پولیش ام جی

بهترین راه برای از بین بردن لکه های سطحی با پولیش ام جی

ما در این مقاله قصد داریم بهترین راه برای از بین بردن لکه های ماشین را به شما آموزش دهیم.اگر قصد یادگیری پولیش ام جی را دارید این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

ماشین ام جی یا ام جی کارز از جمله ماشین های ساخت شرکت ام جی است. ام جی اسم یک برند خودرو سازی انگلیسی می باشد که در سال 1924 آغاز به کار کرده‌ است. معروفیت این شرکت خودرو سازی به علت ماشین های اسپرت کروکی است که عرضه می کند.

البته حوزه کاری ام جی به خودرو های اسمرس کروک محدود نمی شود و این برند خودرو هایی در فرم سدان و کوپه نیز تولید می کند. کمپانی ام جی به وسیله سیسیل کیمبر تاسیس شد. این اتفاق در دهه 1920 و در شهر آکسفورد رخ داد.

سیسیل کیمبر یکی از افرادی بود که در گاراژ موریس فعالیت می کرد. خودرو های ام جی به مرور زمان معروفیت بیشتری کسب کردند و توانستند تبدیل شوند با نماد خودرو های اسپرت. استاندارد های لازم در این خودرو رعایت شده و طراحی لاکچری و لوکسی نیز دارد. این برند خودرو سازی در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد.

با این حال بحث اصلی ما در رابطه با خود ماشین ام جی نیست، بلکه بحث اصلی در رابطه با آسیب های وارده به بدنه این خودرو، آفتاب سوختگی و پولیش ام جی است. ما با همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با این موضوعات بدست بیارید.

پولیش ام جی

پولیش آفتاب سوختگی

اتفاقات زیادی می تواند موجب به آسیب به رنگ بدنه ماشین شود اما شایع ترین دلیل این آسیب دیدگی ها برخورد اشعه ماورائ بنفش است که اغلب از آن غافل می شویم. تصور ما این است که اگر زمان کمی ماشین را در معرض نور خورشید قرار دهیم مشکلی پیش نمی آید چرا که باور داریم نور خورشید برای نفوذ به بدنه خودرو نیاز به زمان طولانی دارد. اما این یک باور کاملا غلط است که تکذیب می شود.

نور خورشید و اشعه های درون آن به مرور زمان و خیلی سریع تر از آن چه که فکرش می کنید موجب آسیب به رنگ بدنه خودرو و آفتاب سوختگی می شود. لازم به ذکر است که آب و هوای منطقه و شرایط جغرافیایی در میزان این آسیب ها تاثیر دارد.

همانطور که می دانید رفع آفتاب سوختگی و از بین بردن لک های به وجود آمده هم بسیار سخت است و هم هزینه بر است. آفتاب سوختگی می تواند بسیار آزار دهنده باشد برای کسی که صاحب ماشین است، چرا که این اتفاق در ظاهر ماشین تاثیر بسزایی دارد.

همچنین آفتاب سوختگی به مرور زمان شفافیت رنگ بدنه ماشین را کاهش می دهد و در نتیجه آن رنگ بدنه مات می شود و همچنین زرد می شود و در نهایت موجب تخریب ماشین می شود. این مورد یکی از دلایل عمده رجوع افراد به پولیش است.اگر این اتفاق برای ام جی افتاده است شما نیاز به پولیش ام جی دارید. چرا که ظاهر ماشین اهمیت بسیاری دارد و تاثیر گذار است.

پولیش ام جی

عوامل تاثیر گذار در آفتاب سوختگی ماشین و درمان آفتاب سوختگی با پولیش ام جی

همانطور که اشاره کردیم اتفاقات بسیاری در روند آفتاب سوختگی تاثیر گذار هستند با این حال به چندتا از عمده ترین و شایع ترین آنها اشاره می کنیم. پارک کردن ماشین در مکان هایی که سقف ندارند. همیشه ماشین خود را محل هایی پارک کنید که سقف دارند چرا که عدم وجود سقف می تواند موجب آسیب و نفوذ اشعه های خورشید به ماشین شود. مورد بعدی عدم استفاده از پوشش محافظ است.

پوشش های محافظ لایه های نازکی هستند که روی ماشین قرار می گیرند و مانع از نفوذ اشعه های خورشید و آفتاب سوختگی ماشین می شوند. عدم شست و شوی منظم بدنه خودرو نیز می تواند موجب آسیب به بدنه خودرو شود. در طول روز آلاینده ها و گرد و غبار های بسیاری روی سطح ماشین می نشینند که در کنار هم می توانند واکنش های شیمیایی انجام دهند و آسیب زا تر شوند.  بنابراین می بایست هر هفته ماشین را بشویید.

پولیش ام جی

رفع آفتاب سوختگی با پولیش ام جی

برای رفع آفتاب سوختگی نیز راه حل هایی وجود دارد. رنگ کردن مجدد خودرو می تواند یکی از این راه حل ها باشد. البته که این روش بسیار پر هزینه است و همچنین موجب کاهش قیمت و ارزش خودرو می شود.

بهترین روش برای رفع این مشکل پولیش ام جی برای ماشین ام جی  است. از بین بردن آفتاب سوختگی کار ساده ای نیست اما اگر توسط فرد متخصص و با مهارتی انجام شود نتیجه خوبی خواهد داشت. البته که در رابطه با آفتاب سوختگی محدودیت انتخاب وجود دارد. اگر آفتاب سوختگی ها خیلی عمیق و قدیمی باشند به صورتی که  فلز بدنه ماشین رسیده باشد تنها راه پیش روی  شما رنگ آمیزی مجدد است.

اما اگر اینگونه نباشد امکان استفاده از پولیش وجود دارد. البته در رابطه با پولیش ام جی نیز می بایست بسته به عمق و پیشرفت آفتاب سوختگی از میان پولیش زبر و نرم یکی از آنها انتخاب شود.

چرا اتوداکار؟

مجتمع تعمیر گاهی اتوداکار در سال 1397 کار رو خود را آغاز کرد.  این مرکز با تمرکز بر حوزه خودرو های آلمانی شروع به کار کرد. در تعمیر گاه تخصصی اتوداکار از بروز ترین و مجهز ترین امکانات استفاده می شود.

در اتوداکار نیرو های متخصص و دوره دیده ای حاضر هستند که خدمات حرفه ای را به شما ارائه می دهند. این مرکز دارای لاین های مختلف تعمیر ماشین است که لاین پولیش یکی از آنها است. لاین صافکاری و … نیز در این مرکز ارائه می شود. تفاوت اصلی و مهم اتوداکار با سایر تعمیر گاه های ماشین در تقسیم نیروی کار انسانی به دو بخش فنی و بخش ناظران است. پولیش ام جی ، پولیش ام وی م ، پولیش مزدا و پولیش ماکسیما و… از جمله خدماتی است که این مرکز در لاین پولیش انجام می دهد.

در واقع بخش فنی مسئولیت  رفع مشکل و تعمیر ماشین را بر عهده دارد و بخش ناظران پس از انجام و پایان کار بررسی را آغاز می کند تا از اشتباهات احتمالی جلوگیری کند. این تقسیم بندی موجب شده است تا اشتباهات در این مرکز به حد اقل برسد و همه مراحل درست و طبق روال پیش برود. در اتوداکار مشاوره رایگان برای صافکاری خودرو به همراه تعدادی خدمات قابل ارائه  برای مشکلات فنی و یا ظاهری ارائه داده می شود. اتوداکار همچنین آپشنی منحصر به فرد دارد و آن گارانتی خدمات خود است.

 

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”انتخاب پولیش نرم یا زبر در فرایند پولیش بر چه اساس صورت می گیرد؟” answer-0=”انتخاب نوع زبر و یا نرم بر اساس میزان عمق و پیشرفت افتاب سوختگی است و با توجه به آن انتخاب می شود” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”در صورتی که آفتاب سوختگی عمیق باشد و قدیمی و باید چه کاری نجام داد؟” answer-1=”می بایست ماشین را رنگ کرد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”تفاوت اصلی اتوداکار با سایر تعمیر گاه ها در چیست؟” answer-2=”فرق اصلی اتوداکار با تعمیرگاه های دیگر داشتن ویژگی های متفاوت مانند امکان استفاده از کارشناس و بازرسی به طورکاملا رایگان، پشتیبانی و گارانتی خدمات اشاره کرد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهارده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸