کاور مرسدس بنز

کاور مرسدس بنز

طراحی خارق العاده خودروهای مرسدس بنز، هر کسی را شیفته خود می نماید. اما تصور کنید این خودروها دارای رنگ و روی پریده، پر از خط و خش و در کل ظاهری غیر جذاب باشند که خبر از عدم مراقبت و رسیدگی لازم دارندگان آن ها می دهد!

صاحبان این خودروها به طور قطع سالانه هزینه های زیاد و مکرری را صرف عملیات های ترمیم و نوسازی ظاهر بدنه خودرو در مراکز مخصوص می کنند. این در حالی است که هنوز از عملیات کاور مرسدس بنز و مزایای منحصر به فرد آن مطلع نیسند. در این مقاله، تمامی دارندگان خودروهای مرسدس بنز را خطاب قرار داده ایم تا دیگر نگران چالش های فرار دهنده خدمات ترمیم بدنه خودرویشان نباشند.

کاور مرسدس بنز، به تازگی در کشورمان در حال جا افتادن است. همانطور که می دانید، عملیات هایی همچون پولیش و واکس به علت موقتی بودنشان، نیاز به تمدید سالانه دارند و این یعنی صرف زمان و هزینه بیشتر! اما متعجب خواهید ماند اگر بدانید که عمر و کارکرد پوشش های از جنس پی وی سی، در صورت درست انجام شدن و مراقبت های لازم، تقریباً دائمی و چند ساله می باشد.

کاور مرسدس بنز چه عملکردی دارد؟

کاور رنگی و بی رنگ مرسدس بنز

در اثر عواملی کاملاً طبیعی و استفاده مکرر از خودرو، آسیب های سطحی زیادی بر بدنه آن وارد خواهد شد. لذا ضرورت دارد که به منظور جلوگیری از وقوع این آسیب ها و محافظت طولانی مدت از بدنه خودرو، از مزایای کاور بهره مند شد.

اما اگر فکر می کنید دامنه مزایای استفاده از کاور مرسدس بنز تنها به نقش حفاظتی خارق العاده آن ختم خواهد شد، کاملاً در اشتباهید! خیلی از طرفداران کاورینگ، قابلیت تغییر رنگ و جلوه خودروی خود را در اولویت قرار داده و نسبت به انجام آن اقدام می کنند. در کل کاورها با دارا بودن انواع مختلف، تمامی سلایق و اهداف را پوشش داده است.

کاور رنگی و بی رنگ مرسدس بنز

همانطور که اشاره نمودیم، انتخاب نوع کاور بسته به سلیقه و اهداف دارندگان مرسدس بنز، متغیر است، لذا سعی شده تا انواع آن تولید و عرضه شوند. در کل می توان کاور مرسدس بنز را در دو دسته اصلی رنگی و غیر رنگی جای داد.

کاور رنگی مرسدس بنز

کاورهای رنگی با توجه به نوع رنگ، جنس رنگ و تعداد رنگ های درخواستی، به سه مدل کاستوم، مات و گلاس قابل ارائه هستند. تمامی این مدل ها نیز در دو نوع شفاف و غیر شفاف (به جز گلاس)، قابل انجام اند:

  • کاور کاستوم (Custom): رنگ های مدرن در خودروها، امروزه تنها به یک رنگ محدود نمی شوند، بلکه قابلیت به رخ کشاندن چند رنگ و جلوه به صورت همزمان را دارند. در واقع رنگ های هولوگرامی یا در قالب طراحی های گرافیکی، جزو این دسته از کاورهای رنگی مرسدس بنز قرار می گیرند.
  • کاور تیره (Matt): اگر کاور دارای رنگ های یک دست تیره و معمولاً مشکی را ترجیح می دهید، می توانید شیک ترین کاور مات را از اتوداکار سفارش دهید.
  • کاور گلاس (Gloss): خیلی ها ترجیح می دهند به درخشندگی و جلوه های فانتزی خودروی مرسدس بنز خود بیفزایند، لذا کاور گلاس یا براق را انتخاب می نمایند. رنگ های به کار رفته در این کاورها، بسیار متفاوت و غیر معمول به حساب می آیند.

کاور بدون رنگ

با این حال اگر قصد تغییر رنگ خودروی مرسدس بنز خود را ندارید، بهتر است کاور بدون رنگ را درخواست کنید، چرا که مزایای حفاظتی این کاور بسیار بیشتر از نوع رنگی می باشد. کاور بی رنگ نیز در انواع شفاف و سرامیکی قابل انجام هستند.

نکته ای درباره کاور رنگی و بی رنگ مرسدس بنز

کاورهای رنگی به لحاظ ارائه جدید ترین و جذاب ترین رنگ ها و جلوه ها به بدنه خودروی مرسدس بنز شما، بسیار وسوسه انگیز اند. حال آن که اگر اولویت شما از سفارش کاور ایجاد حفاظت بسیار کارآمد و طولانی مدت است، بهتر است تا نظر خود را تغییر دهید.

این که شما چه نوع کاوری را برای خودروی مرسدس بنز خود در نظر دارید، کاملاً بسته به اولویت شما هدف انجام آن بستگی دارد اما بایستی بدانید که کاورهای بی رنگ به لحاظ دوام و طول عمر از کاورهای رنگی بسیار بهتر عمل خواهند نمود و کاور رنگی مرسدس بنز بیشتر برای تغییر رنگ و جلوه کاربرد دارد.

اشتباهات رایج در کاور مرسدس بنز

اگر نسبت به عملکرد کاور مرسدس بنز شک و شبهه دارید، به شما اطمینان می دهیم که هیچ عملیات دیگری نمی تواند پوشش صددرصد محافظت کننده کاور را به وجود آورد. اما آیا برخورداری از مزایای این پوشش ها در هر جایی و به دست هر کسی امکان پذیر می باشد؟!

اشتباهات رایج در کاور مرسدس بنز

طبیعتاً جواب منفی است. عملیات کاور خودروی مرسدس بنز و هر خودروی دیگری بایستی تحت تخصص و تجربه کامل و با استفاده از پیشرفته ترین و کامل ترین تجیهزات صورت گیرد. حال علت هزینه های گزاف یا بسیار پایین افراد غیر حرفه ای در این زمینه با این منطق، توجیه خواهد شد!

درست است که زیبایی کاور را هیچ پوشش دیگری ندارد، اما این به شرطی است که قسمت هایی از کاور به صورت لب به لب کنار یکدیگر قرار نگیرند. در واقع این اتفاق به دلیل محدودیت های عرض رول های کاور بسیار معمول است، اما می توان کاور را به صورتی پیاده نمود که این مرز بندی ها قابل رؤیت نباشند.

همچنین اگر قرار به محافظت بدنه خودرو در برابر عوامل فرسایشی به واسطه کاور باشد، بایستی نصب این پوشش ها بر روی مرسدس بنز به درستی صورت گیرد، در غیر این صورت امکان نفوذ آب و هوا به میان کاور و بدنه اصلی خودرو وجود داشته و باعث زنگ زدگی و پوسیدگی خواهد شد.

اتوداکار، معتمدترین مرجع کاور مرسدس بنز شما

با وجود تمامی احتمالات در رخ دادن خطا در نصب کاور بر روی این خودروها، یافتن مرکزی تخصصی و قابل اعتماد به یک چالش تبدیل شده است. پیشنهاد می کنیم که تحت هیچ شرایطی سرخود نسبت به کاور مرسدس بنز اقدام ننماید و با شناخت کامل مرکزی که به آن مراجعه می نمایید، جلو بروید.

بدین منظور می توانید وب سایت تعمیرگاه تخصصی اتوداکار را به طور کامل مطالعه نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

اعتبار، تجربه و تخصص را تنها برای شعار دادن به کار نمی بریم! در واقع مجموعه اتوداکار سال هاست که در زمینه خدمات خود به به نحو احسنت عمل نموده است و رضایت بسیاری از دارندگان خودروهای لوکس سراسر کشور همچون مرسدس بنز را کسب نموده است. شما نیز می توانید از امروز یکی از مشتریان رضایتمند ما باشید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”گران ترین کاور مرسدس بنز کدام است؟” answer-0=”کاور رنگی کاستوم، به لحاظ نوع رنگ هایی که در آن به کار رفته است، گران ترین کاور برای مرسدس بنز و هر خودروی دیگری به حساب می آید.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا امکان نفوذ هوا به داخل کاور مرسدس بنز وجود دارد؟” answer-1=”خیر، شاید تصور می کنید حباب های بسیار ریز میان کاور و بدنه مرسدس بنز حاصل از نفوذ آن هاست، اما این حباب ها به هنگام اجرای کاور به وجود آمده اند و کاملاً معمول و اجتناب ناپذیرند.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا تمامی انواع کاور در مجموعه اتوداکار قابل سفارش است؟” answer-2=”بله، اما می توانید جهت اطمینان بیشتر از موجودی کاور مورد نظر خود در بازه زمانی خاص، با ما تماس حاصل فرمایید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 18 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸