی نیسان تیانا

نقاشی نیسان تیانا امری تخصصی است که باید توسط یک صافکار نقاش حرفه ای و متخصص انجام شود. اگر رنگ اتومبیل نیسان تیانای شما به هر علتی (مانند: خراشیدگی یا رنگ رفتگی) نیاز دارد که دوباره رنگ شود، می توانید به مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار مراجعه کنید.

با مراجعه به این تعمیرگاه می توانید با بهترین روش ها و تخصصی ترین تجهیزات و ابزارها خودروی شما را رنگ کنیم. متخصصان و نقاشان ما به صورت کاملا حرفه ای اقدام به صافکاری و نقاشی تیانا خواهند نمود به طوری که در پایان
کار اتومبیل شما همانند روز اول فابریک به نظر می رسد.

خدمات صافکاری و نقاشی تیانا در اتوداکار

  • دمونتاژ تیانا
  • شاسی کشی نیسان تیانا
  • ستون کشی نیسان تیانا
  • صافکاری بی رنگ نیسان تیانا
  • آماده سازی بدنه قبل ازرنگ کردن
  • نقاشی بدنه ی نیسان تیانا
  • مونتاژ و پولیش بدنه ی نیسان تیانا

مراحل صافکاری و نقاشی تیانا در اتوداکار

بعد از آن که خودروی شما وارد تعمیرگاه اتوداکار می شود متخصصان و کارشناسان ما به کمک دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و حرفه ای قطعات خراب و آسیب دیده ی خودروی شما را جدا می کنند و سپس اقدام با شاسی کشی ماشین شما می کنند.

توجه داشته باشید که شاسی کشی یکی از مراحل مهم صافکاری و نقاشی تیانا می باشد زیرا شاسی خودرو به شکلی پیاده سازی شده است که اگر حتی نیم سانت کجی و یا فاصله اشتباه داشته باشد آسیب های جبران ناپذیری مانند لاستیک سابی، کج رفتن خودرو، لرزش فرمان و … به وجود می آورد. خوشبختانه در این مرکز شاسی کشی به اصولی ترین شکل ممکن انجام می شود.

در مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار، شاسی کشی از طریق دستگاه ها و پمپ های باد صورت می گیرد تا صدمه ای به خودروی شما وارد نشود. مرحله ی بعدی صافکاری و نقاشی تیانا بررسی و رفع مشکلات بدنه می باشد که تا حد ممکن تلاش خواهیم کرد که خودروی شما رو بدون رنگ صافکاری کنیم تا دچار افت قیمت نشوید. اما اگر به رنگ نیاز باشد خودرو را به بهترین شکل صاف می کنیم و آماده رنگ زنی و نقاشی می کنیم.

اول از آستر و بتونه استفاده خواهیم کرد  و بعد از آن نوبت به سمباده کشی می رسد تا سطح مورد نظر کاملا صاف و یک دست شود. بعد از آن نوبت بع پاشیدن رنگ و کلیر می رسد و بعد از آن نوبت به مرحله ی اتاق رنگ و پولیش کاری میرسد و صافکاری و نقاشی تیانا به اتمام کار می رسد.

صافکاری و نقاشی تیانا

صافکاری و نقاشی تیانا در اتوداکار

اگر خودروی شما دچار سانحه و یا تصادف شده است بهترین کار این است که خودروی خود را به یک گاراژ و یا مرکز معتبر تعمیرگاهی ببرید زیرا بعد از تصادفات معمولا به خدمات تعمیراتی مختلفی نیاز پیدا خواهید کرد و بصرفه نیست که برای هر ایراد به یک تعمیرگاه مراجعه کنید.

اگر شما صاحب یک خودروی نیسان تیانا یا هر خودروی دیگری هستید می تولنید به مرکز تعمیرات خودروی اتوداکار مراجعه کنید و از تمامی خدمات و مزایای این مرکز برای خودروی خود بهره مند شوید. در این مرکز علاوه بر خدمات صافکاری و نقاشی تیانا میتوانید از خدمات زیر نیز استفاده کنید:

  • صافکاری و نقاشی
  • تعمیرات متور خودرو و مکانیکی
  • تعمیرات جلوبندی سازی
  • تعمیر گیربکس های اتوماتیک و دستی
  • تعمیر مشکلات برقی خودرو
  • عیب یابی و دیاگ تخصصی خودرو
  • تعویض روغن گیربکس و متور و سرویس های دوره ای

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”روند ثبت سفارش صافکاری و نقاشی تیانا چگونه می باشد؟” img_alt=”” css_class=””] ثبت سفارش صافکاری و نقاشی تیانادر اتوداکار کاملا رایگان می باشد و با یک تماس ساده می توانید سفارش خود را ثبت و از متخصصان ما کمک دریافت کنید. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری و نقاشی تیانا یا صافکاری بدون رنگ؟” img_alt=”” css_class=””] رنگ کردن بدنه ی خودرو باعث افت قیمت خودرو می شود در نتیجه بهتر است که تا حد امکان صافکاری تیانا را به صورت بی رنگ انجام دهید. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”هزینه ی صافکاری و نقاشی تینا چقدر است؟” img_alt=”” css_class=””] هزینه ی صافکاری و نقاشی خودروی تینا به موارد گوناگونی بستگی دارد که اصلی ترین آن ها میزان و ناحیه ی آسیب دیده می باشد که تاثیر بسزایی روی هزینه ها دارد. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸