صافکاری و نقاشی نیسان

صافکاری و نقاشی نیسان

ماشین شما یک دارایی حیاتی است که ارزش محافظت از آن را دارد. در بازار و اقتصاد نابسامان امروزه داشتن یک اتومبیل نوعی سرمایه زندگی محسوب می شود، بنابراین لازم است اطمینان حاصل کنید که خودروی شما همیشه در شرایط مناسبی است.اتومبیل نیسان شما تمامی خودرو ها، ممکن است در یک تصادف رانندگی دچار آسیب های جدی و فرو رفتگی و یا سایش جزیی بشود.

برخی از آسیب ها و صدمات ممکن است خودروی نیسان شما را از کار بیندازد. برخی دیگر ممکن است تأثیر فوری بر عملکرد خودرو نداشته باشند و صرفا به بدنه و ظاهر خودروی شما آسیب برساند، اما اگر بدون مراقبت باقی بمانند، ممکن است خودروی شما به مرور زمان دچار خرابی های متعددی بشود.

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، بهتر است که بلافاصله ماشین نیسان خود را تعمیر کنید، و اگر بدنه و یا شاسی های خودروی شما دچار صدمات شده است بهتر اس برای صافکاری و نقاشی نیسان به یکی از مراکز خوب برای این کار رجوع کنید.

آگاهی از انواع مختلف تعمیر بدنه خودرو یا صافکاری و نقاشی یکی از مسائل مهمی است که باید به آن دقت زیادی داشته باشید و مراکز خوبی برای انجام خدمات تعمیراتی بشناسید. مرکز تعمیرگاهی اتوداکار یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز جهت انجام امور تعمیراتی، صافکاری، مکانیکی و… می باشد. اگر به دنبال خدمات با کیفیت و ارزان برای صافکاری و نقاشی نیسان هستید می توانید به این مرکز مراجعه نمایید.

صافکاری و نقاشی نیسان

انواع خدمات صافکاری و نقاشی نیسان

  • صافکاری و نقاشی گلگیر نیسان
  • تعویض و صافکاری کاپوت نیسان
  • تعویض و صافکاری سپر نیسان
  • صافکاری و نقاشی درب نیسان
  • صافکاری و نقاشی سقف نیسان
  • تعویض درب نیسان
  • شاسی کشی نیسان
  • صافکاری و تعمیر ستون نیسان و…

انواع روش های صافکاری و نقاشی نیسان

صافکاری و نقاشی نیسان دارای انواع گوناگونی است که هر یک از این نوع صافکاری ها به موارد مختلفی بستگی دارد و تشخیص این که کدام یک از این روش ها بهترین روش می باشد، بر عهده ی صافکار است.

  • صافکاریpdr نیسان (بدون رنگ یا با رنگ)

وقتی اتومبیل نیسان شما تصادف شدیدی را دچار می شود نیاز به این مدل از صافکاری دارد که در این نوع از صافکاری معمولا اجزا و مختلف و صدمه دیده را عوض می کنند و اگر نیاز باشد آن را رنگ می کنند. در این مدل از صافکاری نیاز است که بخش های آسیب دیده ی ماشین را به خوبی تعمیر کرد و قطعات جدید را روی آن وصل کرد و رنگ نمود که این کار به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد و باید توسط یک صافکار خبره انجام بگیرد.

  • صافکاری نیسان با دستگاه مکش

در این نوع از صافکاری و نقاشی نیسان که جزو صافکاری های بی رنگ حساب می شود، معمولا صافکار با یک دستگاه که توانایی مکندگی دارد و به دستگاه وکیوم معروف است بخش های فرو رفته را بیرون می کشد و اگر صدمات جدی باشد و رنگ ریزی داشته باشد آن نواحی را رنگ می کنند. این مدل از صافکاری نسبت به باقی روش ها ساده تر است. در مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار برای صافکاری مکشی نیسان از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود.

  • صافکاری نیسان با دستگاه لیزری

امروزه که فناوری ها و تکنولوژی ها رشد چشمگیری داشته اند و تجهیزات پیشرفته ای نیز برای این کار تولید شده است، از لیزر در خیلی از مورد ها استفاده می شود؛ برای صافکاری نیز دستگاه ها و تجهیزات لیزری ساخته شده اند که کار صافکاران را راحت تر و با کیفیت تر کرده است.

متاسفانه به علت گران بودن این تجهیزات، تعداد کمی از مراکز صافکاری از این فناوری برای صافکاری ماشین استفاده می کنند. در مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار از بهترین دستگاه های لیزری برای صافکاری و نقاشی نیسان استفاده می شود تا به بهترین نحو صدمات های وارد شده به خودرو و آسیب های ناشی از تصادفات رفع شوند.

صافکاری نیسان با دستگاه لیزری

تفاوت انواع صافکاری نیسان

صافکاری و نقاشی به طور کلی به دو صورت صافکاری بدون رنگ pdr و صافکاری با رنگ می باشد. همانگونه که از اسم این دو نوع پیداست فرقشان در رنگ شدن بدنه نیسان پس از پروسه ی صاف کاری نیسان می باشد. این کار وقتی صورت میگیرد که صدمات وارد شده به نیسان شدید بوده باشد و یا در موقع تصادف رنگ بدنه اش از بین رفته باشد.

یا حتی نیاز به تعویض قطعات و اجزای بدنه نیسان باشد. در این صورت است که پس از انجام مراحل صافکاری نیسان، صافکار خودرو را به یک نقاش تحویل می دهد تا قسمت های آسیب دیده و صافکاری شده را رنگ کند. صافکاری بدون رنگ نیسان یا همان صافکاری pdr برای مواقعی است که بدنه نیسان دچار رنگ ریزی نشده باشد و یا صدمات به طوری نباشد که در هنگام صافکاری رنگ بدنه ی اتومبیل صدمه ببیند و دچار آسیب شود.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا نقاشی بدنه ی نیسان باعث افت قسمت خودرو می شود؟” answer-0=”از مواردی که در تصادف نیسان بسیار به بسیار مهم و قابل بحث می باشد، خسارات و صدمات وارد شده به بدنه ی نیسان است. بنابراین صافکاری و تعویض هر یک از اجزای بدنه ی نیسان و رنگ شدگی آن ها در قیمت نیسان هنگام خرید و فروش تاثیر زیادی دارد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”اگر ستون نیسان صدمه ببیند چه تاثیری روی قیمت نیسان می گذارد؟” answer-1=”یکی از مواردی که هنگام تصادفات معمولا دچار آسیب می شود ستون خودرو می باشد که تاثیر خیلی زیادی روی افت قیمت نیسان تصادفی دارد. اگر صافکاری و نقاشی نیسان به قسمت ستون خودرو سرایت کند باعث می شود که کارشناسان قیمت گذاری را پایین تر بیاورند که این افت قیمت بستگی به میزان خسارت و میزان کیفیت تعمیرات و صافکاری دارد. ” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”مهم ترین قطعات و بخش های بدنه نیسان برای کارشناسی کجاست؟” answer-2=”هنگامی که برای خرید یا فروش نیسان به یک کارشناس بدنه مراجعه می کنید، والین موردی که کارشناس بررسی می کند کارشناسی رنگ شدگی بدنه نیسان است، زیرا که با تشخیص نواحی و وسعت رنگ شدگی نیسان می تواند صدمات و میزان خسارات را اندازه گیری کند و بعد با اطمینان بیشتری به سراغ قسمت های دیگر اتومبیل برود.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 19 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸