صافکاری و نقاشی بی ام و سری ۷

صافکاری و نقاشی بی ام و سری ۷

صافکاری و نقاشی ماشین بی ام و سری ۷ در تعمیرگاه تخصصی اتو داکار توسط تعمیرکاران ماهر و مجرب انجام خواهد شد؛که این افراد کاملاً آموزش دیده و مجرب هستند که بر تمامی قطعات اتومبیل های بی ام و آشنا بوده و با تعمیرات اصولی گارانتی اتومبیل از بین نخواهد رفت.

در نظر داشته باشید که صافکاری و نقاشی بی ام و سری ۷ در زمان فروش این اتومبیل ها تاثیر بسزایی در قیمت نهایی خواهد داشت. هنگامی که قصد دارید جهت صافکاری و نقاشی خودرو اقدام نمایید تنها به تعمیرگاه و افراد متخصص مراجعه کنید.

در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار خدمات صافکاری و نقاشی اتومبیل های بی ام و به دو صورت: صافکاری با رنگ و صافکاری بی رنگ توسط دستگاه های مدرن و مجهز توسط روش pdr انجام خواهد شد.

تعمیرگاه بی ام و

صافکاری بدون رنگ اتومبیل بی ام و سری ۷

یکی از خدماتی که به صورت کاملاً تخصصی در تعمیرگاه اتوداکار ارائه می‌گردد، صافکاری بی رنگ اتومبیل ها می‌باشد. همانطور که ذکر شد نتیجه نهایی خدمات صافکاری و نقاشی اتومبیل ها در قیمت اتومبیل ها بسیار تاثیر گذار می‌باشد. تیم تخصصی اتوداکار با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و پرسنل مجرب همواره سعی بر این دارد که صافکاری نقاشی بی ام و را به صورت کاملا بی رنگ توسط PDR انجام دهند.

در صافکاری بی رنگ معمولا با استفاده از روش pdr به صورت کاملا تخصصی خدمات صافکاری را انجام می دهند تا اتومبیل مشتریان گرانقدر افت کیفیت و افت قیمت پیدا نکند. توجه داشته باشید که صافکاری و نقاشی اتومبیل های گران قیمت وارداتی تنها با بهره گیری از تجهیزات به روز موثر نیست به نوعی می‌توان گفت که تجهیزات مدرن و به روز و همچنین مهارت های لازمه هر دو در روند صافکاری و نقاشی بی ام و مکمل می‌باشند.

در صورتی که فردی مهارت لازم را داشته باشد و اما از تجهیزات به روز و مدرن در جهت صافکاری و نقاشی استفاده نکند امکان آسیب رسیدن به اتومبیل وجود دارد؛ و همچنین اگر فردی تجهیزات مدرن و لازم را داشته باشد، اما مهارت کافی را جهت صافکاری و نقاشی نداشته باشد باعث اسیب رسیدن به اتومبیل وارد می‌شود.

در نظر داشته باشید که وقتی می‌خواهید جهت صافکاری نقاشی بی ام و سری ۷ که از اتومبیل های گرانقیمت تولیدی کشور آلمان می‌باشد مراجعه کنید، حتماً به تعمیرگاه تخصصی که خدمات صافکاری و نقاشی اتومبیل ها توسط تعمیرکاران ماهر ارائه شود؛ مراجعه کنید.

صافکاری تخصصی بی ام وی سری 7

 صافکاری و نقاشی با رنگ اتومبیل بی ام و سری ۷

همانطور که می‌دانید اتومبیل ها در اثر تصادف دچار اسیب می‌شوند و فرورفتگی و ناهمواری در قسمت بدنه اتومبیل ایجاد خواهد شد که در برخی موارد شدت آسیب وارد شده به اتومبیل به حدی بیشتر می‌باشد که با صافکاری بی رنگ امکان تعمیر آن وجود ندارد، در این موارد از صافکاری با رنگ استفاده می کند.

در ابتدا توسط صافکاری فرورفتگی و ناهمواری قسمت بدنه اتومبیل را صاف کرده که در این جا توسط حرارتی که به بدنه اتومبیل وارد می‌کنند و سپس با استفاده از چکش ضربه های پی در پی و منظم به بدنه وارد می‌کند که باعث می‌شود این ناهمواری ها به صورت کاملا صاف شود و پس از آن از رنگ استفاده می‌کنند که قسمت آسیب دیده را تعمیر کنند.

در ابتدا توسط محلول شوینده قسمتی از بدنه که آسیب دیده است را تمیز کرده و بر روی آن استر قرار می‌دهند که باید قسمتی که استر قرار داده اند
توسط سمباده به صورت یکپارچه در می‌آورند پس از اینکه سمباده کشیده شد رنگ را بر روی قسمت آسیب دیده اتومبیل می‍‌زنند.

توجه داشته باشید که غلظت رنگ و میزان رنگ در فرآیند صافکاری و نقاشی BMW 7 و همچنین دیگر اتومبیل های وارداتی، لوکس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورتی که غلظت رنگ به مقدار کافی نباشد باعث می‌شود تا در ظاهر اتومبیل نمایان شده و به چشم بزند تیم تخصصی اتوداکار سعی بر این دارد که به گونه ای رنگ اتومبیل را انجام دهد که مرز بین دو قسمت رنگ شده و بدون رنگ نمایان نشود و اتومبیل شما دچار افت قیمت نشود.

بهترین تعمیرکار بی ام و

تعمیرگاه تخصصی صافکاری و نقاشی بی ام و سری ۷

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار یکی از برترین و معتبرترین تعمیرگاه های تخصصی جهت خدمات صافکاری و نقاشی بی ام و سری ۷ و همچنین دیگر اتومبیل های وارداتی و گران بها می‌باشد که با توجه به سابقه طولانی مدت و همچنین تجربه کافی که همه تعمیرکاران دارند توانسته است به خوبی در بین افرادی که از اتومبیل های وارداتی استفاده می‌کنند، بدرخشد.

هدف تیم تخصصی تعمیرگاه اتوداکار، صافکاری و نقاشی بی ام و سری ۷ و دیگر اتومبیل های لوکس و وراداتی به صورت کاملاً بی رنگ می‌باشد همچنین تا حدالامکان سعی بر این است که تعویض قطعات انجام نشده و قطعات آسیب دیده اتومبیل را با مهارت خاصی تعمیر خواهند کرد.

تعمیرگاه تخصصی صافکاری و نقاشی بی ام و سری ۷

خدمات تعمیرگاه تخصصی اتو داکار

  • صافکاری و نقاشی بی رنگ اتومبیل
  • صافکاری و نقاشی با رنگ اتومبیل
  • تعمیرات تخصصی موتور
  • تعمیرات تخصصی گیربکس
  • تعویض روغن
  • صافکاری سپر و گلگیر
  • سرویس دوره ای اتومبیل
  • و…

تمامی خدمات قابل ارائه در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار به صورت کاملاً تخصصی و با گارانتی است. این تعمیرگاه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های مدرن و به روز، همچنین با بهره مندی از تعمیرکاران مجرب و با مهارت همواره سعی بر این دارد تا بهترین خدمات را به صورت ارزنده به مشتریان عزیز ارائه دهد.

با اطمینان خاطر صافکاری و نقاشی بی ام وی و سری 7 و … را به تیم تخصصی اتوداکار بسپارید و در زمان تعیین شده جهت تحویل خودرو مراجعه کنید.

صافکاری و نقاشی با دقت و ظرافت بالا به دست تعمیرکاران ماهر اتوداکار انجام خواهد شد که نتیجه کار بسیار عالی و فوق العاده خواهد شد، زمانی که تعمیرگاه تخصصی اتوداکار را جهت صافکاری و نقاشی اتومبیل های گران قیمت خود انتخاب می‌کنید دیگر دغدغه و نگرانی بابت تعمیرات اتومبیل خود نداشته باشید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری و نقاشی بی ام و سری ۷ یا صافکاری بدون رنگ؟” img_alt=”” css_class=””] رنگ کردن بدنه ی خودرو باعث افت قیمت خودرو می شود در نتیجه بهتر است که تا حد امکان صافکاری بی ام و سری ۷ را به صورت بی رنگ انجام دهید. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”هزینه ی صافکاری و نقاشی بی ام و سری ۷ چقدر است؟” img_alt=”” css_class=””] هزینه ی صافکاری و نقاشی بی ام و سری ۷ رابطه ی مستقیم با میزان و شدت آسیب های وارد شده به خودروی شما دارد. به طور کلی صدمات وارد شده هرچه بیشتر باشد هزینه ی بیشتری باید صرف نمایید. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”صافکاری و نقاشی بی ام و سری ۷بهتر است یا تعویض قطعات آن؟” img_alt=”” css_class=””] به طور کلی اگر صدمات وارد شده به خودروی بی ام و سری ۷ شما شدید نیست بهتر است که با صافکاری مشکل را رفع کنید تا کمتر دچار افت قیمت خودرو بشوید و هزینه تعمیر ماشین برای شما کمتر باشد [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸