صافکاری و نقاشی پورشه

صافکاری و نقاشی پورشه

صافکاری و نقاشی پورشه را به تیم تخصصی اتوداکار بسپارید تا به صورت کاملاً بی رنگ و با کیفیت عالی برای شما انجام دهد. همانطور که می‌دانید پورشه یکی از خودروهای پرطرفدار در ایران می‌باشد. این خودروها از ظاهری بسیار زیبا و خاص برخوردار هستند و بدنه اتومبیل های پورشه نیز بسیار متفاوت تر است اتومبیل های وارداتی دیگر می‌باشد.

در صورتی که خودروهای پورشه در تصادف و یا اتفاق دیگری دچار آسیب شود، تعمیر و ترمیم آن به فرم اولیه بسیار دشوار می‌باشد. صافکاری بدون رنگ پورشه نیاز به تخصص و دانش بالا دارد.

در این زمینه خوب است بدانید که از تعمیرگاه هایی که صافکاری و نقاشی پورشه را به صورت بی رنگ و با کیفیت عالی انجام می‌دهد بدون شک تعمیرگاه تخصصی اتوداکار در منطقه پاسداران تهران می‌باشد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که اتومبیل‌های وارداتی مانند پورشه که یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای وارداتی می‌باشد نیاز به تعمیرات و صافکاری داشته باشد به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه کنید.

هر آنچه باید درخصوص صافکاری نقاشی پورشه بدانید :

صافکاری خودروهای پورشه نسبت به دیگر خودروها بسیار متفاوت تر خواهد بود چرا که در ساختار بدنه اتومبیل پورشه از آلیاژهایی که دارای خاصیت ارتجاعی هستند استفاده شده است.

در صورتی که به بدنه پورشه ضربه های با فشار زیاد وارد شود نیرو را به خارج هدایت کرده و رنگ اتومبیل ترک خواهد خورد، که باعث می‌شود فشار اتومبیل از بدنه خودرو خارج شده و مشکل جبران ناپذیر را برای اتومبیل های پورشه به وجود خواهد آورد.

اما در نظر داشته باشید که تیم متخصص اتوداکار با بررسی و کارشناسانی دقیق مشکلات بدنه اتومبیل را مشخص کرده و سپس با دقت و ظرافت بالایی که به کار خواهند صافکاری را به صورت کاملاً بی رنگ انجام خواهند داد.

صافکاری نقاشی پورشه با توجه به میزان آسیبی که به اتومبیل وارد شده است بسیار متفاوت خواهد بود همانطور که ذکر شد، خودرو پورشه از فرم آیرودینامیکی برخوردار می‌باشد.

بهمین منظور صافکار باید قبل از این که خدمات صافکاری را آغاز کند قطعات بدنه مانند سپر و چراغ های راهنما و … را به صورت کامل از بدنه اتومبیل خارج کند، تا بتواند به راحتی و با دقت بالایی نسبت به صافکاری پورشه به صورت بی رنگ و یا با رنگ اقدام نماید.

انواع صافکاری و نقاشی پورشه

صافکاری و نقاشی پورشه در انواع مختلف انجام می‌شود که با توجه به میزان آسیبی که به این اتومبیل ها وارد شده است می‌توان نوع مناسبی از صافکاری را برای آن انتخاب کرد.

البته در نظر داشته باشید که شما باید جهت صافکاری و نقاشی پورشه به مجهز ترین و معتبرترین تعمیرگاه ها مراجعه کنید تا آسیب جدی به اتومبیل شما وارد نشود و افت قیمت شدیدی را به همراه نداشته باشد.

صافکاری نقاشی پورشه معمولاً به دو صورت صافکاری با رنگ و صافکاری بی رنگ انجام خواهد شد.

صافکاری بدون رنگ

در صورتی که در اثر تصادف اتومبیل پورشه آسیب جزئی دیده باشد معمولاً صافکار با بررسی دقیق می‌تواند با دقت بالا و ظرافت بالا از صافکاری بی رنگ برای ترمیم و تعمیر آن استفاده کند.

در این صورت با استفاده از روش PDR نسبت به صافکاری و نقاشی خودرو شما اقدام خواهد شد. توسط این میله ها که از جنس فولاد می‌باشند ضربه های منظمی به بدنه اتومبیل وارد می‌کنند.

بهتر است بدانید که میله های PDR دارای سر نازک و فرم خاصی هستند که صافکار در زمان استفاده از این میله ها باید توانایی و مهارت بالایی داشته باشد تا بتواند به خوبی نسبت به صافکاری اتومبیل اقدام کند.

در صورتی که به مهارت و تخصص استفاده از میله های PDR را نداشته باشد باعث به وجود آمدن خسارت های جبران ناپذیری برای اتومبیل ها خواهند شد.

توجه داشته باشید که صافکار با دقت و ظرافتی که به کار می برد می تواند اتومبیل ها به صورت کاملاً بی رنگ ترمیم و تعمیر کرده تا افت کیفیت به همراه نداشته باشد.

صافکاری و نقاشی پورشه

صافکاری با رنگ

یکی دیگر از انواع صافکاری و نقاشی پورشه، صافکاری با رنگ می‌باشد. در صورتی که در اثر تصادف به بدنه اتومبیل اسیب جدی وارد شده باشد و رنگ پریدگی در بدنه ایجاد شده باشد، از صافکاری بی رنگ نمی‌توان برای ترمیم کامل اتومبیل ها استفاده کرد.

در این صورت از صافکاری با رنگ برای ترمیم و تعمیر بدنه اتومبیل استفاده می کنند. در صافکاری با رنگ به این صورت است که ابتدا توسط ضربه های پی در پی که به فرو رفتگی ها و ناهمواری های موجود بر روی بدنه اتومبیل وارد می‌کند فرورفتگی ها را صاف کرده، سپس به صورت کامل توسط مواد شوینده مخصوص شستشو داده و ابتدا بر روی محل مورد نظر آستر قرار می‌دهند.

در ادامه توسط سمباده تمامی قسمت های بدنه اتومبیل را به صورت یکپارچه و یکسان در می‌آورند. پس از اینکه سطح بدنه اتومبیل به صورت یکپارچه شد بر روی آن رنگ را با غلظت مناسب قرار می‌دهند.

توجه داشته باشید که غلظت و میزان رنگ بسیار تاثیرگذار می‌باشد چرا که اگر غلظت رنگ مناسب نباشد، باعث می‌شود تا محل مورد نظر که رنگ کاری و پولیش کاری می‌شود رنگ متفاوتی با قسمت دیگر بدنه اتومبیل داشته باشد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت صافکاری و نقاشی پورشه حتماً به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه کنید اتوداکار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از تعمیرکاران و صافکار حرفه ای و مجرب خدمات صافکاری و نقاشی را به صورت کاملا تخصصی ارائه خواهند داد.

تعمیرکار پورشه

هزینه صافکاری و نقاشی پورشه

همانطور که قبلاً ذکر شد عوامل بسیاری بر صافکاری و نقاشی پورشه تاثیرگذار می‌باشند که به این خاطر نمی‌توان هزینه و اجرت ثابتی را جهت صافکاری و نقاشی پورشه ذکر کرد.

از مواد با کیفیت و درجه یک مانند گالوانیزه و … در صافکاری و نقاشی اتومبیل ها استفاده می‌کنند تا نتیجه کار به صورت فوق العاده و حرفه ای باشد که قیمت این مواد نیز مانند قیمت لوازم یدکی اتومبیل ها روز به روز در حال افزایش می‌باشد.

یکی دیگر از عواملی که بر هزینه صافکاری و نقاشی پورشه تاثیرگذار می‌باشد میزان آسیبی که به اتومبیل وارد شده می‌باشد.

بنابراین با توجه به میزان آسیب و شدت آن تیم تخصصی اتوداکار با بررسی و کارشناسی دقیق هزینه و اجرت صافکاری و نقاشی را به اطلاع شما دارندگان اتومبیل پورشه می‌رساند.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”هزینه صافکاری و نقاشی پورشه چقدر است؟” img_alt=”” css_class=””] وامل بسیاری بر صافکاری و نقاشی پورشه تاثیرگذار می‌باشند که به این خاطر نمی‌توان هزینه و اجرت ثابتی را جهت صافکاری و نقاشی پورشه ذکر کرد. از مواد با کیفیت و درجه یک مانند گالوانیزه و … در صافکاری و نقاشی اتومبیل ها استفاده می‌کنند تا نتیجه کار به صورت فوق العاده و حرفه ای باشد که قیمت این مواد نیز مانند قیمت لوازم یدکی اتومبیل ها روز به روز در حال افزایش می‌باشد. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=” در چه صورتی می توانیم از صافکاری بدون رنگ استفاده کنیم؟” img_alt=”” css_class=””] در صورتی که در اثر تصادف اتومبیل پورشه آسیب جزئی دیده باشد معمولاً صافکار با بررسی دقیق می‌تواند با دقت بالا و ظرافت بالا از صافکاری بی رنگ برای ترمیم و تعمیر آن استفاده کند. [/sc_fs_faq][sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”روند ثبت سفارش صافکاری و نقاشی پورشه چگونه می باشد؟” img_alt=”” css_class=””] ثبت سفارش صافکاری و نقاشی بی ام و در اتوداکار کاملا رایگان می باشد و با یک تماس ساده می توانید سفارش خود را ثبت و از متخصصان ما کمک دریافت کنید. [/sc_fs_faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸