صافکاری و نقاشی ام جی

صافکاری و نقاشی ام جی

اتومبیل امکان دارد در اثر تصادف دچار خسارت شود و شما باید جهت صافکاری و نقاشی ام جی به تعمیرگاه های معتبر و تخصصی اتوداکار مراجعه کنید در ادامه قصد داریم صافکاری و نقاشی اتومبیل ام جی را مورد بررسی قرار دهیم.

افرادی که اتومبیل ام جی دارند یکی از دغدغه های اصلی که با آن مواجه هستند صافکاری و نقاشی ماشین ام جی می‌باشد چرا که باید توسط افراد متخصص و ماهر، صافکاری و نقاشی ماشین انجام شود. تعمیرگاه تخصصی اتوداکار یکی از بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه ها برای اتومبیل های ام جی می‌باشد برای بهره مندی از خدمات تخصصی تیم اتوداکار به تعمیرگاه واقع در خیابان پاسداران مراجعه کنید.

صافکاری و نقاشی ام جی

ویژگی صافکار و نقاش خوب اتومبیل ام جی

صافکاری و نقاشی ام جی در ظاهر خودرو ام جی بسیار تاثیرگذار می‌باشد و یک صافکار خوب باید بتواند حدالامکان ظاهر خودرو را به‌ گونه‌ای تعمیر کند که بدون رنگ باشد تا ضرر و زیان زیادی برای مالک خودرو ام جی به همراه نداشته باشد.

در نظر داشته باشید صافکاری و نقاشی خودرو ام جی باید سعی کند قطعاتی مانند سپر، گلگیر و … را تا جایی که امکان دارد تعمیر کند و به سراغ تعویض قطعات نرود. جهت صافکاری و نقاشی اتومبیل ام جی به تعمیرگاه تخصصی اتو داکار مراجعه کنید چرا که بهترین تعمیرگاه برای صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی می‌باشد.

تعمیر توسط تعمیرکاران اتوداکار به گونه ای انجام می‌شود که در قسمت های ساخته شده بسیار نازک باشد و مرز بین بدنه اتومبیل که رنگ شده و با قیمتی از بدنه که رنگ شده قابل مشاهده نخواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های صافکار نقاشی اتومبیل ام جی MG این است که قسمت هایی از خودروی ام جی که رنگ شده است تغییر چندانی با قسمت های بدنی خودرو ندارد و به صورت حرفه ای و باکیفیت نقاشی اتومبیل را انجام می‌دهد.

صافکار و نقاش حرفه ای معمولا سعی می‌کنند تا ظاهر اتومبیل را پس از صافکاری و نقاشی به صورت حرفه‌ای در آورند در غیر این صورت ادعای حرفه ای بودن صافکار کاملا اشتباه می‌باشد.

صافکاری و نقاشی MG

اتومبیل ام جی یکی از اتومبیل های بسیار گران قیمت و با ارزش می‌باشد که صافکاری نقاشی ام جی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار صافکاری و نقاشی ام جی و دیگر اتومبیل های گران قیمت و با ارزش به صورت کاملاً تخصصی و توسط دستگاه های مدرن و به روز دنیا انجام می‌شود البته در نظر داشته باشید که دانش و تخصص تعمیرکاران مجموعه اتوداکار نیز کاملاً در کیفیت کار تاثیر گذار می‌باشد.

صافکاری و نقاشی اتومبیل ام جی به صورت با رنگ و بی رنگ به روش پی دی آر به صورت کاملا حرفه ای و با کیفیت در تعمیرگاه معتبر اتوداکار انجام می‌شود.

قسمت های فرورفتگی اتومبیل که در تصادف ایجاد شده است و باعث شده است اتومبیل ام جی از ظاهر اولیه خود فاصله پیدا کند را می‌توانید به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار بسپارید تا همانند روز اول با صافکاری و نقاشی MG اتومبیل را تعمیر و ترمیم کند و در کمترین زمان به شما تحویل دهند.

صافکاری و نقاشی ام جی

اصطلاحات رایج در صافکاری نقاشی ام جی

در ادامه قصد داریم برخی از اصطلاحات صافکاری و خدمات صافکاری را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم.

شاسی کشی خودرو ام جی

زمانی که در تصادف شاسی خودرو از محل اولیه خود خارج شود توسط جرثقیل و یا جک شاسی خودرو را به محله اولیه باز می‌گردانند. در زمانی که تصادف شدید ایجاد می‌شود ستون های اصلی باید آن را جابجا کرد.

دستگاه مکش ام جی

در صافکاری و نقاشی خودرو ام جی از دستگاه مکش برای قسمت های فرو رفته و بدنه خودرو استفاده کرده و به بیرون می‌کشند که دستگاه مکش برای اتومبیل های ام جی به صورت منحنی می‌باشند، بدون اینکه آسیبی به اتومبیل وارد شود توسط دستگاه مکش قطعه مورد نظر را صاف می‌کنند.

رنگ کوره ای ام جی

برخی از تعمیرگاه های معتبر و مجهز مانند تعمیرگاه تخصصی اتو داکار دارای اتاق رنگ و سیستم پخت رنگ می‌باشند که زمانی که نقاشی خودرو ام جی در این اتاق ها انجام شود به هیچ عنوان رنگ اتومبیل در تماس با تینر تغییر نخواهد کرد و ظاهر اتومبیل خراب نمی‌شود‌.

پولیش خودرو ام جی

تعمیرگاه معتبر و مجاز اتوداکار معمولاً برای اینکه صافکاری و نقاشی MG به درستی و با کیفیت انجام شود از پولیش خودرو برای شفاف تر شدن رنگ بدن استفاده می‌کنند. در نظر داشته باشید موادی که در پولیش خودرو به کار گرفته می‌شوند تایم مشخصی دارند و شما باید حتماً از نقاش ماهر و با تجربه ای برای پولیش خودرو استفاده کنید. برای جلا دادن به رنگ اتومبیل می‌توانید از واکس پولیش بهره مند شوید.

صافکاری و نقاشی ام جی

صافکاری خودروی ام جی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های مدرن دیگر روش های قدیمی، صافکاری و نقاشی کاربردی ندارند و کسی از آنها استفاده نمی‌کند. دستگاه‌های جدید مانند نقطه زن، دستگاه هات باکس، یا صافکاری با دستگاه بادگیری و صافکاری PDR و روش های صافکاری بدون رنگ و … امروزه بیشترین کاربرد را در صافکاری و نقاشی اتومبیل ها از جمله صافکاری و نقاشی MG دارند.

یکی از تعمیرگاه های معتبر و برتر ایران که مجهز به تمامی دستگاه های مدرن و پیشرفته می‌باشد تعمیرگاه اتوداکار در پاسداران تهران است که شما اگر می‌خواهید صافکاری ام جی و دیگر اتومبیل های وارداتی و گران قیمت را با کیفیت عالی توسط بهترین و مجهزترین دستگاه‌ها انجام دهید به این تعمیرگاه مراجعه کنید تا دیگر نگران صافکاری و نقاشی خودروی خود نباشید و اتومبیل خود را با کیفیت عالی و همانند روز اول از تعمیرگاه اتو داکار دریافت کنید.

در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار علاوه بر صافکاری و نقاشی ام جی به صورت تخصصی و با کیفیت، خدمات تعمیر موتور اتومبیل، تعمیرگیربکس، سرویس دوره ای اتومبیل و تعویض روغن و تعمیر گلگیر و سپر و … به صورت حرفه ای و تخصصی ارائه می‌گردد. همچنین در صورتی که قطعات ام جی تعمیر و یا ترمیم نشوند قطعات مورد نظر را تعویض کرده  و از قطعات اورجینال و اصل برای جایگزین کردن با قطعات قبلی خراب استفاده می‌کنند.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”در چه زمانی خودرو ام جی را شاسی کشی انجام میدهند؟” img_alt=”” css_class=””] زمانی که در تصادف شاسی خودرو از محل اولیه خود خارج شود توسط جرثقیل و یا جک شاسی خودرو را به محله اولیه باز می‌گردانند. در زمانی که تصادف شدید ایجاد می‌شود ستون های اصلی باید آن را جابجا کرد. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری بدون رنگ یا با رنگ؟” img_alt=”” css_class=””] تا جایی که ممکن است بهتر است بدنه ی خودروی خود را رنگ نکنید و از طریق صافکاری بدون رنگ یا PDR خودروی خود را ترمیم نمایید تا دچار افت قیمت نشوید. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”هزینه صافکاری و نقاشی ام جی چقدر است؟” img_alt=”” css_class=””] هزینه ی صافکاری و نقاشی خودروی ام جی به موارد گوناگونی بستگی دارد که اصلی ترین آن ها میزان و ناحیه ی آسیب دیده می باشد که تاثیر بسزایی روی هزینه ها دارد. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸