صافکاری و نقاشی بی ام و

ماشین بی ام و یکی از معروف ترین اتومبیل های وارداتی در ایران می باشد. BMW از لوکس ترین و گران ترین شرکت های اتومبیل سازی در جهان است. خودرو های تولید شده این برند معروف قیمت خیلی بالایی نسبت به دیگر کمپانی ها دارد و در ایران نیز بخاطر وضعیت نابسامان اقتصادی علاوه بر قیمت بالایی که دارد، قیمت کاذب و گران تری نسبت به سایر کشور ها در ایران دارد. با ما همراه باشید که با شما در مورد صافکاری و نقاشی بی ام و این ماشین گران قیمت بپردازیم.

اما با وجود این قیمت های گران بدلیل محبوبیت فراوانی که در بین ایرانی ها کسب کرده، شاهد وجود تعداد زیادی از خودرو های بی ام و در خیابان های ایران هستیم. همین امر موجب شده که احتمال تصادفات این خوردرو ها بالا برود و یک صافکار و نقاش متخصص و خوب یکی از نیاز های اساسی رانندگان این خودرو ها باشد.

صافکاری و نقاشی بی ام و

خدمات صافکاری و نقاشی بی ام و

وقتی اتومبیل بی ام و شما از ناحیه ی بدنه صدمه می بیند، رنگ رفتگی یا موج دار شدن بدنه خودرو بسیار نمایان است. برای رفع این حالت ها و برگرداندن خودرو به حالت اولیه اش، باید به یک مرکز صافکاری و نقاشی بی ام و مراجعه کنیم و از متخصصان این حوزه کمک بخواهیم.

هر چه صافکار و نقاش متخصص تر و خبره تر باشد اثرات تصادفات و صدمات در ناحیه ی بدنه و اجزای بدنه بی ام و شما بهتر رفع می شود. به طور کلی اگر وضعیت زیر را داشتید باید به یک صافکاری و نقاشی مراجعه کنید تا مشکلاتتان رفع شود:

  • برای ترمیم کردن رنگ رفتگی و پولیش کردن بدنه
  • برای صافکاری بدنه بی ام و، صافکاری گلگیر بی ام و ، صافکاری و نقاشی درب BMW ، ستون کشی و شاسی کشی و …
  • برای رفع تو رفتگی ها و تعمیر صدمات وارد شده به بدنه BMW
  • و به طور خلاصه برای بازگرداندن ظاهر و اجزای بدنه بی ام و به شکل اولیه اش

خدمات صافکاری بی ام و

صافکاری خودروهای BMW

برای صافکاری خودرو های کمپانی BMW ابتدا باید بدانیم کدام بخش از بدنه خودرو آسیب دیده است و میزان آسیب چقدر است. صافکاری خودرو های بی ام و یکی از سخت ترین صافکاری ها می باشد. زیرا بدنه خودرو های این کمپانی از مقاومت بالایی برخوردار است.در نتیجه برای صافکاری این خودرو ها باید مهارت و ابزار ویژه ای را به خدمت گرفت. نکته قابل تامل در خودرو های BMW این است که عموما تصادفات شهری با صافکاری بدون رنگ قابل حل می باشد.

صافکاری بی ام و

صافکاری بی ام و

صافکاری بدون رنگ بی ام و

صافکاری بدون رنگ در خودرو های بی ام و یکی از دقیق ترین نوع صافکاری خودرو های خارجی می باشد. زیرا بدنه خودرو های بی ام و دو لایه یا در محل های خاص چند لایه می باشد. در نتیجه برای دسترسی به پوسته بدنه خودرو صافکار باید بتواند محل دقیق تو رفتگی و ضربه وارد شده را پیدا کند و در اصطلاح گره ضربه را تحت فشار قرار دهد تا صافکاری انجام شود.

صافکاری بدون رنگ بی ام و

صافکاری با رنگ بی ام و

همانطور که می دانید زمانی از این روش در صافکاری خودرو استفاده می شود که آسیب های وارد شده بر بدنه خودرو به شدت زیاد باشد. در این حالت گاهی اوقات نیاز به تعویض قطعات بدنه خودرو می باشد. زمانی که همچین تصادفی رخ می دهد. صافکار خودرو از تجربه و مهارت خود استفاده می کند و تمام درز ها و خطوط را باید با نهایت دقت تنظیم کند. بعد از مرحله صافکاری خودرو بی ام و، نوبت به نقاشی خودرو می رسد.

نقاشی خودروهای BMW

تعمیر بدنه خودرو را می توان به دو بخش اصلی تقسیم کرد. بخش اول صافکاری می باشد که اگر بدون رنگ باشد در همین مرحله تعمیر بدنه خودرو تمام می شود. اما اگر صافکاری با رنگ باشد بعد از اتمام صافکاری باید وارد مرحله نقاشی بشویم. در نتیجه نقاسی خودرو آخرین مرحله تعمیر بدنه خودرو می باشد.

نقاشی بی ام و

نقاشی بی ام و

نقاشی خودرو های کمپانی های مطرح دنیا مانند کمپانی BMW بسیار سخت است. زیرا مراحل نقاشی این خودرو ها به شدت پیچیده می باشد. عواملی که نقاشی خودرو های این کمپانی را متمایز می کند عبارت است از:

  • جنس رنگ
  • روند ترکیب رنگ
  • روند نقاشی
  • خشک کردن رنگ
1.جنس رنگ

جنس رنگ خودرو های کمپانی بی ام و از جنس های خاصی می باشد. همانطور که مشاهده کرده اید خودرو های کمپانی بزرگ خودرو سازی دنیا از رنگ های خاص و زیبایی بر خوردار هستند.

2.روند ترکیب رنگ

برخی از رنگ های خاص و سفارشی این نوع از خودرو با روند خاص و محرمانه ای با هم ترکیب می شوند و نتیجه ی این ترکیب رنگ یک رنگ خاص و چشم نواز می باشد.

3.روند نقاشی

بعد از تهیه و ساخت رنگ خودرو، نوبت به نحوه نقاشی خودرو می رسد. کمپانی های بزرگ خودرو سازی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای نقاشی خودرو های خود استفاده می کند. روند نقاشی کمپانی های خودرو سازی هر چند سال یک بار تغییر می کند و کاملا به روز رسانی می شود.

4.خشک کردن رنگ

بعد از مرحله نقاشی خودرو باید رنگ خودرو را خشک کرد. کمپانی بی ام و از اشعه UV استفاده می کند تا علاوه بر خشک شدن رنگ مقاومت رنگ بدنه خودرو نیز افزایش می یابد.

صافکاری و نقاشی بی ام و در محل

صدمات وارد شده به اتومبیل BMW یک اتفاق طبیعی و رایج می باشد که رفع کردن آن ها به یک متخصص خبره در حوزه صافکاری و نقاشی BMW نیاز خواهید داشت. صافکار می تواند مشکلات بدنه ی BMW می تواند مشکلات بدنه را رفع کند و حالت آن را به شکل اولیه برگرداند و نقاش باید بدنه را رنگ کند تا از لحاظ ظاهری همانند روز اول بنظر برسد‌.

اگر به دنبال یک صافکاری خودرو  با تجهیزات پیشرفته و مدرن هستید که در محل مورد نظر شما خدمات صافکاری بدون رنگ را ارائه دهد، میتوانید از طریق اتوداکار این خدمات را دریافت کنید و دیگر لازم نیست تمامی تعمیرگاه های سطح تهران را بگیردید.

لازم به ذکر است که اگر خودروی شما نیاز به تعمیرگاه داشته باشد ما متخصصانی برای ارائه خدمات مکانیکی و..‌. را نیز به محل شما اعزام خواهیم کرد. خدمات مجتمع تعمیرگاهی اتوداکاربه طور کلی به شرح زیر می باشد:

  • صافکاری و نقاشی بی ام و در محل و به صورت حضوری
  • رفع تو رفتگی ها و تعمیر آسیب های وارد شده به بدنه بی ام و
  • صافکاری گلگیر، درب، کاپوت، رکاب، سقف و تمامی بدنه بی ام و
  • صافکاری زیربندی BMW
  • ترمیم خط و خش های ظریف روی بدنه بی ام و
  • نقاشی بدنه بی ام و، ترمیم رنگ خودرو، قلم گیری و پولیش بدنه بعد از صافکاری و نقاشی

البته با توجه به نکته که بدنه بی ام و بسیار ظریف و پیچیده طراحی شده و از بخش های گوناگونی تشکیل شده است، صافکاری و نقاشی هرکدام از این بخش ها نیاز به تخصص جداگانه دارد. متخصصان اتوداکار می‌توانند در صافکاری به روش PDR و نقاشی بی ام و تمامی نواحی خودروی شما را به خوبی ترمیم کنند.

مزایای صافکاری و نقاشی BMW در اتوداکار

امکان رزرو نوبت:

 دیگر برای صافکاری و نقاشی بی ام و لازم نیست کل شهر تهران را بالا پایین کنید تا بتوانید به این خدمات دست یابید. مرکز تعمیرات خودروی اتوداکار تمامی خدمات تعمیر بی ام و از جمله صافکاری در محل و یا مراجعه حضوری را به شما عزیزان ارائه می دهد. کافیست که با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.

خدمات صافکاری و نقاشی بی ام و در محل:

فرقی نمی کند که خودروی بی ام و شما از کدام ناحیه آسیب دیده است. مرکز تعمیرگاهی اتوداکار توانسته است خدمات کاملی را برای تمامی نواحی بدنه بی ام و به شما ارائه کند. به طور خلاصه شما می توانید برای ترمیم هر قسمت از بدنه بی ام و، از متخصصان ما کمک بخواهید.

بازدید و کارشناسی به صورت رایگان:

متخصصان ما برای برآورد هزینه، تشخیص استفاده تجهیزات، مقدار رنگ مورد نیاز بدنه، مدت زمان صافکاری و نقاشی بی ام و و… به یک بازدید قبلی نیاز دارند. اتوداکار امکاناتی را فراهم کرده تا این بازدید و کارشناسی بدنه BMW به صورت رایگان برای خودروی شما انجام شود. پس حتماً از متخصصان ما بخواهید تا قبل از انجام عملیات صافکاری و نقاشی، از خودرو شما بازدید نمایند.

پشتیبانی اتوداکار:

پشتیبانی از خدمات صافکاری و نقاشی بی ام و، از زمان سفارش تا هنگامی که پروسه به اتمام می رسد در اختیار شما قرار می گیرد. اگر در این زمان مشکلی وجود داشته باشد می توانید با تیم پشتیبانی اتوداکار آن را در جریان بگذارید تا به آن رسیدگی کنیم.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

و در آخر امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. اگر دنبال خدمات و صافکاری های ماشین های خارجی هستید پیشنهاد می کنم صفحه بلاگ ما رو مطالعه کیند.

روند ثبت سفارش صافکاری و نقاشی بی ام و چگونه می باشد؟

ثبت سفارش صافکاری و نقاشی بی ام و در اتوداکار کاملا رایگان می باشد و با یک تماس ساده می توانید سفارش خود را ثبت و از متخصصان ما کمک دریافت کنید.

هزینه صافکاری و نقاشی BMW چقدر است؟

هزینه‌ ی صافکاری و نقاشی بی ام و در اتوداکار به چعوامل گوناگونی بستگی دارد. بعنوان مثال هزینه صافکاری با دستگاه وکیوم با هزینه صافکاری معمولی متفاوت است. تعرفه ی خدمات صافکاری وابسته به نیاز شما می باشد و مقدار حجم کار.

صافکاری بی رنگ یا PDR بی ام و در چه صورتی ممکن است؟

از آنجایی که رنگ کردن بدنه ی بی ام و باعث افت قیمت آن می شود بهتر است که تا جایی که ممکن است آن را بدون رنگ صافکاری کرد. اگر صدمات وارد شده صرفا فقط تو رفتگی باشد و به رنگ آسیبی نرسانده باشد می توانید از خدمات صافکاری PDR یا صافکاری بدون رنگ بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸