صافکاری و نقاشی تویوتا

صافکاری و نقاشی تویوتا

در این مقاله قصد داریم به صافکاری و نقاشی تویوتا درتهران بپردازیم. اما پیش از اینکه به این موضوع بپردازیم یک معرفی کوتاهی در رابطه با شرکت تویوتا  وخودروهای تویوتا انجام میدهیم.

شرکت تویوتا

شرکت تویوتا شرکتی ژاپنی است که به عنوان سازنده خودرو و ماشین آلات فعالیت دارد. این شرکت از سال ۱۹۳۷ شروع به کار کرد و هم اکنون به عنوان بزرگترین خودروساز جهان میباشد. این شرکت دارای برندهای معروف خودروسازی دینا، لکسوس و هینوموتور می باشد.

تویوتا در آن سالها با تولید بیش از ۱۰ میلیون خودرو توانست رکورد بزرگترین تولید کننده جهان را بشکاند. تویوتا در ایران از طریق شرکت ایرتویا عرضه میگردد. خودروهای تویوتا در ایران با نام های تویوتا یاریس، تویوتا کمری و تویوتا اریون و تویوتا لندکروز ارائه میگردد. در حال حاظر معروفترین محصولات شرکت خودروی تویوتا، لکسوس و سایون می باشد و همچنین خودروهای هیبریدی مختلفی را تولید می کند که تویوتا پریوس پرطرفدارترین اتومبیل هیبریدی می باشد.

صافکاری اتوداکار با استفاده از تجربه و سوابق طولانی و داشتن متخصصان حرفه ای و زبده ی خود در انجام خدمات ویژه صافکاری و نقاشی تویوتا از جمله صافکاری بدون رنگ تویوتا, صافکاری نقاشی تویوتا, کارشناسی رنگ بدنه تویوتا, پولیش تویوتا و … در خدمت کلیه تهرانی های گرامی جهت امر صافکاری می‌باشد.

گروه اتوداکار با مجموعه جوان و با سابقه خود خدمات عالی در زمینه های مختلف ساخت سپر و صافکاری بدون رنگ موج گیری و رفع فرورفتگی و تگرگ خوردگی, در شرایط ویژه صافکاری نقاشی تویوتا های سانحه دیده را با تجهیزات به روز دنیا  و با عالی ترین  کیفیت ارائه می نماید.

صافکاری و نقاشی تویوتا

صافکاری و نقاشی تویوتا اتودارکار در تعمیرگاه اتوداکار

در موقعیت ویژه ای که خودروی تویوتا شما دچار تصادف و خسارت شده است برای برطرف کردن این موضوع باید خودروی خود را به بهترین صافکاری نقاشی تویوتا در تهران نشان دهید. در مجموعه اتوداکار تمامی امور صافکاری و نقاشی تویوتا با پشتیبانی ویژه و به صورت تضمینی اجرا خواهد شد.

برخی از صافکاری ها توانایی صافکاری بدون رنگ و بدون موج بدنه ی تویوتا را ندارند و در گاهی اوقات این امر دیده شده است که بدنه ی تویوتا بعد از صافکاری دارای موج است و زیبایی و تمیزی اولیه را بدنه خودرو ندارد یا در بعضی موارد صافکاری نقاشی تویوتا با رنگ بدنه همراه می باشد این یک موضوع مهمی برای کلیه صافکاران میباشد اما مرکز اتوداکار با سالها تجربه و با سابقه ترین پرسنل ماهر در صاف کاری نقاشی تویوتا با دقت زیاد و بی رنگ بدنه تویوتا را ترمیم مینماید.

کیفیت پایین دیگر مراکز خدمات گسترده تعمیرگاه تخصصی اتوداکار را به رخ می کشد. اگر خودروی تویوتا دارید می توانید در صورت سانحه دیدن بدون هیچگونه هزینه گزاف و با متعادل ترین قیمت ها در تعمیرگاه تخصصی صافکاری و نقاشی تویوتا اتوداکار از کلیه خدمات مجموعه استفاده نمایید.

تعمیرگاه مجاز تویوتا اتوداکار

صافکاری اتوداکار با انجام خدمات ویژه صافکاری و نقاشی تویوتا با بهره گیری از تجهیزات به روز دنیا در امر صافکاری تویوتا و مواد اولیه صافکاری خارجی  جهت ترمیم رنگ تویوتا سانحه دیده برای جلب رضایت مشتریان گرامی تهرانی کوشش می نماید.

مجموعه تخصصی صافکاری اتوداکار با استفاده از مجرب ترین گروه و نیروهای ماهر در زمینه های مختلف صافکاری مانند سپرسازی تویوتا ,  صافکاری بی رنگ تویوتا, صافکاری تگرگ خوردگی تویوتا, نقاشی و پولیش تویوتا, , شاسی کشی تویوتا و … آماده فعالیت و جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

در امور صافکاری در حالت کلی صافکار و نقاش حرفه ای کسی است که ترمیم خراش ها ، فرورفتگی‌ها و موج گیری  ها را به صورت کاملا ماهرانه مانند روز اول در بیاورد به گونه ای که مشابه اجزای دیگر سالم بدنه خودرو شود.

 اتوداکار با بهره گیری از متخصصان خود، شیوه های نو صافکاری و با استفاده از تکنولوژی های جدید دنیا با بهره گیری از تجهیزات کاربردی صافکاری، اقدام به صافکاری نقاشی تویوتا می نماید.

خدمات صافکاری ونقاشی تویوتا اتوداکار

اگر اتومبیل شما بیش از یک سال سن دارد، رنگ آن تحت تأثیر علائم تغییر، محو شدن و لکه های موجود قرار می گیرد. ترمیم یا پالایش رنگ فرآیند از بین بردن آلودگی است که به صورت خراش و خط، اکسیداسیون، حکاکی روی آب، علائم سنباده، انتقال رنگ و هولوگرام به وجود می آید.

اتوداکار به عنوان برندی است که پیشگام خدمات استادانه ترمیم رنگ و صافکاری تویوتا در تهران می باشد. خدمات دقیق ما ، آخرین فناوری ، تمرکز بر بهداشت ، کارکرد عالی و مواد شیمیایی بدون آلودگی محیط زیست خودرو شما را مانند روز اول تولید می نماید.

تیم ما افتخار می کند که به سرعت و با پشتکار کار می کند و این همان چیزی است که مشتریان ما انتظار داشتند. کارتیمی میتواند باعث به حقیقت پیوستن رویا شود. تیم ما مانند یک خانواده است ، ما همیشه آنجا هستیم تا یکدیگر را انتخاب کنیم چه در داخل و چه خارج از کشور. همه ما یک هدف داریم که بهترین باشیم.

از جمله خدمات تعمیرگاه صاف کاری نقاشی تویوتا اتوداکار:

  • ترمیم رنگ بدنه ی تویوتا
  • صافکاری بدنه تویوتا
  • برطرف کردن فرورفتگی ها و پولیش بدنه ی تویوتا
  • موج گیری وترمیم خطوخش های بدنه ی تویوتا
  • نقاشی و رنگ بدنه ی تویوتا

صافکاری تویوتا

چه موقعی صافکاری اتوداکار از خدمات نقاشی برای تویوتا استفاده میکند؟

از جمله شرایط مهم صافکاری اتوداکار، صافکاری بدون رنگ بدنه تویوتا می باشد که ممکن است رنگ بدنه به دلیل میزان خسارات وارده کلا دچار آسیب نشده باشد و در اثر سانحه رنگ پریدگی سطحی ایجاد شده باشد و رنگ پریدگی روی سطح خودرو باقیمانده باشد.

در اکثر موارد رنگ پریدگی هایی که در اثر فشار یا ضربات سانحه ایجاد شده است به دلیل این که رنگ بدنه تویوتا نرم است با ترمیم رنگ رفع و رجوع می گردد. نکته جالب این است که همواره در اثر آسیب دیدگی سطحی لایه های تحتانی رنگ می توانند حافظ رنگ روی سطح بدنه باشند و از خسارات زیاد جلوگیری می نمایند.

بر اساس گزارش های میدانی که ایجاد شده است، رنگ آمیزی بیشتر خودروهای خارجی و لوکس توسط رنگ‌های نرم ایجاد شده است و اکثرا در مقابل سانحه رنگ پریدگی سطحی کاملا مشهود است. در اکثر موارد ضربات تصادفات به اجزای بدنه تویوتا به صورتی است که حتی لایه های تحتانی حفاظتی نیز دچار آسیب و رنگ پریدگی می شود که متخصصین ما در اتوداکار با کم ترین فشار به قسمت سانحه دیده، سبب می گردد رنگ از روی لایه تحتانی حفاظتی نیز بریزد.

دقت داشته باشید که پیش از تعمیر رنگ بدنه تویوتا آسیب دیده خود ابتدا دستی روی قسمت آسیب دیده بکشید تا بفهمهید میزان خسارت وارده عمقی است یا سطحی.

دستمزد صافکاری و نقاشی تویوتا در مجموعه اتوداکار چقدر است؟

میزان دستمزد صافکاری و نقاشی تویوتا مشخص نیست و تعمیر اجزای مختلف آن هزینه های متفاوتی را ایجاد می نماید اگر به طور مثال بدنه تویوتا دچار آسیب شده باشد صافکاری آن با ترمیم رنگ آن جز دستمزد متفاوتی دارد.

میزان دستمزد نیروهای اتوداکار نرخ ثابت و مشخصی دارد و می توان به جرات گفت با این که نرخ هزینه ها برای هر جز تویوتا متفاوت می باشد اما کلیه خدمات ارائه شده با قیمت واضح و منصف نسبت به سایر رقبا اجرا می گردد. در حال حاضر اتوداکار بهترین مجموعه تخصصی صافکاری و نقاشی تویوتا از لحاظ کیفیت و دستمزد در ایران می باشد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”صافکاری و نقاشی تویوتا در چه صورتی امکان پذیر است؟” answer-0=”اگر آسیب های ناشی از تصادف به بدنه ی خودروی شما شدید نیست بهتر است که صافکاری بدون رنگ یا PDR انجام دهید تا خودروی شما دچار کاهش قیمت نشود.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”بهترین روش صافکاری و نقاشی تویوتا کدام است؟” answer-1=”برای صافکاری و نقاشی تویوتا راه ها و روش های متعددی وجود دارد و انتخاب هرکدام از این روش ها به میزان آسیب دیدگی و نواحی ضربه خورده بستگی دارد. تشخیص اینکه کدام روش باید اجرا شود، بر عهده ی کارشناسان و صافکاران می باشد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”هزینه صافکاری و نقاشی تویوتا چقدر است؟” answer-2=”هزینه صافکاری و نقاشی تویوتا به موارد گوناگونی بستگی دارد که اصلی ترین آن ها میزان و ناحیه ی آسیب دیده می باشد که تاثیر بسزایی روی هزینه ها دارد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸