تعمیرگاه تخصصی هایما

تعمیرگاه تخصصی هایما

تعمیرگاه تخصصی هایما، از افرادی با تخصص کامل نسبت به تجهیزات داخلی و خارجی این خودروها و پیشرفته ترین تجهیزات تشکیل شده است تا شما عزیزان با مراجعه به این مراکز، خیالتان بابت شناسائی مشکل و تعمیر درست خودرویتان راحت باشد.

حال ممکن است با خود بگویید که چه تعمیرگاه تخصصی در سطح کشور برای این خودروها وجود دارد! و چگونه می توان به این مجموعه اعتماد نمود. در ادامه به تشریح کامل خدمات و مزایای تعمیرگاه تخصصی هایما، تحت عنوان اتوداکار پرداخته ایم.

خدمات قابل ارائه در تعمیرگاه تخصصی هایما

تعمیرگاه تخصصی Haima بایستی عهده دار انجام خدماتی از جمله موارد زیر باشد:

  • صافکاری
  • نقاشی
  • پولیش
  • تعمیر موتور
  • تعمیر گیربوکس
  • سرامیک
  • کاور

خدمات قابل ارائه در تعمیرگاه تخصصی هایما

در اتوداکار، تجهیزات و دانش کامل نسبت به تمامی این خدمات وجود داشته تا مشتریان خود را راضی تر از هر زمان دیگری حفظ نماییم.

بی شک هایما از تجهیزاتی برخوردار است که نیاز به تعمیر تخصصی را نسبت به خودروهای مدل پایین تر بیشتر می نمایند. بدین صورت که بایستی به افرادی ماهر و کاملاً آشنا به تعمیر قطعات این خودرو مراجعه شود تا از بروز خرابی های بیشتر و نیاز مجدد به مراجعه تعمیرگاه جلوگیری شود.

صافکاری، به مجموعه اعمالی است با استفاده از تجهیزات مخصوص و رنگ (در صورت نیاز) به منظور ترمیم آسیب دیدگی های وارد شده بر قطعات خارجی خودروی هایما که باعث شده اند بدنه این خودرو از حالت نرمال خود خارج شده باشد.

تعمیرگاه تخصصی هایما، عهده دار هر نوع عملیات  صافکاری مربوط به این خودرو می باشد و به شما تضمین بازگشت ظاهر سابق و باشکوه خودروی شما را خواهد داد.

صافکاری

اگر خودروی هایمای شما از جلوه ظاهری سابق خود برخوردار نیست و همچنین از رنگ آن خسته شده اید، بهتر است هر چه زودتر نسبت به نقاشی مجدد آن در تعمیرگاه تخصصی این خودرو در اتوداکار اقدام نمایید. در اتوداکار سعی شده تا بهترین و متنوع ترین رنگ ها ارائه شوند.

نقاشی

وجود هرگونه رنگ پریدگی، زنگ زدگی و یا خط و خش بر روی بدنه خودروی هایما، دارندگان آن را به شدت آزرده خاطر و نسبت به هزینه های نسبتاً بالای نقاشی و دیگر عملیات ها نگران خواهد نمود. از این پس می توانید سالی یک الی دو بار به منظور انجام پولیش و واکس، به تعمیرگاه تخصصی هایما مراجعه نمایید.

پولیش تعمیرگاه تخصصی هایما

عملیات پولیش با استفاده از دستگاه های مخصوص چرخشی، لرزشی و یا برخوردار از هر دوی این حرکات، به منظور رفع تمامی آسیب دیدگی های سطحی خودرو انجام می شود.در پایان نیز به منظور ایجاد محافظتی موقتی و رنگ و رو دادن به خودرو، از واکس مخصوص استفاده خواهد شد.

تعمیر موتور در تعمیرگاه تخصصی هایما

کاملاً معمول است که موتور در اثر کارکرد مداوم دچار برخی مشکلات فنی شود و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کند. از آن جایی که قطعه موتور از مهم ترین قطعات داخلی هر خودرویی به حساب می آید و بایستی همیشه در ایده آل ترین حالت خود کار کند، تعمیرگاه تخصصی هایما نیز نسبت به آن غافل نبوده است.

قابل توجه دارندگان خودروهای هایما، در صورت وجود هرگونه مشکل فنی در کارکرد موتور، بهتر است به اتوداکار مراجعه نمایید. فرآیند تعمیر موتور در مجموعه ما به این صورت است که ابتدا با آنالیز کامل قطعات داخلی و عملکرد موتور، مشکل شناسائی شده و سپس نوع تعمیر مشخص می گردد.

تعمیر گیربوکس

تعمیرات فنی اجزای داخلی خودروی هایما در تعمیرگاه تخصصی آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تعمیرکاران ما قادرند تا با انجام تست هایی، به وجود مشکلات فنی در عملکرد این قطعه پی برده و نسبت به آن ها روند تعمیر خاصی را پیش ببرند.

گیربکس یا همان جعبه دنده، سیستمی مکانیکی و کاملاً پیچیده است که وظیفه آن کنترل عملکرد نیرو از موتور به میل لنگ می باشد. این قطعه به دلیل گرما و اصطکاک ناشی از بسیاری از اجزای متحرک، ممکن است به مرور زمان دچار خرابی های مخصوص خود شود.

کاور

کاورینگ در بین تمامی عملیات های نوسازی و حفاظت سازی بدنه خودرو، از محبوبیت، کیفیت و ماندگاری بالاتری برخوردار است، بدین صورت که نوع بی رنگ آن حتی تا چند سال نیز قابلیت استفاده شدن را دارد.

البته نوع رنگی آن که در سه نوع کاستوم، مات و براق تولید می شود، بیشتر جنبه ظاهری داشته و به منظور تغییر رنگ و جلوه خودرو به کار می رود.

قیمت خدمات تعمیرگاه تخصصی هایما

متأسفانه خیلی از افرادی که در سطح شهر به تعیر تخصصی خودروهای هایما مشغول اند، از مهارت های نسبی خود به عنوان عاملی جهت سودجویی استفاده نموده و هزینه های گزاف و اضافه بر سازمانی را از دارندگان این خودروها دریافت می نمایند.

نرخ های تعیین شده در تعمیرگاه تخصصی هایمای اتوداکار با توجه به نوع تعمیر، مدل خودرو، نوع و میزان مواد و تجهیزات به کار رفته و… به طور استاندارد تعیین شده و به شما تضمین می دهیم که هیچ هزینه اضافه ای دریافت نخواهد شد.

تعمیرگاه تخصصی هایما در تهران

تعمیرگاه تخصصی هایما در تهران

امروزه کمتر تعمیرگاهی است که خدمات تخصصی برای هر خودرویی را به صورت جداگانه در نظر گرفته و سعی در فراهم آوری مناسب ترین تجهیزات مربوط به آن ها با دریافت هزینه منصفانه از مشتریان خود نماید. اما اعتبار و محبوبیت اتوداکار در سطح شهر تهران، عاملی است جهت اعتماد شما عزیزان به مجموعه ما.

بدین ترتیب می توانید هم اکنون برای رزرو نوبت و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس گرفته تا به طور کامل راهنمایی شوید. مطمئن باشید از مراجعه خود به مرکز تخصصی ما پشیمان نخواهید شد.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”تفاوت پولیش نرم و زبر در تعمیرگاه تخصصی هایما چیست؟” answer-0=”در کل می توان گفت که ماده پولیش نرم برای خط و خش های کاملاً سطحی به کار می آید، اما اگر عمق آسیب ها بیشتر باشد، بایستی از ماده ای با قدرت سایندگی بیشتری بهره برد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا دیتیلینگ نیز در تعمیرگاه تخصصی هایمای اتوداکار انجام می شود؟” answer-1=”بله، عملیات دیتیلینگ از خدمات بسیار محبوب مجموعه اتوداکار است که به صورت کاملاً تضمینی قابل ارائه به شما مشتریان عزیز می باشد.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”در صورت شنیدن صداهای عجیب به هنگام رانندگی با خودروی هایما چه کنم؟” answer-2=”بهترین کاری که از دست شما ساخته است، مراجعه هر چه زودتر به تعمیرگاه تخصصی هایما جهت تشخیص مشکل و رفع هر چه زودتر آن است.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸