صافکاری و نقاشی ماکسیما

صافکاری و نقاشی ماکسیما

در این مقاله قصد داریم به صافکاری و نقاشی ماکسیما در تهران بپردازیم. اما پیش از اینکه به این موضوع بپردازیم یک معرفی کوتاهی در رابطه با شرکت نیسان و خودروی ماکسیما انجام میدهیم.

شرکت نیسان

از ابتدای سال ۱۹۳۲ فعالیت خود را در اتومبیل سازی اغاز کرد. در اغاز فعالیت این شرکت برند داتسون را تهیه کرد و این برند را با محصولاتی که داشت، تولیدات خود را انجام داد. شرکت نیسان درسال ۱۹۴۲ مجموعه ای از شرکت ها را به گروه خود اضافه کرد و در همان سال این شرکت گروه خودروسازی خود را نیز تاسیس نمود به همین سبب داتسون در حال حاظر یکی از مجموعه های شرکت نیسان می باشد.

گروه داتسون در حال حاظر خودروهای با قیمت مناسب و کیفیت عالی را تولید میکند.

خودروی ماکسیما

 ماکسیما در حال حاظر یکی از بهترین خودروهایی است که شرکت نیسان در گذشته تولید کرده است و امروزه دیگر تولید نمیشود. به همین سبب پیدا کردن مرکز صافکاری و نقاشی ماکسیما که بتواند اسیب های بدنه ای خودرو را به خوبی رفع نماید بسیار سخت است‌.

صافکاری و نقاشی اتوداکار با توجه به سابقه و تجربه نیروی ماهر خود همواره کوشیده است که بدنه اتومبیل های زیادی همچون ماکسیما را تعمیر نماید به شکلی که مشخص شدن رنگ از عهده نظرات کارشناسان رنگ خودرو نیز خارج باشد. تیم تخصصی و ماهر ما در امر صافکاری  نقاشی ماکسیما، واکس بدنه و پولیش رنگ پریدگی ها و لیسه گری بدنه و رفع  کردن خط و خش های روی سطح رنگ با تضمین کیفیت و حسن انجام کار و عادلانه ترین قیمت ها به شکل حرفه ای و به صورتی که با رنگ کارخانه ماکسیما قابل قیاس نباشد این کار را انجام میدهد.

در صافکاری بدنه آسیب دیده ماکسیما قبل از هر چیز پیدا کردن یک مرکز صافکاری عالی اهمیت ویژه ای دارد. هرچقدر مدل ماکسیما جدیدتر باشد نیاز ترمیم رنگ بدنه آن نیز بیشتر خواهد بود. صافکار ماهر با در نظر گرفتن کلیه آسیب ها در شروع کار صافکاری بی رنگ بدنه ماکسیما را انجام میدهد.

اجرای صافکاری بدون رنگ برای برطرف کردن فرورفتگی ها و ترمیم خراش های عمیق و سطحی ایجاد شده بر روی بدنه ماکسیما انجام می‌شود. در اتوداکار صافکاری ماکسیما با بهره گیری از تجهیزات صافکاری اجزای فرورفته را صاف می‌نماید. در حالتی  که جزیی از بدنه دچار آسیب شده باشد صافکار  ممکن است به اجرای عملیات بتونه کاری و لیسه گیری بپردازد.

خدمات صافکاری و نقاشی ماکسیما

صافکاری ماکسیما

صافکاری اتومبیل از جمله شغل هایی هست که باید حتما با دقت کافی و ماهرانه انجام شود. اشخاصی که در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار به عنوان پرسنل مجموعه فعالیت دارند می دانند که چقدر ابزارهای صافکاری پر اهمیت می باشد. اگر می خواهید خودروی شما مانند روز اول کارخانه شود می بایست از تجهیزات به روز دنیا برای این امر استفاده نمود.

با گسترش دانش و تکنولوژی می شود اظهار نظر کرد که تجهیزات مختلف صافکاری با انواع گوناگون موجود است که معمولا کلیه گونه های آن در فروشگاه های مجاز  خودرو  به فروش می رسد. این محصولات برای ایجاد سطح یکسان در قسمت های فرو رفته بدنه ماکسیما  کاربرد دارد .

صافکاری ماکسیما در مجموعه اتوداکار، به لحاظ مهارتی یک هنر تعمیراتی  در جهت ترمیم بدنه خودرو است که هر تعمیرگاهی ، قادر به  انجام آن در سطح عالی نیست. اگر قسمتی از بدنه ماکسیما شما در اثر  تصادف و سانحه ، دچار پستی وبلندی یا قرشدگی (فرورفتگی) شود؛ می بایست برای تعمیر آن به شکل اولیه، به دنبال یک تعمیرگاه مجاز بگردید.

خدمات صافکاری و نقاشی ماکسیما اتوداکار

وقتی از فروشنده کلید می گیرید و ماشین جدید و براق خود را خریداری می کنید ، طبیعی است که انتظار داشته باشید خودروی شما سالها در وضعیت مناسب و معقول به سر برد. با این حال ، آنچه شما ممکن است متوجه نشوید این است که اشعه های خورشید در حال حاضر خرابی هایی را بر روی کار رنگ آمیزی درخشان ایجاد کرده اند.

علت اصلی خراب شدن رنگ، تابش اشعه ماوراء بنفش از خورشید است – و بیشتر از آنچه تصور می کنید در مدت زمان کوتاهتر آسیب می رساند.

هر زمان که اتومبیل خود را زیر آفتاب سوزان پارک می کنید، رنگ ماشین شما تحت واکنش شیمیایی نامطلوب قرار می گیرد. قرار گرفتن در معرض خاک و سایر آلاینده های محیطی نیز مشکلاتی را در کار رنگ خودرو شما ایجاد می کند. با گذشت زمان ، رنگ روی ماشین شما بدون مراقبت مناسب محو می شود.

سرانجام ، به مرحله پیشرفته آسیب می رسد که به اکسیداسیون معروف است – این زمانی است که لکه های سفید زشت ظاهر می شود و باعث می شود ماشین شما شبیه طاعون شود. اگر واقعاً در جلوگیری از این نوع آسیب به خودرو خود جدی هستید ، باید از روکش خودرو استفاده کنید ، مخصوصاً اگر ماشین خود را زیاد زیر نور خورشید پارک کنید.

برخی از افراد حتی وقتی وسایل نقلیه خود را در داخل خانه پارک می کنند از روکش ماشین استفاده می کنند. این عمل ماشین شما را از جمع آوری گرد و غبار که ممکن است به اجزای داخلی مختلف وارد شود و باعث سایش زودرس شود ، جلوگیری می کند.

از جمله خدمات تعمیرگاه صاف کاری نقاشی اتوداکار:

  • ترمیم رنگ بدنه ی ماکسیما
  • صافکاری بدنه ماکسیما
  • برطرف کردن فرورفتگی ها و پولیش بدنه ی ماکسیما
  • موج گیری وترمیم خطوخش های بدنه ی ماکسیما
  • نقاشی و رنگ بدنه ی ماکسیما

صافکاری ماکسیما

نکاتی که برای صافکاری نقاشی ماکسیما می بایست به آن‌ها توجه نمود:

به دلیل اینکه  این موضوع در بین ما ایرانیان رایج است که جهت تعویض هر جز از بدنه ماکسیما هر مقدار که به مانند روز اول و مشابه کارخانه ترمیم شده باشد، مبلغ بسیار زیادی را‌ موقع فروختن خودرو کسر نمایند. بنابراین این موضوع را خوب است قبل از فروختن خودروی ماکسیما خود بدانید.

بیشتر متخصصان اتوداکار صافکاری اجزای ماکسیما و صافکاری بی رنگ اتومبیل را به شما اعلام می نمایند. به جز زمانی که جزیی از بدنه ماکسیما بریده شده باشد. اگر به صافکاری و نقاشی اتوداکار دقت نمایید، متوجه خواهید شد که در کنار صافکاران معمولا چند نقاش ماهر قرار می گیرد که بعد از اتمام  صافکاری مراحل نقاشی بدنه انجام شود.

صافکاری بدون رنگ اتوداکار

تیم تخصصی اتوداکار گروهی با تجربه در زمینه صافکاری نقاشی ماکسیما می‌باشد که انواع صافکاری های موفقیت آمیزی را در سوابق درخشان خود دارد. این تیم با استفاده از نوین ترین شیوه های تعمیر ناحیه های  آسیب‌دیده و رنگ پریدگی های بدنه ماکسیما، خدمات صافکاری نقاشی و صافکاری بی رنگ ماکسیما را به مشتریان تهرانی عرضه می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خدمات گوناگون مجموعه می‌توانید با تعمیرگاه تخصصی اتوداکار تماس حاصل فرمایید.

برای ترمیم جز آسیب دیده بدنه ماکسیما، دو نوع آسیب موجود است:

خسارت سطحی:

اگر آسیبی که ماکسیما وارد می‌شود، پستی و بلندی ساده و با ضخامت کم، باعث خراش در روی بدنه شود؛ به آسانی با شیوه ‌هایی همچون  موج گیری یا پولیش، مشکل برطرف می شود.

خسارت عمقی:

در هنگامی که ماکسیما دچار  آسیب شدید شده باشد تنها کاری که میتوان کرد، صافکاری اتومبیل با تجهیزات و بتانه می باشد که اغلب بی رنگ در نمی آید.

اگر فرآیند تشخیص و اجرای صافکاری بدون رنگ توسط فردی مبتدی انجام گیرد می‌تواند علاوه بر اتلاف وقت و انجام کاری بیهوده بر روی خودروی شما، خسارات مالی نیز برایتان داشته باشد. از همین‌رو تاکید ما انتخاب تعمیرگاهی حرفه‌ای و اثبات شده در این زمینه می‌باشد.

شرایط قیمتی صافکاری و نقاشی ماکسیما به چه صورت است؟

میزان اجرت صافکاری و نقاشی ماکسیما بستگی به شرایط دارد و میزان قیمت هر قسمت آن با قسمت دیگر متفاوت است. به طور نمونه میزان مبلغ صافکاری بدنه ماکسیما با تگرگ گیری بدنه کاملا فرق دارد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”بهترین روش صافکاری و نقاشی ماکسیما کدام است؟” answer-0=”برای صافکاری و نقاشی ماکسیما راه ها و روش های متعددی وجود دارد و انتخاب هرکدام از این روش ها به میزان آسیب دیدگی و نواحی ضربه خورده بستگی دارد. تشخیص اینکه کدام روش باید اجرا شود، بر عهده ی کارشناسان و صافکاران می باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”آیا اتوداکار صافکاری و نقاشی در محل انجام می دهد؟” answer-1=”یکی از سوالات متداول کاربران اتوداکار شرایط دریافت خدمات در محل می باشد که این موضوع به نوع و شدت آسیب های وارد شده بستگی دارد و باید کارشناسان ما آن را بررسی کنند و نیاز است که با ما تماس بگیرید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”صافکاری و نقاشی ماکسیما با دستگاه بهتر است یا به صورت دستی؟” answer-2=”این مورد بستگی به نظر صافکار و کارشناسان دارد که با توجه به میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودروی شما تصمیم بگیرد که صافکاری و نقاشی را با دستگاه انجام دهد یا به صورت دستی. در هردو صورت نیازی به نگرانی نیست چون در مرکز اتوداکار هر دوی این خدمات را با بالاترین کیفیت توسط افراد متخصص و دستگاه ها و تجهیزات میشرفته صورت می گیرد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸