صافکاری و نقاشی بنز سری E

در این مقاله می خواهیم در مورد صافکاری و نقاشی بنز سری E صحبت کنیم. اگر شما هم یکی از علاقه مندان به خودرو های برند بنز هستید مطمئنا می دانید که این برند معروف خودرو های خود را در سری ها یا کلاس های مختلفی معرفی و روانه بازار می کند.

یکی از مدل های محبوب و قدمت دار این برند، خودرو های بنز سری E  هستند که از سال‌های اواسط دهه ۱۹۳۰ تا امروز در طیف وسیع و متنوع، تولید و روانه ی بازار شده اند. طراحی این سری از خودرو ها به صورت موتور جلو و محور عقب یا چهار چرخ متحرک بوده‌ است. این خودرو در سری ساخت E جای میگیرد.

از نظر تاریخچه ای این خودرو، بنز سری ای با فروش بیش از ۱۴ میلیون خودرو تا سال ۲۰۱۵، پرفروش ترین مدل مرسدس بنز شمرده می شود. در نوامبر سال ۲۰۲۰ مدل ۲۱۳ کلاس E به عنوان اتومبیل سال برگزیده شد. بر روی بدنه ی خودرو های بنز سری E از نظر طراحی و دیزاین به شکل بسیار دقیق و پیچیده ای کار شده است.

در صورتی که بدنه ی این خودرو در تصادفات و یا هر نوع صانحه ای دیگر دچار آسیب شود به طور حتم نیاز به یک صافکاری و نقاشی بنز سری E خواهید داشت. در ادامه شما را با صافکاری و نقاشی بنز کلاس E آشنا خواهیم کرد.

صافکاری بنز سری E

یکی از واجب ترین خصوصیاتی که برای اجرای صافکاری بنز سری E لازم است، تجربه صافکار می باشد. تجربه تنها چیزی است که فارق از تمام علم و تکنولوژی برای صافکاری خودرو لوکسی مانند بنز کلاس ای لازم می باشد.

اگر خودروی بنز کلاس E دارید باید خیلی بیشتر از دیگران مراقب اتومبیل خود باشید زیرا علاوه بر بالا بودن هزینه ها و گران تر بودن خدمات تعمیر و صافکاری و نقاشی، با هر تصادفی از قیمت و ارزش مالی خودروی خود کم می کنید.

خدمات ترمیم بدنه و رفع مشکلاتی مانند فرو رفتگی، ضربه، شاسی کشی، ستون کشی و… را می توانید به مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار بسپارید تا با قیمت ارزان و کیفیت عالی بدنه ی خودروی شما را مانند روز اول کنیم.

صافکار بنز سری E

انواع صافکاری:

از آنجایی که رنگ کردن خودرو باعث کاهش چشم گیر قیمت خودرو می شود، خیلی ها ترجیح می دهند که صافکاری برای خودروی آنها انجام دهیم.

  • صافکاری با چکش
  • صافکاری با میله PDR
  • صافکاری با دستگاه مکش یا وکیوم
  • صافکاری با چسب حرارتی و‌‌‌…

نقاشی بنز سری E

بتونه کردن و نقاشی بدنه بنز سری E، از جمله تخصصی ترین خدماتی است که یک صافکار و نقاش باید بتواند برای اتومبیل شما انجام دهد. بدنه ی تمامی خودرو ها از جمله بنز سری E نیاز دارد که قبل از انجام مراحل رنگ کاری و یا نقاشی، بتونه کاری شود.

نقاشی بدنه بنز سری E معمولا باید بعد از انجام مراحل صافکاری و ترمیم بدنه صورت گیرد و نباید نواقص ظاهری در بدنه وجود داشته باشد تا اتومبیل شما از لحاظ ظاهری همانند روز اولش بشود.

اهمیت نقاشی بدنه ی بنز سری E و تخصصی بودن آن به این دلیل است که رنگ نباید  آن جهت می باشد، که نباید رنگ زده شده درجه ای از رنگ بستر ماشین روشن تر یا تیره تر باشد.

نقاشی بنز سری E

تفاوت صافکاری بدون رنگ و با رنگ بنز کلاس E

وقتی که صافکاری بدون رنگ بنز سری E انجام می دهید در اصل صافکار شما سعی میکند قسمت های آسیب دیده که تورفتگی یا برآمدگی دارند را به صورت دقیق با تجهیزات و ابزار های مخصوص، صاف می کند تا حالت آن به حالت قبلی باز گردد.

در واقع هرچقدر که صافکار با دقت بیشتری روی قسمت های آسیب دیده وقت بگذارد و کار کند، کار تمیز تر و بهتر در می آید و هیچگونه مشکل و یا ایرادی در کار به وجود نمی آید و دیگر افراد نگرانی ای در رابطه با صافکاری و نقاشی بنز سری E خود نخواهند داشت. ولی وقتی که صافکاری و نقاشی بنز سری E (با رنگ) انجام می دهید صافکار بخش های آسیب دیده ی بدنه ی بنز شما را آماده می کند تا نقاش آن قسمت ها را با پولیش و رنگ به حالت اولیه برگرداند.

در واقع در نقاشی اتومبیل بنز سری E تلاش نقاش بر این است که با استفاده از رنگ و پولیش و تجهیزات مخصوص ناهمواری های ایجاد شده در سطح بدنه ی خودرو شما را از بین ببرد.

مهمترین مواردی که در بحث صافکاری و نقاشی بنز سری E وجود دارد این است که هر چقدر که نقاشی و رنگ کاری بدنه خودرو با دقت و ظرافت بیشتری صورت بگیرد خروجی به دست آمده عالی تر و بدون نقص تر خواهد بود به شکلی که تصادفی بودن و یا رنگ شدگی خودرو به هیچ عنوان قابل تشخیص نخواهد بود.

صافکاری و نقاشی بنز سری E در اتوداکار

به هرحال خودروی شما به هر نوع صافکاری و نقاشی ای نیاز داشته باشد، در مجتمع تعمیرگاهی اتوداکار قابل رفع است و نیازی نیست از بابت کیفیت کار نگرانی ای داشته باشید زیرا در این مرکز از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا برای صافکاری و نقاشی بنز سری E استفاده می شود.

همچنین تمامی نیرو های ما برای انجام امور تعمیر و ترمیم بدنه ی ماشین شما افرادی متخصص و حرفه ای هستند که در رزومه خود بهترین نمونه کار ها را دارند.

لازم به ذکر است که در این مرکز علاوه بر صافکاری و نقاشی بنز سری  E تمامی خدمات تعمیراتی خودرو های لوکس به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد و نیازی نیست که برای هر یک از مشکلات خودروی خود در ترافیک بمانید و به دنبال تعمیرگاه های متعدد برای رفع مشکلات بگردید. در این مرکز تعمیر گاهی تمامی موارد زیر برای تمامی خودرو های لوکس از تمامی برند ها انجام می شود:

  • صافکاری و نقاشی بنز سری E
  • تعمیرات مکانیکی بنز و…
  • تعمیر متور خودرو های لوکس
  • تعمیرات گیربکس ماشین
  • باطری سازی
  • جلوبندی سازی
  • رفع مشکلات برق خودرو
  • تعویض روغن متور و گیربکس
  • انجام تمامی سرویس های دوره ای بنز

برای سفارش تعمیر و صافکاری و نقاشی خودروی بنز سری E خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشکلات اتومبیل خود را شرح دهید تا راهنمایی های لازم را جهت تعمیر و رفع ایرادات خودرو دریافت کنید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

هزینه ی صافکاری و نقاشی بنز سری E چقدر است؟

هزینه ی صافکاری و نقاشی خودروی بنز سری E به موارد گوناگونی بستگی دارد که اصلی ترین آن ها میزان و ناحیه ی آسیب دیده می باشد که تاثیر بسزایی روی هزینه ها دارد.

صافکاری بنز سری E با دستگاه یا به صورت دستی؟

صافکاران و کارشناسان بنز با توجه به میزان آسیب و نواحی صدمه دیده تشخیص می دهند که از کدام روش باید بهتر است که صافکاری و نقاشی بنز سری E را انجام دهد.

صافکاری و نقاشی بنز سری E یا صافکاری بدون رنگ؟

رنگ کردن بدنه ی خودرو باعث افت قیمت خودرو می شود در نتیجه بهتر است که تا حد امکان صافکاری بنز سری E را به صورت بی رنگ انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸