تعمیرگاه تخصصی جوک

تعمیرگاه تخصصی جوک

حتماً از محبوبیت عجیب خودروهای نیسان جوک در سراسر دنیا خبردار هستید! طبیعی است که خیلی از مراجعین به تعمیرگاه ها را دارندگان این خودروی های کلاس بالا تشکیل دهند. حال موضوعی که در این میان از اهمیت زیادی برخوردار است، توانایی تعمیرکار در شناسائی درست مشکل خودرو و اقدام مناسب نسبت به رفع آن می باشد.

تعمیرگاه تخصصی جوک به همین منظور در نظر گرفته شده است. دیگر نگران تعمیر نادرست خودروی خود نباشید، چرا که در این مراکز، افرادی به صورت تخصصی با امکانات کامل و پیشرفته، قادر به انجام هرگونه تعمیرات و سرویس های مربوط به جوک می باشند. در ادامه نیز قصد داریم تا شما را با تعمیرگاه اتوداکار، که یکی از تعمیرگاه های تخصصی خودروی جوک در تهران به حساب می آید، به طور کامل آشنا کنیم.

خدمات تعمیرگاه تخصصی جوک

خدمات تعمیرگاه تخصصی جوک

حساسیت تخصصی عمل نمودن در تعمیر قطعات خودروی جوک، از اهیمت بالایی برخوردار است، لذا بایستی تعمیرگاهی در نظر گرفته شود که قادر باشد انجام درست و تضمینی هر یک از خدمات زیر را بر عهده گیرد:

  • صافکاری
  • نقاشی
  • پولیش
  • تعمیر موتور
  • تعمیر گیربوکس
  • سرامیک
  • کاور

تعمیرگاه اتوداکار، با افتخار اعلام دارد که انجام هر یک از خدمات مربوط به تعمیر و سرویس تخصصی خودروی جوک شما را انجام خواهد داد.

صافکاری جوک

بسیار تجربه تلخی است برای دارندگان خودروهای جوک که شاهد هرگونه تصادف و آسیب به بدنه و قطعات آن همچون سپرها، ستون ها، سرشاسی ها سینی ها، سقف، درب ها، گل گیرهای جلو و عقب، در صندوق، کاپوت و… باشند.

صافکاری در تعمیرگاه تخصصی خودروی نیسان جوک، یکی از خدمات مجموعه اتوداکار می باشد که با استفاده از تجهیزات کامل و استاندارد انجام می پذیرد.

نقاشی جوک

رنگ درخشان و زیبای نیسان جوک، یکی از شروط اصلی جلوه آن به حساب می آید و وجود آسیب های سطحی بسیار زیاد و رنگ پریدگی های متعدد بر روی بدنه آن، از جذابیت این خودرو به میزان قابل توجهی خواهد کاست.

تعمیرگاه تخصصی جوک نیز بدین منظور به صورت ویژه بر روی ارائه بهترین و باکیفیت ترین رنگ های این خودرو کار نموده است تا این نیاز از مشتری نیز به طور کامل برطرف گردد.

پولیش در تعمیرگاه تخصصی جوک

آیا بدنه خودروی جوک شما دچار خط و خش های متعدد شده است و یا رنگ و روی آن دیگر جلای سابق را ندارد؟! شما می توانید بدون نیاز به صرف هزینه زیاد جهت نقاشی مجدد خودروی خود، از خدمات پولیش و واکس تعمیرگاه تخصصی جوک در اتوداکار بهره مند شوید.

عملیات پولیش با استفاده از دستگاه های مخصوص چرخشی، لرزشی و یا برخوردار از هر دوی این حرکات، به منظور رفع تمامی آسیب دیدگی های سطحی خودرو انجام می شود. در پایان نیز به منظور ایجاد محافظتی موقتی و رنگ و رو دادن به خودرو، از واکس مخصوص استفاده خواهد شد.

تعمیر تخصصی موتور جوک

موتور بی شک مهم ترین قطعه داخلی هر خودرویی به حساب می آید و بایستی همیشه در ایده آل ترین حالت خود کار کند. با این حال طبیعی است که موتور در اثر کارکرد مداوم دچار برخی مشکلات فنی شود و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کند.

تعمیر تخصصی موتور جوک

در تعمیرگاه تخصصی این خودرو، توجه ویژه ای نسبت به تشخیص درست مشکل موتور و رفع آن شده است، لذا بهتر است دارندگان در صورت وجود هرگونه مشکل فنی در کارکرد موتور، سریعاً به اتوداکار مراجعه نمایند. کارشناسان ما با آشنایی کامل نسبت به قطعات داخلی موتور، می توانند در سریع ترین زمان، مشکل را شناسایی و برطرف نمایند.

تعمیر گیربوکس

گیربکس یا همان جعبه دنده، سیستمی مکانیکی و کاملاً پیچیده است که وظیفه آن کنترل عملکرد نیرو از موتور به میل لنگ می باشد. این قطعه به دلیل گرما و اصطکاک ناشی از بسیاری از اجزای متحرک، ممکن است به مرور زمان دچار خرابی های مخصوص خود شود.

در صورت وجود علائم و مشکلاتی که سیستم های مکانیکی را در بر می گیرد همچون وجود صداهای ناجور به هنگام راندن خودرو، بایستی جهت تعمیر گیربکس، هر چه زودتر به تعمیرگاه تخصصی خودروی نیسان جوک مراجعه نمایید.

کاور

عملیات کاورینگ، انقلابی در خدمات مربوط به زیبایی بدنه خودروی جوک به حساب می آید. در واقع با انجام یک بار کاور، خودروی شما هم از رنگی جدید و هم از محافظتی با دوام چند ساله برخوردار خواهد شد.

به علت فرآیند کاملاً پیچیده و تخصصی کاور، بایستی این عملیات نیز با مهارت و دقت تمام توسط افراد حرفه ای حاضر در مرکز تخصصی تعمیر خودروی جوک صورت گیرد.

قیمت خدمات تعمیرگاه تخصصی جوک

یکی از بزرگ ترین مزایای مراجعه به تعمیرگاه تخصصی جوک اتوداکار، تعیین هزینه ها به صورت کاملاً استاندارد و غیر اضافه بر سازمان است. تمامی هزینه های دریافتی با توجه به نوع خدمات و مواد و تجهیزات استفاده شده دریافت می گردند و سعی شده تا منصفانه ترین قیمت ها برای مشتریان ثابت مجموعه ما لحاظ گردد.

مراجعه به تعمیرگاه تخصصی اتوداکار

حال که نظر شما را به طور کامل به مجموعه اتوداکار جلب نموده ایم، بهتر است هر چه زودتر برای رزرو وقت جهت تعمیرات تخصصی خودروی جوک خود با شماره های ما تماس حاصل فرمایید. در صورت وجود هرگونه سؤال نیز نسبت به فرآیندها و هزینه های مربوط به خدمات ما، می توانید از کارشناسان ما درخواست راهنمایی نمایید.

هر کجای ایران که هستید، می توانید به یکی از دو شعبه فعال تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مراجعه نمایید و شاهد کیفیت کار مجموعه ما باشید. منتظر مراجعه شما عزیزان هستیم.

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22883738

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا عملیات پولیش در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار به صورت دستی انجام می شود یا با کمک دستگاه های مخصوص؟” answer-0=”در تعمیرگاه تخصصی جوک اتوداکار، با توجه به نوع و شدت آسیب ها، پولیش و ابزار مخصوص به کار برده می شوند.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا انجام سرامیک نیز در مجموعه اتوداکار امکان پذیر است؟” answer-1=”بله، سرامیک خودروی جوک نیز از مجموعه خدمات باکیفیت تعمیرگاه تخصصی اتوداکار به حساب می آید.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”انواع کاور قابل ارائه در تعمیرگاه تخصصی جوک چه می باشند؟” answer-2=”کاورها با توجه به نیاز مشتری در دو دسته بندی اصلی رنگی و بدون رنگ انجام پذیر هستند. کاورهای بی رنگ در دو نوع شفاف و غیر شفاف با هدف محافظت از بدنه خودرو و کاورهای رنگی در انواع مختلف جهت تغییر رنگ و ظاهر خودرو استفاده می شوند.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

جدیدترین مقالات

خدمات اتوداکار

۰۲۱-۲۲۸۸۳۷۳۸