تعمیرگاه تخصصی تیانا

تعمیرگاه تخصصی تیانا

خودروهای تیانا به تازگی در کشور ما بسیار محبوب گشته اند. افزایش دارندگان این خودرو مساوی است با افزایش نیاز به تعمیرات و سرویس های تخصصی مربوط به آن. اگر از دارندگان این خودروها هستید، ممکن است با توجه به عدم شناخت برخی تعمیرکاران از سیستم های داخلی این خودرو و در نتیجه عدم توانایی در عیب یابی و تعمیر درست آن، در یافتن تعمیرگاه مناسب خود دچار مشکل شده باشید.

نگران نباشید! در ادامه قصد داریم تا شما را به یکی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی تیانا در تهران معرفی نماییم. پس در ادامه همراه ما باشید.

چه خدماتی در تعمیرگاه تخصصی تیانا ارائه می شوند؟

مهم نیست که به چه نوع خدماتی برای خودروی تیانای خود نیاز دارید! همانطور که ذکر کردیم، در تعمیرگاه تخصصی این خودرو، هرگونه نیاز مشتری با برخورداری از تخصص و تجهیزات پیشرفته روز دنیا به صورت کامل انجام می پذیرد.

دیتیلینگ خودروی تیانا

نقاشی، پولیش، تعمیر موتور، تعمیر گیربوکس، سرامیک و کاور، برخی از مهم ترین خدماتی اند که در تعمیرگاه تخصصی خودروی تیانای اتوداکار، قابل ارائه می باشند. به شما تضمین می دهیم با تنها یک بار مراجعه به مرکز اتوداکار جهت انجام تعمیرات تخصصی تیانا، مشتری ثابت ما خواهید شد.

رنگ مجدد

اگر خودرو تیانای شما دچار تصادف شده است و به بخش هایی همچون سپرها، ستون ها، سرشاسی ها سینی ها، سقف، درب ها و گل گیرهای آن آسیب های شدیدی همچون فرورفتگی های متعدد وارد شده است، نیاز به انجام عملیات صافکاری در تعمیرگاه تخصصی این خودرو می باشد.

صافکاری خودروی تیانا

اگر به هر دلیلی از جمله وجود آسیب دیدگی های سطحی غیر قابل جبران به بدنه و یا تنوع، قصد تغییر رنگ خودروی تیانا را دارید، می توانید بدین منظور نیز به تعمیرگاه تخصصی این خودرو مراجعه کنید. در تعمیرگاه اتوداکار، بهترین و باکیفیت ترین رنگ های به منظور نقاشی این خودرو به کار می روند.

پولیش و واکس تخصصی تعمیرگاه تیانا

عملیات پولیش خودروی تیانا به قدری نیازمند تجربه و مهارت است که توصیه می کنیم حتماً انجام آن را به تعمیرگاه تخصصی این خودرو بسپارید. هدف اصلی از انجام پولیش و واکس، رفع نواقص ظاهری بدنه خودرو بدون نیاز به مجدد رنگ نمودن آن است.

در تعمیرگاه تخصصی تیانا، بسته به نوع و شدت آسیب، از پولیش مخصوص نرم یا زبر و دیگر دستگاه های مورد نیاز استفاده می شود. جزئیات مربوط به پولیش تیانا را به طور کامل در مقاله ای جداگانه توضیح داده ایم که می توانید در صورت تمایل به آن مراجعه نمایید.

تعمیر موتور

حرکت خودرو پیش از هر چیز، به عملکرد درست موتور ان بستگی دارد. نیاز به تعمیر موتور، یکی از دلایل بیشترین مراجعه دارندگان این خودرو و هر خودروی دیگری به تعمیرگاه های تخصصی است. بدین ترتیب در تعمیرگاه تخصصی تیانا، با بررسی کامل و درست اجزای موتور، به خوبی مشکل آن تشخیص داده و رفع خواهد شد.

تعمیر گیربکس

عملکرد پیچیده و تخصصی گیربکس، سبب شده تا فرآیند عیب یابی و تعمیر آن نیز کاملاً تخصصی و دشوار باشد. همانطور که می دانید، جعبه دنده، سیستمی مکانیکی و کاملاً پیچیده است که وظیفه آن کنترل عملکرد نیرو از موتور به میل لنگ می باشد.

گیربکس نیز به دلیل گرما و اصطکاک ناشی از بسیاری از اجزای متحرک، بی شک در طول زمان دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر آن وجود خواهد داشت.

کاور

در عجب خواهید ماند اگر بدانید با انجام تنها یک بار عملیات کاور در تعمیرگاه تخصصی خودروی تیانا، از مزایای نقاشی و پولیش خودرو به صورت همزمان و تقریباً دائمی برخوردار خواهید شد! در واقع کاور، پوششی است نانوسرامیکی که علاوه بر توانایی ایجاد لایه ای محافظ، قادر است رنگ و جلوه خودروی شما را نیز کاملاً تغییر دهد.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تنها کاورهای بی رنگ از مقاومت چند ساله برخوردار هستند و کاورهای رنگی بیشتر با هدف تغییر ظاهر خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

دیتیلینگ

ممکن است سطوح داخلی خودروی شما علاوه بر سطوح خارجی، دچار نواقصی شده باشد. در این شرایط لازم به انجام عملیاتی است که بتواند به جزئیات هر دو سطوح بپردازد و نواقص ظاهری آن ها را رفع نماید. عملیات محبوب دیتیلینگ خودرو، در تعمیرگاه تخصصی تیانا جایگاه ویژه ای دارد.

در کل دیتیلینگ از مجموعه عملیاتی که هر یک نیز به صورت جداگانه قابل انجام هستند، تشکیل شده است که مراحل آن ها برای سطح بدنه خودرو، کمی با سطوح قطعات داخل خودرو متفاوت است. ما در مقاله ای جداگانه، به طور کامل به فرآیند دیتیلنیگ پرداخته ایم که می توانید به آن مراجعه کنید.

هزینه های دریافتی در تعمیرگاه تخصصی تیانا

هزینه های دریافتی در تعمیرگاه تخصصی تیانا

نگران هزینه هایی که قرار است بابت خدمات تخصصی تعمیرگاه تیانای اتوداکار صرف نمایید، نباشید. چرا که شعار ما ابتدا رضایت مشتری است و سپس رضایت ما! بدین ترتیب سعی نموده ایم تا با تعیین نرخ های کاملاً استاندارد، شما را از دادم سودجویان نجات داده و مشتری ثابت خود نماییم.

با یکی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی تیانا آشنا شوید!

مجموعه اتوداکار، با دارا بودن دو شعبه در پایتخت، تعمیرات تخصصی بسیاری از خودروی های لوکس و گران قیمت، از جمله تیانا را بر عهده می گیرد. جالب است بدانید که امکانات و تخصص ویژه ای بر روی هر یک از این برندها در نظر گرفته شده است که باعث می شود دارندگان آن با خیال آسوده، انجام تعمیرات تخصصی خودرویشان را به ما واگذار نمایند.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص تعمیرگاه تخصصی تیانا، می توانید ابتدا با شماره های ما تماس حاصل فرمایید و سپس به صورت به منظور برخورداری از این خدمات کاملاً تخصصی، به ما مراجعه نمایید.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”عوامل تعیین کننده قیمت خدمات تعمیرگاه تخصصی تیانا چه هستند؟” answer-0=”در کل می توان گفت هزینه های مربوط به خدمات تعمیرگاه تخصصی اتوداکار، به عواملی همچون نوع خودرو، ابعاد آن، نوع خدمات مورد نیاز و میزان تخصص و اعتبار فرد انجام دهنده آن بستگی دارد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”شرط اصلی انجام بسیاری از خدمات تخصصی تعمیرگاه تیانا از جمله دیتیلینگ و کاور چیست؟” answer-1=”پیش از آن که خودرو دیتیلینگ یا کاور و یا پولیش شود، بایستی سطح آن کاملاً عاری از هرگونه آلودگی باشد، لذا شستشوی کامل سطوح آن لازم است صورت گیرد.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا تعمیرات قطعات داخلی در اتوداکار، تنها محدود به موتور و گیربکس می شود؟” answer-2=”خیر، این دو تنها بخشی از خدمات قابل ارائه این تعمیرگاه تخصصی هستند که دلیل مراجعه خیلی از دارندگان این خودروهاست. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸