صافکاری و نقاشی کولیوس

صافکاری و نقاشی کولیوس

صافکاری و نقاشی کولیوس به صورت کاملا تخصصی و با کیفیت عالی در تعمیرگاه معتبر اتوداکار واقع در خیابان پاسداران تهران ارائه می‌گردد. تیم متخصص صافکاری و نقاشی اتومبیل کولیوس که یکی از اتومبیل های لوکس و وارداتی می‌باشد را به صورت کاملا بدون رنگ انجام داده تا برای مراجعین عزیز ضرر و زیان بیشتری را به همراه نداشته باشد .

در تعمیرگاه مجاز اتوداکار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه‌های مجهز جهت صافکاری و نقاشی کولیوس نتیجه فوق العاده عالی تحویل مشتریان دهیم.

 صافکاری و نقاشی کولیوس

تعمیرگاه صافکاری و نقاشی کولیوس

همان طور که می‌دانید اتومبیل کولیوس یکی از اتومبیل های ساخت شرکت رنو می‌باشد که در رده اتومبیل های شاسی بلند قرار دارد و یکی از محبوب ترین اتومبیل های وارداتی به کشور ایران است.

شرکت رنو از تکنولوژی روز دنیا در طراحی و تولید اتومبیل های کولیوس استفاده کرده که این اتومبیل ها از پیچیدگی خاصی برخوردار هستند و به خاطره ظاهر زیبا و با کیفیتی که دارد به خوبی توانسته در بین شاسی سواران از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

اما در نظر داشته باشید که این اتومبیل های وارداتی معمولاً از قیمت بالایی برخوردار هستند؛ در صورتی که آسیبی به این خودرو ها وارد شود باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. برای تعمیرات اتومبیل های خارجی و گران قیمت یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که از اتومبیل های وارداتی استفاده می‌کنند پیدا کردن تعمیرگاه معتبر است.

صافکاری و نقاشی در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار

یکی از بهترین تعمیرگاه های که در تهران در زمینه تعمیرات اتومبیل های وارداتی و خارجی فعالیت دارد با توجه به سابقه بالا و تجربه‌ای که دارد توانسته است که باعث جلب رضایت مشتریان شود، تعمیرگاه تخصصی اتوداکار است.

بهتر است بدانید که تعمیرگاه تخصصی اتوداکار از تکنسین و کادری مجرب و آموزش دیده استفاده کرده و همچنین از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه‌های مجهز نیز بهره مند می‌باشد که یکی از خدماتی که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط تکنسین اتوداکار ارائه می‌گردد صافکاری و نقاشی رنو کولیوس می‌باشد.

صافکاری و نقاشی که در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مشغول به کار می‌باشد از پیچیدگی ها و قطعات کامل اتومبیل کولیوس اطلاع داشته با آگاهی کامل و تسلط بر اتومبیل کولیوس، صافکاری و نقاشی کولیوس خواهد کرد و با توجه به دقت و ظرافتی که به کار می‌برد بدون شک نتیجه کار بسیار عالی و حرفه ای خواهد بود.

به شما بازدیدکنندگان گرامی پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد دارید صافکاری و نقاشی اتومبیل کالیوس را به صورت حرفه ای و با کیفیت تحویل بگیرید. از خدمات و مشاوره رایگان تیم متخصص اتوداکار بهره مند شوید.

 تعمیرگاه تخصصی صافکاری و نقاشی کولیوس

صافکاری و نقاشی کالیوس

در اولین مرحله وقتی اتومبیل کالیوس به تعمیرگاه جهت صافکاری و نقاشی وارد می‌شود توسط صافکار و کارشناسان زبده تیم اتوداکار بررسی و بازدید خواهد شد و پس از بررسی نیز به صورت کامل مراحل کار و اینکه آیا قطعات اتومبیل نیاز به تعویض دارد یا خیر و … برای صاحب اتومبیل توضیح می‌دهند، تا به صورت کامل در طول روند کار در جریان باشند.

پس از آن اقدام به جدا کردن و باز کردن قطعات آسیب دیده اتومبیل می‌کنند. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که تیم متخصص اتوداکار تمام سعی خود را به کار خواهد برد تا اتومبیل را تعمیر و ترمیم کند و نیازی به تعویض قطعات اتومبیل نداشته باشد. هدف ما رضایت مشتریان و مراجعین عزیز می‌باشد و تمایل داریم تا هزینه پرداختی توسط مشتریان را کاهش دهیم تا رضایت مراجعین را جلب کنیم.

اکر در صورت اسیب دیدن اتومبیل تعویض قطعات انجام شود امکان دارد تا اتومبیل شما دچار افت قیمت شود، تعمیرگاه های غیر معتبر سعی می‌کنند به جای تعمیر قطعات، ان را تعویض کند پس به هیچ عنوان برای صافکاری و نقاشی کولیوس به تعمیرگاه غیر معتبر مراجعه نکنید.

پس از اینکه قطعات اسیب دیده را باز کردند صافکار سعی می‌کند محلی که آسیب دیده است را کاملا تمیز کرده و شاسی کشی انجام شود که مرحله شاسی کشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که تمام وزن اتومبیل و سرنشینان بر روی شاسی اتومبیل بوده پس باید در این مرحله نهایت دقت را به کار ببرید.

مراحل صافکاری و نقاشی کالیوس در اتوداکار

در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار از دستگاه های مدرن و به روز برای شاسی کشی اتومبیل به کار برده تا به طور دقیق و اصولی انجام شود. پس از آن فرورفتگی ها و برآمدگی های موجود بر روی بدنه اتومبیل را کاملاً صاف کرده که پس از آن هیچ ناهمواری بر روی بدنه اتومبیل وجود نخواهد داشت.

توجه داشته باشید که در صورتی که اتومبیل شما آسیب جدی ندیده باشد و رنگ پریدگی نداشته باشد صافکاری بدون رنگ و با روش pdr انجام خواهد شد.

اما در صورتی که اتومبیل شما دچار رنگ پریدگی شود و اسیب بسیار جدی باشد پس از صافکاری معمولا رنگ پریدگی آن همچنان به چشم می‌آید که در اینجا از صافکاری با رنگ استفاده می‌کند و آن محل بدنه که آسیب دیده است را پس از صافکاری به نقاش می‌سپارند و نقاش اتومبیل را رنگ خواهد کرد.

البته در نظر داشته باشید که در این صورت از رنگ با غلظت مناسب استفاده شده و همچنین به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می‌شود، نقاش با توجه به ظرافتی که به کار خواهد بود هر چه دقت و ظرافت نقاش و صافکار بالا باشد نتیجه صافکاری و نقاشی کولیوس با کیفیت تر و حرفه ای خواهد بود.

 صافکاری و نقاشی کولیوس

هزینه صافکاری و نقاشی کولیوس

همان طور که می‌دانید قیمت اتومبیل ها روز به روز افزایش پیدا می‌کند که تجهیزات و قطعات همچنین موادی که برای صافکاری و نقاشی کولیوس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. روز به روز با افزایش قیمت روبرو است که نمی‌توان برای آن هزینه مشخصی را ذکر کرد. علاوه بر این موارد شدت آسیبی که به اتومبیل کولیوس نیز وارد شده است در هزینه نهایی آن تاثیر گذار می‌باشد.

جهت صافکاری و نقاشی کولیوس به بهترین تعمیرگاه تهران یعنی تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه کنید. تعمیرات موتور اتومبیل و هم چنین تعمیرات گیربکس و سرویس دوره ای اتومبیل های خارجی و گران قیمت و غیره را نیز انجام خواهد داد و تمامی خدمات تعمیرگاه اتوداکار با گارانتی و ضمانت ویژه می‌باشد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”هزینه صافکاری و نقاشی کولیوس چقدر است؟” answer-0=”هزینه صافکاری و نقاشی کولیوس به موارد گوناگونی بستگی دارد که اصلی ترین آن ها میزان و ناحیه ی آسیب دیده می باشد که تاثیر بسزایی روی هزینه ها دارد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”روند ثبت سفارش صافکاری و نقاشی کولیوس چگونه می باشد؟” answer-1=”ثبت سفارش صافکاری و نقاشی کولیوس در اتوداکار کاملا رایگان می باشد و با یک تماس ساده می توانید سفارش خود را ثبت و از متخصصان ما کمک دریافت کنید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”صافکاری بدون رنگ یا با رنگ؟” answer-2=”تا جایی که ممکن است بهتر است بدنه ی خودروی خود را رنگ نکنید و از طریق صافکاری و نقاشی کولیوس خودروی خود را ترمیم نمایید تا دچار افت قیمت نشوید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸