پولیش بی ام و

پولیش بی ام و

یکی از دغدغه های افرادی که ماشین لوکس از جمله بی ام و دارند؛ لکه های سطحی و یا خراشیدگی های سطحی است که باعث افت قیمت ماشین میشود؛ راه حل از بین بردن این خراشیدگی ها و رنگ پریدگی ها پولیش است. در این مقاله می خواهیم شما را با یکی از بهترین تعمیرگاه های ماشین لوکس که خدماتی از جمله پولیش بی ام و را ارائه می دهند را به شما معرفی می کنیم.

همچنین اگر برای پولیش بی ام و نیاز به مشاوره دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پولیش بی ام و

 

ماشین‌های بسیاری به ایران وارد می شوند و فرآیند واردات آنها در جریان است. یکی از مشهور ترین و معروف ترین برند هایی که به کشور ما ماشین صادر می کند بی ام و است. شرکت بی ام و از جمله شرکت های مطرح و بسیار لوکس محسوب می شود. خودروهای وارد شده مربوط به این کمپانی نسبت به سایر کمپانی ها هزینه بالاتری دارند و گران تر هستند.

اما بحث اصلی ما در این مطلب خودروی بی ام و نیست بلکه پولیش بی ام و است. با توجه به اینکه خودروی گرانی محسوب می شود می بایست نکاتی در جهت نگهداری و حفظ زیبایی ظاهر بی ام و را به شما یاد آوری کنیم.

پولیش بی ام و

هر آنچه از پولیش بی ام و باید بدانید.

پولیش خطوط و خراش های روی رنگ ماشین را ترمیم می کند، نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پولیش بی ام و قرار نیست رنگ اتومبیل شما را تغیر دهد و رنگ ایجاد کند، بلکه پولیش رنگ های آسیب دیده را ترمیم می کند اما این مورد هم در صورتی ممکن است که هنوز رنگ سالم زیر رنگ آسیب دیده وجود داشته باشد.

از دیگر کاربرد های پولیش بی ام و می توان به از بین بردن جا ماندگی و یا چسبیدن رنگ خودرو های دیگر و اجسام روی سطح ماشین اشاره کرد. در زندگی روزمره بسیار پیش می آید که دو  ماشین در حین رانندگی با یک دیگر برخورد کوچکی داشته باشند و در اثر همین برخورد رنگ خودرو ها بر روی یک دیگر باقی بماند.

در چنین شرایطی بهترین گزینه برای از بین بردن رنگ روی سطح خودرو انجام پولیش بی ام و است چرا که به راحتی رنگ جا مانده را از بین می برد. همچنین مات شدن رنگ خودرو دیگر مشکلی است که می توان با انجام پولیش این مشکل را رفع کرد و رنگ ماشین را ترمیم کرد.

هنگامی که ماشین در جاده تردد می کند به ویژه در مسیر های بیابانی در اثر وزش باد شدید و طوفان های شن و گرد و غبار، ذرات بسیار ریز شن و ماسه بر روی بدنه ماشین می نشینند و در نتیجه آن جلا و براقی سطح ماشین از بین می رود. چنین مشکلی به راحتی با انجام پولیش قابل حل است و نیاز به ایجاد هیچ گونه دغدغه ای نیست.

هر آنچه از پولیش بی ام و باید بدانید.

 تاثیر رنگ خودرو و تفاوت در نحوه انجام پولیش بی ام و

برای انجام پولیش بی ام و به ماده شبیه به کرم که سطح ماشین را براق می کند  نیاز داریم، این ماده دارای رنگ دانه هایی است که ممکن است برای هر رنگی مناسب نباشد. با این حال نیاز نیست نگران باشید چرا که این ماده پولیش برای خودرو ها با رنگ های متفاوت تولید می شود و برای هر رنگ از ماده مخصوص به آن رنگ استفاده می شود.

به عنوان مثال پولیش بی ام و  و دیگر خودرو های مشکی متفاوت است با پولیش خودرو های سفید و برای هر کدام از پولیش مخصوص به آن رنگ استفاده می شود. حفاظت از خودرو های مشکی قاعدتا سخت تر از خودرو های با رنگ روشن مانند سفید است. چرا که  شستن به تنهایی این ماشین ها را تمیز نمی کند.

اگر دوست ندارید وقت زیادی را صرف شست و شوی ماشین کنید و آب را نیز هدر دهید پیشنهاد ما پولیش کردن آن است. البته پولیش بی ام و مخصوص رنگ مشکی باید مد نظر شما باشد.

پولیش بی ام و سفید و دیگر خودروهای سفید نیز خالی از دغدغه نیست چرا به علت رنگ روشن هر گونه اشتباه و آسیبی به سادگی نمایان می شود. در پولیش خودرو های سفید نبایست از پولیش مشکی و تیره استفاده کرد.

همانطور که قبلا گفته بودیم در ماده پولیش رنگ دانه هایی وجود دارد و اگر از پولیش تیره و مشکی برای خودرو سفید استفاده کنیم این رنگ دانه ها بر سطح رنگ ماشین می نشینند و موجب تیرگی رنگ می شوند.

پولیش بی ام و

چگونه ماشین خود را پولیش کنیم؟

از آنجایی که پولیش ماشین یک کار کاملا تخصصی است و اهمیت این موضوع در مورد خودرو های لوکس دو چندان می شود، بنابراین پیشنهاد ما این است که به یک مرکز تخصصی تعمیرات خودرو مراجعه کنید.

پیدا کردن یک مرکز با نیرو های متخصص و  کار حرفه ای یکی از چالش های این مسیر محسوب می شود. اما لازم نیست نگران باشید چرا که ما بهترین مرکز تخصصی تعمیرات خودرو را یافته ایم و آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

اتوداکار تعمیر گاه تخصصی خودرو، یکی از بهترین و حرفه ای ترین مراکز محسوب می شود البته این تفاوت بی دلیل نیست. در ادامه به ویژگی هایی که اتوداکار را از سایر مراکز تعمیر خودرو متمایز می کند اشاره خواهیم کرد.

در اتوداکار شما امکان ثبت سفارش آنلاین و رزرو نوبت را دارید و نیازی نیست زمان زیادی را صرف یافتن و یا گرفتن نوبت برای حل مشکل خود کنید. همچنین شما در اتوداکار می توانید از خدمات بازرسی و کارشناسی رایگان متخصصان این مرکز بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های اتوداکار می توان به پشتیبانی و خدمات پس از انجام کار اشاره کرد.

پولیش بی ام و

کلام اخر

در نهایت دریافتیم که پولیش چیست و پولیش بی ام و به چه صورت انجام می شود. نکته ای که می بایست به آن دقت کنید رابطه مستقیم نوع پولیش با رنگ خودرو شما است چرا که پولیش برای رنگ های تیره با رنگ های روشن متفاوت است.

همچنین تعمیرگاه بی نظیر اتوداکار که در زمینه ارائه خدمات تعمیر ماشین از جمله پولیش فعالیت می کند را به شما معرفی کردیم چرا که بهترین ها لایق شماست و شما نیز برای انجام پولیش می بایست به بهترین و معتبر ترین تعمیر گاه ها مراجعه کنید. توجه کنید اتوداکار علاوه بر پولیش بی امو ، پولیش مزدا، پولیش پرادو، پولیش ماکسیما و پولیش مازراتی و دیگر ماشین ها را انجام میدهد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

 

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”تفاوت نوع پولیش رنگ های روشن با تیره به چه علت است؟” answer-0=”در ماده پولیش رنگ دانه هایی وجود دارد که ممکن است برای هر رنگی مناسب نباشند.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”آیا پولیش برای رفع ماتی بدنه ماشین هم مناسب است؟” answer-1=”مات شدن رنگ خودرو دیگر مشکلی است که می توان با انجام پولیش این مشکل را رفع کرد و رنگ ماشین را ترمیم کرد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”چه چیزی اتوداکار را با سایر تعمیرگاه ها متفاوت می کند؟” answer-2=”مشاوره رایگان_ پشتیبانی_رزور و سفارش انلاین” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهارده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸