صافکاری و نقاشی هیوندا

صافکاری و نقاشی هیوندا

صافکاری و نقاشی هیوندا یکی از خدمات کاملا تخصصی و مهم می‌باشد که توسط صافکار حرفه ای در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار ارائه می‌گردد. هدف تیم متخصص اتوداکار، صافکاری بی رنگ و با کیفیت عالی اتومبیل های وارداتی می‌باشد تا ضرر های بیشتری برای دارندگان این اتومبیل ها به همراه نداشته باشد.

صافکار حرفه ای با دقت و ظرافتی که به کار می‌برد در نتیجه صافکاری و نقاشی اتومبیل های هیوندا به صورت فوق العاده و با کیفیت خواهد بود. در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید جهت صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی اقدام کنید باید به تعمیرگاه های معتبر و مجهز مراجعه کرده تا خودروی شما را بدون کوچک ترین آسیبی ترمیم و تعمیر کرده و تحویل دهند.

تعمیرگاه صافکاری و نقاشی هیوندا

صافکاری و نقاشی هیوندا توسط PDR

یکی از روش های نوین که برای صافکاری و نقاشی اتومبیل ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از صافکاری PDR میباشد. بهتر است بدانید استفاده از میله های PDR در صافکاری و نقاشی اتومبیل ها نیاز به تخصص و مهارت بالا دارد و در صورتی که کوچکترین اشتباه و لرزشی در استفاده از میله های pdr شود. باعث روی آوردن خسارت جبران ناپذیری برای دارندگان اتومبیل های وارداتی می‌شود.

توجه داشته باشید که صافکار تعمیرگاه اتوداکار با توجه به مهارت بالا و دقت بالایی که دارد به راحتی از میله های PDR در جهت صافکاری و نقاشی اتومبیل هیوندا اقدام کرده و در نتیجه صافکاری به صورت عالی و حرفه ای انجام می‌شود که هیچ گونه افت کیفیت و افت قیمتی برای اتومبیل به همراه نخواهد داشت.

توجه داشته باشید که در صورتی که شما به افراد نابلدی جهت صافکاری و نقاشی هیوندا مراجعه کنید، باعث می‌شود تا علاوه بر اینکه ظاهر اتومبیل آسیب ببیند، باعث افت قیمت اتومبیل نیز می‌شود و همچنین گارانتی اتومبیل غیر فعال شد و دیگر اتومبیل شما دارای گارانتی نخواهد بود.

در نظر داشته باشید که در صورتی که شما جهت خدمات صافکاری و نقاشی هیوندا به تعمیرگاه تخصصی اتو داکار واقع در خیابان پاسداران تهران مراجعه کنید، حتی الامکان صافکاری و نقاشی اتومبیل شما به صورت کاملاً بی رنگ و با کیفیت عالی انجام شده و هیچ گونه آسیب جدی به بدنه اتومبیل وارد نخواهد شد.

همچنین تمامی مواردی که باعث می‌شود تا اتومبیل شما از گارانتی خارج شود را نیز مدنظر قرار داده و با تعمیرات اصولی و استاندارد به هیچ عنوان اتومبیل شما از گارانتی خارج نمی‌شود.

صافکاری هیوندا

بهترین مرکز صافکاری و نقاشی هیوندا در تهران کدام است؟

مراکز تعمیرگاهی بسیاری هستند که در تهران مشغول به تعمیرات اتومبیل ها می‌باشند. اما اتومبیل های وارداتی با توجه به فرم خاص و آیرودینامیکی که دارند از پیچیدگی های فراوانی برخوردار هستند و تعمیرات آن نیز بسیار دشوار و تا حدودی سخت می‌باشد.

بنابراین هر تعمیرگاهی توانایی و مهارت تعمیرات این اتومبیل ها را ندارد. تعمیرگاه تخصصی اتو داکار یکی از برترین و قدیمی ترین تعمیرگاه های در سطح شهر تهران می‌باشد. که با توجه به سابقه بالا و تجربه کافی که دارد بر انواع خودروهای وارداتی و گران قیمت تسلط داشته و صافکاری و نقاشی هیوندا و دیگر اتومبیل های خارجی را با کیفیت عالی و به صورت فوق العاده انجام می‌دهند.

تیم متخصص اتوداکار متشکل از تعمیرکاران و پرسنل زبده و حرفه ای با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن و به روز، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را از جمله صافکاری و نقاشی هیوندای و تعمیرات موتور یا تعمیرات تخصصی گیربکس و صافکاری کاپوت و تعویض روغن و … را برای مراجعین عزیز ارائه خواهند داد.

با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی تویوتا کار واقع در خیابان پاسداران تهران دیگر نگرانی و دغدغه برای صافکاری و نقاشی هیوندا به صورت بی رنگ و PDR نداشته باشید.

1 1

اجرت صافکاری و نقاشی هیوندا

اتومبیل هیوندا یکی از خودروهای لوکس و گران قیمت می‌باشد که توسط کشور کره جنوبی طراحی و روانه بازار شد که به خوبی توانست در بین مردم ایران و همچنین تمام جهان از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

همانطور که می‌دانید خودروهای لوکس و با آپشن های بالا که وارداتی هستند از قیمت بالایی برخوردار بوده که لوازم جانبی و قطعات آن نیز قیمت بسیار بالایی خواهند داشت. با توجه به نوسانات ارز قیمت لوازم یدکی و مواد مصرفی در جهت صافکاری نقاشی هیوندا روز به روز رو به افزایش می‌باشد که به این خاطر نمی‌توان قیمت ثابتی را در نظر گرفت.

همچنین در نظر داشته باشید که در حادثه ای مانند تصادف آسیبی که به اتومبیل وارد می‌شود امکان دارد بسیار جزئی باشد و یا به صورت جدیدی به بدنه اتومبیل و قطعات آن آسیب وارد شود. که در این موارد نوع صافکاری متفاوت بوده و در برخی موارد نیز نیاز به تعویض قطعات جلوبندی اتومبیل خواهد بود، تمامی این مواردی که ذکر شد بر اجرت صافکاری و نقاشی هیوندا و دیگر اتومبیل های وارداتی، لوکس تاثیرگذار می‌باشد.

با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار کارشناسان بلافاصله خودرو شما را بررسی و کارشناسی کرده و با اطلاع از نوع صافکاری و نقاشی هیوندا، اجرت صافکاری و نقاشی را به شما اطلاع داده و در صورت نیاز به تعویض قطعات اتومبیل نیز سعی بر این خواهد بود تا قطعات اصلی و اورجینال را جایگزین قطعه آسیب‌دیده کرد.

خدمات تعمیرگاه تخصصی اتو داکار

  • تعمیر موتور خودرو
  • صافکاری و نقاشی خودرو با روش های نوین
  • تعویض روغن
  • تعمیرات تخصصی گیربکس
  • تعمیرات برق ق و باتری خودرو
  • تعویض شمع و وایر
  • تعویض لنت ترمز
  • تعمیرات سیستم صوتی و تصویری خودرو
  • سرویس دوره ای خودرو
    و…

تعمیرگاه تخصصی اتو داکار تمامی خدمات مربوط به تعمیرات بدنه و قطعات خودرو های وارداتی لوکس و گران قیمت را با کیفیت عالی و تعرف‌ه های مناسب ارائه می‌دهد.

توجه داشته باشید که تمامی خدماتی که در تعمیرگاه اتوداکار ارائه می‌گردد شامل گارانتی بوده و شما می‌توانید با اطمینان خاطر اتومبیل خود را جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای و … به تیم متخصص اتو داکار بسپارید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”بهترین روش برای صافکاری و نقاشی هیوندا کدام است؟” img_alt=”” css_class=””] رنگ کردن بدنه ی خودرو باعث افت قیمت خودرو می شود در نتیجه بهتر است که تا حد امکان صافکاری دوو را به صورت بی رنگ انجام دهید. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”انواع روش های صافکاری هیوندا کدام اند؟” img_alt=”” css_class=””] برای انجام صافکاری و نقاشی هیوندا روش های گوناگونی وجود دارد که بستگی به نظر کارشناس دارد که از کدام روش باید استفاده کرد. گاهی تصادف خفیف بوده و فقط یک فرو رفتگی در بدنه ی خودرو ایجاد شده که می توان آن را با روش های ساده مثل صافکاری با چسب حرارتی و یا آهن ربا بیرون آورد و ترمیم کرد که همین کار نیاز به تخصص و تجربه ی بالایی دارد. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”هزینه ی صافکاری و نقاشی هیوندا چقدر است؟” img_alt=”” css_class=””] هزینه ی صافکاری و نقاشی هیوندا رابطه ی مستقیم با میزان و شدت آسیب های وارد شده به خودروی شما دارد. به طور کلی صدمات وارد شده هرچه بیشتر باشد هزینه ی بیشتری باید صرف نمایید. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 7 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸