کاور بی ام و سری 7

کاور بی ام و سری 7

بی ام و سری سون یکی از خودروهایی است که بیشترین درخواست جهت انجام عملیات کاورینگ را دارد. طبیعتاً هیچ کس دوست ندارد که خودروی شیک و گران بی ام و او حتی کوچک ترین خط و خشی رو بر روی بدنه خود داشته باشد، لذا این افراد ممکن است در سال حتی چندین بار به تعمیرگاه های مخصوص برای پولیش و واکس مراجعه نمایند!

زمان گیر بودن و هزینه های سرسام آور پولیش های مکرر، باعث شده تا خیلی ها نسبت به عملیات های تعمیر و سرویس ظاهر خودروی خود فراری باشند، اما دیگر با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات این زمینه، خبری از چالش های سابق نیست. کاور بی ام و سری 7، پیشنهاد ما به شماست و قرار است در ادامه همین مطلب، بیشتر به آن بپردازیم.

بگذارید بحث را خیلی پیچیده نکنیم! در واقع هدف از انجام عملیات کاور نیز همان هدفی است که به منظور آن خودروی خود را پولیش و واکس می کنید، از جمله:

  • رفع نواقص ظاهری خودرو
  • ایجاد پوششی محافظ بر روی آن در برابر آسیب های سطحی، رطوبت، آفتاب سوختگی و زنگ زدگی

حال چرا می گوییم که کاور بهتر از پولیش و واکس است در حالی که همان کاربرد را دارد؟ در واقع کارایی کاور بی ام و سری 7 تنها محدود به این موارد نخواهد شد! چرا که علاوه بر تمام این موارد، کاور می تواند رنگ خودروی شما را نیز به طور غیر دائمی تغییر دهد (اگر نوع رنگی را انتخاب کنید) و می توانید به راحتی با تعویض کاور، رنگ خودروی خود را نیز تغییر دهید.

اما مورد دیگری که کاور بی ام و سری 7 را نسبت به دیگر سرویس ها متمایز می سازد، دوام ساختار آن است. به طوری که شما تنها با یکبار انجام آن، تا سال ها نسبت به مراجعه به تعمیرکار برای تمدید این عملیات ها بی نیاز خواهید شد. البته نگهداری درست از خودرو و کاور نیز بسیار تأثیر گذار است.

انواع کاور بی ام و سری 7

انواع کاور بی ام و سری 7

در بالا نیز اشاره نمودیم که اگر کاور رنگی را انتخاب کنید، می توانید علاوه بر تمامی مزایای اصل آن، از تغییر رنگ و جنس سطحی بدنه خودرو نیز بهره مند شوید. بدین ترتیب کاورها به دو دسته رنگی و بی رنگ تقسیم می شوند.

البته لازم می دانیم این نکته را نیز متذکر شویم که دوام کاورهای بی رنگ بسیار بیشتر از کاورهای رنگی است، به همین دلیل خیلی ها به سمت کاورهای رنگی نمی روند. در واقع کاور رنگی بی ام و سری 7 برای کسانی مناسب است که بیشتر به دنبال تغییر جلوه های رنگ خودروی خود هستند تا بالا بردن درجه محافظت بدنه آن.

کاورهای رنگی و بی رنگ بی ام و سری 7 در انواع مختلفی بر حسب سلیقه قابل ارائه هستند. اگر قصد دارید شفافیت خودروی خود را هر چه بیشتر به رخ بکشید، کاور بی رنگ شفاف بهترین انتخاب شما خواهد بود. البته امروزه کاورهای سرامیکی و کدر بسیار محبوب شده اند و درخواست انجام آن کمتر از کاور شفاف نمی باشد.

 

انواع کاور رنگی بی ام و سری 7

کاستوم کاور، برای آن هایی که قصد به کارگیری چند رنگ مختلف به صورت طرح های مختلف و یا ترکیبی (هولوگرامی) را دارند، در نظر گرفته شده است. این کاورهای رنگی که گران تر از بقیه آیتم ها می باشد، می تواند ظاهر خودروی بی ام و سری 7 شما را مانند خودروهای مسابقه ای اسپرت نماید.

مورد بعدی که از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد، کاور مات است که برای سنگین پسندها ایده آل واقع خواهد شد. این کاور بیشتر برای رنگ های یک دست مشکی و تیره به کار می رود و در کل جنس غیر شفاف و سرامیکی طوری را به خودرو ارائه می دهد.

اما هیچ گاه طرفداران خودروهای پر زرق و برق نباید فراموش شوند! کاور گلاس با دارا بودن متنوع ترین و شاد ترین رنگ ها و ساختاری بسیار براق، می تواند توجه هر کسی را به خودروی بی ام و سری 7 شما جلب نماید.

انواع کاور رنگی بی ام و سری 7

مزایای کاور بی ام و سری 7

  • عدم نیاز به تمدید سالانه به دلیل برخورداری از ساختاری بسیار مقاوم، اصلی ترین مزیت انجام کاور برای خودروی BMW به حساب می آید. این در حالی است که شما بایستی حداقل سالی یک دفعه جهت پولیش و واکس به تعمیرگاه بروید.
  • امروزه دیگر رنگ های سنتی از محبوبیت کمی برخوردار هستند، چرا که با وجود کاور، می توان علاوه بر تغییر رنگ خودرو به رنگ های جدید و ترکیبی، ظاهری مدرن و منحصر به فرد را به خودرو ارائه داد.
  • این کاورها کاملاً قابلیت شستشو را دارند، اما نباید زیاد تحت فشار و دمای بالای آب قرار گیرند.
  • حتی اگر به هر دلیلی کاور بی ام و سری 7 دچار آسیب دیدگی شد، پولیش و واکس مخصوصی برای آن وجود دارد که می توانید برای انجام آن به تعمیرگاه مخصوص مراجعه کنید.

مزایای کاور بی ام و سری 7

مرکز تخصصی کاور بی ام و سری 7 اتوداکار

اگر تا کنون جهت انجام کاور بی ام و سری 7 خود اقدام ننموده اید و یا تجربه جالبی به علت عدم برخورداری تعمیرکار از تخصص و تجربه لازم نسبت به کاور ندارید، کافیست یک بار به اتوداکار و مجموعه حرفه ای آن اعتماد کنید تا به انتخاب دائمی شما تبدیل گردد.

در این مجموعه سعی شده تا با فراهم آوری بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات روز دنیا و برخورداری از تخصص حرفه ای ترین افراد، ارزنده ترین خدمات خود را به شما عزیزان در هر کجای کشور در زمینه تعمیرات خودروی بی ام و سری 7 از جمله کاورینگ ارائه دهیم. بدین ترتیب می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

DSC00040 min scaled

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

آیا عملیات کاور تنها برای خودروهای لوکس و گران قیمت انجام می شود؟

خیر، امروزه این هزینه به لطف پیشرفت تکنولوژی و گذشت سال ها از ابداع این روش

در صورت مراجعه به کارواش، خودروی بی ام سری 7 کاور شده خود را چگونه بسپاریم نظافت کنند؟

اگر خودرو را به کارواش می برید، حتماً به آن ها بسپارید تا از شستشوی با فشار و دمای پایین استفاده نمایند و زاویه اسپری کردن نیز باز باشد.

چرا زیر کاور خودروی بی ام و سری 7 پوسیدگی و زنگ زدگی مشاهده می شود؟

اگر نصب کاور بر روی بی ام و سری 7 به درستی صورت نگیرد، امکان نفوذ آب و هوا به میان کاور و بدنه اصلی خودرو وجود داشته و باعث ایجاد زنگ زدگی و پوسیدگی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − ده =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸